meen je dat nu??quote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dag
Ik weet dat ik een aantal halfbroeders heb rondlopen.
Ik heb al eens gefantaseerd dat ik eindelijk een jongen ontmoet tijdens het winkelen en dat deze dan mijn halfbroer blijkt te zijn. Wij komen hier dan pas achter zodra we het Bed Gedeeld hebben.
Nu vraag ik mij af: is dit wel mogelijk? Is er niet een natuurlijk systeem ingebouwd dat ons zal tegenhouden om het Bed te Delen?
en TS volgt een universitaire opleidingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo schijf je bij Bed Delen aan het begin een hoofdletter?
hier zat ik inderdaad ook al meequote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
meen je dat nu??als dat zo was dan bestond er geen incest op de eerste plaats
![]()
![]()
![]()
en verder wat een smerige gedachtes om het bed te delen met een halfbroer
Ben je aan het trollen? of are you serious??quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hier zat ik inderdaad ook al mee
incest lijkt me juist iets vrij natuurlijks
vooral wanneer je als leeftijdsgenoten ( broer en zus) samen opgroeit en tegelijkertijd samen puberale ontwikkelingen doormaakt. je bent heel hecht samen ( zelfde gezin) en wordt nieuwsgierig naar het lichaam.
het lijkt me juist in de lijn der verwachting liggen dat zij dan aan elkaar gaan voelen en dat zij zich samen verbonden voelen
Het is een trollquote:
idd ja ,quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is een troll
Kijk maar naar haar/zijn post geschiedenis
Je UI zegt sowieso van welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee ik ben geen troll
neem het van mij aan
als ik zo jouw postgeschiedenis bekijkt dan heb je wel zieke gedachtesquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee ik ben geen troll
neem het van mij aan
Oh een spelfoutquote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo schijf je bij Bed Delen aan het begin een hoofdletter?
24/7quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
als ik zo jouw postgeschiedenis bekijkt dan heb je wel zieke gedachtes
13 in een dozijn. Vooral die gepruilde lipjes is zooooo sexyquote:
Ik denk dat ik toch gewoon door zou gaan. Het is zo'n uniek moment. En de band is aanwezig.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Dimens het volgende:
En wat als je er dan achter zou komen dat het je half broer is?
Nope.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dag
Ik heb al eens gefantaseerd dat ik eindelijk een jongen ontmoet tijdens het winkelen en dat deze dan mijn halfbroer blijkt te zijn. Wij komen hier dan pas achter zodra we het Bed Gedeeld hebben.
Nu vraag ik mij af: is dit wel mogelijk? Is er niet een natuurlijk systeem ingebouwd dat ons zal tegenhouden om het Bed te Delen?
Nu vind ik het toch wel een beetje een zieke gedachtenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch gewoon door zou gaan. Het is zo'n uniek moment. En de band is aanwezig.
Nou dan vraag ik mij alsnog af, wat als ze gewoon een foto had.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
13 in een dozijn. Vooral die gepruilde lipjes is zooooo sexy
De chemie zal niet best zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |