oopsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef On het volgende:
Je hebt overigens like spinning plates dikgedrukt gemaakt. Niet dat het echt uitmaakt.
Ik quote mezelf normaal gesproken niet, maar ik kon het dit keer niet laten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik zal jullie de moeite besparen: Paranoid Android
Nouja het was erg close met pyramid song 1 stem scheelde het of hij lag eruit!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik quote mezelf normaal gesproken niet, maar ik kon het dit keer niet laten.
Aangezien You and whose army er nu toch uit gaat vliegen, hoop ik dat die het dan maar wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik quote mezelf normaal gesproken niet, maar ik kon het dit keer niet laten.
Ze sloten hun concert op Werchter in 2008 af met die plaat... Wat een perfect einde voor een geniaal concert!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Aangezien You and whose army er nu toch uit gaat vliegen, hoop ik dat die het dan maar wordt.
Uiteindelijk hebben uit een stuk of 30 stemmen de 'hitjes' toch vaak de overhand, die hebben ook een aantal keer maar nipt gewonnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Toch de 'hitjes' die gaan winnen. Of Radiohead fans vinden dat dus daadwerkelijk de beste nummers, of er hebben veel mensen gestemd die niet veel andere nummers kennen. Ik viond het in ieder geval op een bepaalde manier opvallend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |