En Google is dat niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is de enige die nog tegen Facebook kan opboksen. Dat is wel mooi, want dat netwerk wordt wel iets te dominant.
Precies. Dat is al de profielensite van Google. Plus je hebt het openbare profiel van Google en dan komt dit er ook nog bij?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er was toch al zoiets dergelijks, Orkut?
Het nieuwe integreert altijd al 't oude, was bij buzz ook zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Precies. Dat is al de profielensite van Google. Plus je hebt het openbare profiel van Google en dan komt dit er ook nog bij?
Denk je? Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het nieuwe integreert altijd al 't oude, was bij buzz ook zo.
Dat denk ik ook idd, al lijkt het me wel dat Google daar wel over na heeft gedacht, ben benieuwd wat ze gaan laten zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google is niet sociaal. Zowel buzz als wave falen hard, dit zal ook falen. Facebook is al te groot.
Ja, maar Google vertrouw ik meer.quote:
Google is niet een iemand die te vertrouwen is, het is een bedrijf. Het vertrouwen is totaal afhankelijk van de interne bedrijfsvoering, en die is nooit 100% foolproof.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, maar Google vertrouw ik meer.
De mens is niet te vertrouwen, er bestaat geen garantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Google is niet een iemand die te vertrouwen is, het is een bedrijf. Het vertrouwen is totaal afhankelijk van de interne bedrijfsvoering, en die is nooit 100% foolproof.
quote:If you have something that you don't want anyone to know, maybe you shouldn't be doing it in the first place.
Des te meer moeten grote overkoepelende organisaties die (veelal) beschikking hebben over persoonlijke gegevens, tegengewerkt worden door de burger.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
De mens is niet te vertrouwen, er bestaat geen garantie.
[..]
Kut in je oorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er was toch al zoiets dergelijks, Orkut?
Te laat voor, het is al veel te ver ontwikkeld en veel te veel waard.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom KOPEN ze dan niet facebook en ebay op he,
he?
Omdat Facebook zichzelf niet wil laten uitkopen, Twitter ook. Daarom is er ook zoveel anticipatie voor deze bedrijven.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
he?
Een kleine advertentie/link plaatsen op de meest bezochte website van de wereld doet meer dan je denktquote:
Ach, alles kan veranderen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google is niet sociaal. Zowel buzz als wave falen hard, dit zal ook falen. Facebook is al te groot.
In tegenstelling tot Facebook waar privacy nr 1 prio is ;-)quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Als je daar aan meedoet, weet je zeker dat je gegevens op straat liggen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is de enige die nog tegen Facebook kan opboksen. Dat is wel mooi, want dat netwerk wordt wel iets te dominant.
Aangezien er al mensen zijn ontslagen vanwege dingen die ze op Facebook posten boeit me dat veel.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef Santello het volgende:
Komen ze weer met privacy bullshit![]()
Wat boeit het jou als een compleet vreemde dingen van jou weet?
Maar dat weet je. Dat is gewoon realiteit tegenwoordig. Als jij op een functie solliciteert wordt er echt wel even via wieowie.nl naar je gezocht door de afdeling HR. Daar moet je gewoon rekening mee houden. Of het nou Hyves of Facebook of een vergelijkbare dienst van Google is.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien er al mensen zijn ontslagen vanwege dingen die ze op Facebook posten boeit me dat veel.
Dit. Niet meer inloggen op Youtube. Dadelijk ook die social network site maar boykotten dan. Irritant dat koppelen van accounts.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Alles aan elkaar koppelen, nee dankje. Ben ook niet meerop Youtube ingelogd nu ik een google account er aan moet hangenkomopzeg
Onzinquote. 90% van wat ik doe mag niemand weten en dat komt omdat ik op mijn privacy gesteld ben en niet omdat het duistere zaken zijn.quote:
Wat ergquote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Barcaconia het volgende:
Weten ze ook gelijk precies wat ik met mijn printer uitprint/kopieer/scan enzo.
quote:
Of ben jij ook zo'n type dat niets te verbergen heeft?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Barcaconia het volgende:
Onzinquote. 90% van wat ik doe mag niemand weten en dat komt omdat ik op mijn privacy gesteld ben en niet omdat het duistere zaken zijn.
Oh ja, ik ontken ook niet dat Facebook heilig is. Facebook heeft werkelijk niets op met de privacy van de gebruiker.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Facebook waar privacy nr 1 prio is ;-)
Omdat MicroSoft daar een stokje heeft voorgestoken. Een stokje van 1 miljard dollar.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
he?
Maar goed dat je dan niet op de hoogte bent van welke data van jou zoal bij derden bekend is en opgeslagen wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kon zelfs op mijn HP-printer inloggen met een Google of Facebook account zodat ik handig direct van Google kan e-printen. Weten ze ook gelijk precies wat ik met mijn printer uitprint/kopieer/scan enzo.
Veel te laat, inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zeiden de Joden anno 1920 ook.....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef Santello het volgende:
Komen ze weer met privacy bullshit![]()
Wat boeit het jou als een compleet vreemde dingen van jou weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |