Ja een paar moeilijke keuzen en ongeveer het dubbele aantal stemmers vanaf de kwart finalesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef BoerBert het volgende:
Grappig dat iedereen dit een stomme finale vindt. Blijkbaar toch ergens iets mis gegaan
Creep beste Radiohead nummer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef On het volgende:
Creep
..
Dan toch maar Paranoid Android, hoewel het een erg moeilijke keuze was heeft deze video de doorslag gegeven.
Het was doorspekt met lichte ironie omdat de meningen er zo over verdeeld zijn, maar ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Creep beste Radiohead nummer?(Sorry voor de post tussendoor, maar hier moest ik op reageren)
+1quote:ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen
Creep is inderdaad een prima nummer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef On het volgende:
[..]
Het was doorspekt met lichte ironie omdat de meningen er zo over verdeeld zijn, maar ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |