FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon d’Or Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Dat dacht ik ook, Drenthe als LB gezet.. Heb je niks aan, word snel moe en verliest alles..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk
Mocht 1 van de 2 IF worden is Pieters wel prettigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk
Abidal is een van de sterkste (zijn staande tackle houdt alles en iedereen tegen) en snelste verdedigers in de La Liga. Bovendien is hij al te krijgen vanaf 3k of zelfs nog minder.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Wie zal ik LB zetten? Abidal of Capdevilla?
Ik heb een Spaanse competitie team..
Hoe the fuck kom jij aan Ronaldo?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja SIF Ozil,![]()
nu alleen nog een te duur CAM>CM kaartje. Gaan vanavond voor 12k weg dus wacht wel ff.
Gok zelf op een SIF Benzema, dus morgen of overmorgen mijn IF Benzema proberen te verkopen voor 300k
Heel veel traden en nooit een pakketje gehaald (nu bijna 7 miljoen profit volgens leaderbordquote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom jij aan Ronaldo?
Bazen team trouwens..![]()
Ik ben nu dus sinds UT uit is bezig hem te halen, maar nog steeds zonder succes..
Hoe trade je dan? 59 min?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Heel veel traden en nooit een pakketje gehaald (nu bijna 7 miljoen profit volgens leaderbord)
CR ook vorige maand gehaald toen die nog rond de 570k zat, nu zit die rond de 630k. Valt mij trouwens ook op dat veel hoge (IF) spelers flink duurder geworden zijn de laaste paar dagen/weken.
Bij launch wel met 59 min begonnen maar nu geen zin meer om daar te gaan wachten. Nu veel al Positie kaartjes gebruiken en dan een speler verkopen.quote:
Heb je de doelpunten die toen zijn gepost al wel meegenomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef OmniRocket het volgende:
hey allemaal.. ben weekendje weggeweest . Als jullie nog doelpunten hebben voor het doelpunt van de maand kan je PM'en
Nope, zal zo ff kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je de doelpunten die toen zijn gepost al wel meegenomen?
Bizar prijsverschil weer..hij is 7K waard op de xboxquote:Op maandag 14 maart 2011 07:38 schreef Fenomeno het volgende:
Vorige week stuk of 13 IF steekjes gekocht voor 7-8k per stuk waarvan de eerste al voor 25k bn weg is, leuk handeltje
Nice, hoeveel is "een paar"quote:Op maandag 14 maart 2011 10:01 schreef jpg97 het volgende:
Ik had een paar pakjes gekocht, en daar zaten in:
Gerrard, IF Lopéz en IF Neymar
IF Lopéz inmiddels verkocht voor 349.000
IF Neymar voor 45.000
Stuk of 10quote:
Ongelofelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 10:01 schreef jpg97 het volgende:
IF Neymar voor 45.000
toch is het zoquote:
Dat snap ikquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
toch is het zo
Ik wilde Schweinsteiger IF kopen, maar die vind ik echt geen 400.000 waard
IF Neymar? Die is er toch helemaal niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:01 schreef jpg97 het volgende:
IF Neymar voor 45.000
Sowieso kan ik geen Neymar vinden in het spel...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
IF Neymar? Die is er toch helemaal niet?
Inderdaad. Er speelt een Neymar bij Santos in de Braziliaanse competitie maar die zit niet in het spel volgens mij. Je hebt wel Nilmar die voor Villarreal speelt maar die is toch geen IF?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sowieso kan ik geen Neymar vinden in het spel...
Daar heb ik ook last van.. Sla dan gewoon alleen de goals op.. WTF heb je aan die kansen, die er niet ingaan..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:10 schreef OmniRocket het volgende:
net in 52e minuut leuk doelpunt van Torres.... staat er maar tot de 41e op
Denk dat dat zeker ook meespeelt. Als ik zoek voor m'n team stel ik sowieso al een filter in en ik denk dat de meeste mensen 4-1-2-1-2 spelen, daarna 4-3-3 / 4-4-2 / 4-4-1-1 lijkt me. 3-4-1-2 lijkt me vrij ongebruikelijk, dus minder interesse.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Doublepain het volgende:
of komt het omdat, hij 3-4-1-2 heeft? Juan gaat niet eens voor 500 en heeft dezelfde formatie.. Terwijl ze gewoon beide 60 contract hebben..
Toch merk ik daar bij mij Cech-handel erg weinig van. Ik handel ook liever in formaties met 4 verdedigers (vooral de 3 duurste schelen in waarde), maar alles daaronder maakt toch weinig uit. Toch veel spelers die er totaal niet naar kijken..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk dat dat zeker ook meespeelt. Als ik zoek voor m'n team stel ik sowieso al een filter in en ik denk dat de meeste mensen 4-1-2-1-2 spelen, daarna 4-3-3 / 4-4-2 / 4-4-1-1 lijkt me. 3-4-1-2 lijkt me vrij ongebruikelijk, dus minder interesse.
Oh, dat ook hoor. Je hoeft het er op zich niet voor te laten maar spelers in een goede formatie kun je altijd voor iets meer verkopen. Bij keepers is het sowieso niet zo erg omdat het qua chemistry niet bijzonder veel uitmaakt. Als ze in een system met 4 verdedigers spelen, maakt het ze niet zoveel uit hoe de rest van de formatie eruitziet. Donkergroen is ook al prima.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch merk ik daar bij mij Cech-handel erg weinig van. Ik handel ook liever in formaties met 4 verdedigers (vooral de 3 duurste schelen in waarde), maar alles daaronder maakt toch weinig uit. Toch veel spelers die er totaal niet naar kijken..
komt me bekend voor jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Tim86 het volgende:
De autist in mij wil altijd persé iedereen in de juiste formatie en eigenlijk positie. Enige uitzondering is Zanetti op LB bij mijn Italiaantjes
Kheb hem 4-3-1-2 gegeven.. Ik had maar 500 coins..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk dat dat zeker ook meespeelt. Als ik zoek voor m'n team stel ik sowieso al een filter in en ik denk dat de meeste mensen 4-1-2-1-2 spelen, daarna 4-3-3 / 4-4-2 / 4-4-1-1 lijkt me. 3-4-1-2 lijkt me vrij ongebruikelijk, dus minder interesse.
Haha, ik vind 100% chemistry genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Tim86 het volgende:
De autist in mij wil altijd persé iedereen in de juiste formatie en eigenlijk positie. Enige uitzondering is Zanetti op LB bij mijn Italiaantjes
Lol, je ziet dat die ander Puyol selecteert en een kapitale fout maakt door naar binnen en achteren te knijpen. Hij stond ook al buitenkant te dekken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/70421780
Ja, blijft rot wisselen als verdediging soms. Maar wel fijn om zo'n pass te geven :pquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lol, je ziet dat die ander Puyol selecteert en een kapitale fout maakt door naar binnen en achteren te knijpen. Hij stond ook al buitenkant te dekken.Pass op goede moment. Netjes.
Zo duur? Hij was toch altijd rond de 30/40k ofzo? Sinds wanneer zijn die prijzen ineens zo veranderd? Ik heb al een paar weken geen FUT meer gedaan, en ineens alles veranderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Alovenac het volgende:
Maicon voor 73,5k eruit gegaan. Zit volgens mij niet veel meer in op de huidige markt.
Dit is wel op de PS3.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zo duur? Hij was toch altijd rond de 30/40k ofzo? Sinds wanneer zijn die prijzen ineens zo veranderd? Ik heb al een paar weken geen FUT meer gedaan, en ineens alles veranderd.
Een van de grote frustraties van het spel. Dat je maar blijft flicken met je rechterstick om de juiste speler te selecteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, blijft rot wisselen als verdediging soms. Maar wel fijn om zo'n pass te geven :p
Ja, en zijn Serie A team was met beesten als Ibra en Lucio gewoon te sterk (letterlijk) voor mijn elftal van kleine Catalanen. Vandaar dat ik nu voor iets sterkers ga.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Ah heeft emo weer gold inmiddels? Ben een weekendje bij mijn ouders geweest
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Stuurver het volgende:
Kan de tegenstander nog steeds je team besturen in FUT?
Ga je dat nu (bijna) iedere dag vragen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef Stuurver het volgende:
Is deze patch al uit?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/394846.page
Je had gisteren nog Maicon en een of andere IF, niet te veel verwachten hèquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef Alovenac het volgende:
Net weer 50k aan pakjes verneukt. Zat niks bruikbaars in. Nu maar weer ff sparen en proberen mijn elftal te versterken. Zo af en toe nog wat pakjes kopen, haha!
Klopt, daarom ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je had gisteren nog Maicon en een of andere IF, niet te veel verwachten hè
Enige die echt wat waard zijn, zijn IF Lens en IF Dzudsakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil een team rondom Ibrahimovic bouwen en mijn eredivisie team verkopen maar ik weet niet of het haalbaar is, Ibrahimovic is 17k en dan moet ik ook nog italiaanse/zweedse spelers kopen![]()
Mijn waardevolle (lees: meer waard dan 600) eredivisie spelers zijn IF Stekelenburg,IF Wijnaldum,IF Erikssen, IF Vlaar, Suarez, Dzudsak, Lens, Affelay en Toivonen
Die heeft hij niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Enige die echt wat waard zijn, zijn IF Lens en IF Dzudsak
Nee, 50 vd 72k ofzo. Had er beter Alves en Pique van kunnen kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Al je Maicon-geld uitgegeven aan pakjes?
32.000 * 5% is 1600 belastingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef Doublepain het volgende:
ZLATAN VERKOCHT VOOR 32K!!
Maar ik kreeg maar 30k![]()
Kut EA
Dat probleem heb ik dus ook als ik bij 59e min zitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik faal al gelijk.. Valdes gehaald voor 7k.. Terwijl hij gewoon voor 5,5k gekocht kan worden..Ik ben echt slecht met waardes van spelers..
Ik twijfel juist te lang.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook als ik bij 59e min zitDan zie je spelers en dan denk je: wow goedkoop! En dan ga je later kijken en dan valt het zwaar tegen.
Ja, PS3.. Voor 4-2-2-2..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fabiano kan wel goedkoper volgens mij? Of zit je op PS3? Neem aan dat je de niet IF bedoelt... Marcelo is altijd wel goedkoop ja. Heb 'm volgens mij ook voor rond de discard value.
In het echt heet dat "tikkie-takkie" volgende de heren deskundigen op TV maar in Fifa heet dat gewoon ping-pong passing en dat bestaat al heel lang.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:12 schreef Devano het volgende:
Net een goaltje gemaakt dat ik toch even wilde delen![]()
And it's frowned uponquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In het echt heet dat "tikkie-takkie" volgende de heren deskundigen op TV maar in Fifa heet dat gewoon ping-pong passing en dat bestaat al heel lang.
Geloof ik niks van als ik de beelden zie. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Devano het volgende:
Als je de instellingen op automatisch of semi-automatisch zet, ja. Maar dit was volledig handmatig en ook nog eens vanaf eigen helft. Maar goed, game on!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef mash_ het volgende:
Worden vandaag de nieuwe IF bekend gemaakt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ribery, Robben, Benzema
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef jpg97 het volgende:
Ja jezus, die wordt ook weer onbetaalbaar net als IF Ribeiry ( die overigens keihard faalde gisteren )
Die zullen wel voor minstens 800 000 er op gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Robben zelfsdie gaat meer dan een miljoen kosten
TIFquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Oh, ik lees net dat ze dus ook re-releases van spelers doen. Trés stupid.
3000 maar, wow dat is wel erg weinig. In welke formation wil je gaan spelen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Stuurver het volgende:
Heb Ibrahimovic gekocht en heb nu nog 3000 over om 10 italiaanse/zweedse spelers te kopen
4-3-3quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3000 maar, wow dat is wel erg weinig. In welke formation wil je gaan spelen?
Oke, op de rechtervleugel is Sanchez (80) je beste optie denk ik als je nog wat kwaliteit wil. Alvarez van Bari is ook wel een aardig alternatief vanwege zijn snelheid. Beide rond de 750 max wel op te halen. Op links kan je gaan voor Urbyquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
4-3-3
Mijn reservebank zit nog vol met Nederlanders die ik later wel vervang
Ik moet ook nog wat spelers verkopen dus ik denk dat ik wel de 7k haal, Ibrahimovic had ik voor 13k gekocht
Bedankt voor de tips, Heb nu:quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, op de rechtervleugel is Sanchez (80) je beste optie denk ik als je nog wat kwaliteit wil. Alvarez van Bari is ook wel een aardig alternatief vanwege zijn snelheid. Beide rond de 750 max wel op te halen. Op links kan je gaan voor Urby
Goedkope CM's zijn er genoeg, met Stankovic, De Rossi, Pirlo, Inler, Perrotta, Aquilani, Motta, Flamini, D'Agostino, Boateng
Nee, wel een paar spelers gekocht die uiteindelijk 0 contracten hadden omdat ik vergeten was daar op te lettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso Juan en Nesta ja. Op linksback kan je gaan voor Criscito bijv, al is dat wel een LWB. Je hebt niet alles in 4-3-3 gehaald gok ik?
Bedankt, dan verkoop ik m weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vargas is kut trouwens. Het is dat je 't weet. Die gast is na 30 minuten doodop. Kun je beter nog Robinho halen ofzo. Of Emanuelson gewoon op z'n eigen plek op links en dan op rechts Abate/Sanchez/Krasic of iets dergelijks. Allemaal betere opties.
Kan niet. Alleen de muur en een losse spelerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vroeg me trouwens af..hoe kan je de keeper verplaatsen als je een vrije trap tegen krijgt?
Ik kom spelers tegen die de keeper verplaatsen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet. Alleen de muur en een losse speler
Precies dat heb ik dus ook gezien. De keeper gaat dan meestal naar het midden. Hoe?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kom spelers tegen die de keeper verplaatsen hoor![]()
Weet zelf niet hoe het moet...
Heb nu een chem van 82 en CDMs zijn groen als ze als CB staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Maar wel zwaar kut voor je chem. Dat speelt echt voor geen meter.
Je kunt beter chem van 100 hebben met slechte CB dan 82 met goede CDM.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Stuurver het volgende:
Heb nu een chem van 82 en CDMs zijn groen als ze als CB staan
Eens.quote:Ik vind het wel zwaar irritant hoe makkelijk je spelers geblesseerd raken in FUT.
Soms is 't lastiger om tegen iemand te spelen die z'n controller niet aanraakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef OmniRocket het volgende:
haha.. net tegen een gast head to head.... wedstrijd begint maar moet ff wat doen in huis.. kom ik terug.. 3-0 achter in 13e minuut.... met rust 3-2... 52e minuut 3-3... daarna in 80e 4-3, 82e 5-3 en 84e 6-3 en toen quittie die
Waar? Moet je zelf samenstellen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef OmniRocket het volgende:
en waar zijn de nationale teams voor St.Patrick's Gold Cup (7500 coins / Min 4 Stars/ 1 Nationality) die begint om 19.00
Ik doelde op dat jullie je teams hier postenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar? Moet je zelf samenstellen natuurlijk.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#br0Zo9HsbaACl.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef OmniRocket het volgende:
Ik doelde op dat jullie je teams hier posten(ik heb geen team om er aan mee te doen)
neequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Stuurver het volgende:
Als een speler tijdens de wedstrijd geblesseerd raakt betekent dat dan altijd dat hij dat na de wedstrijd ook is?
Robben lijkt me best kut om te hebben. Hij is ook zeer blesseregevoelig (Injury prone trait) waardoor je na elke wedstrijd een blessurekaart moet kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef mash_ het volgende:
2 pakjes gekocht en er zat niet eens een IF in![]()
Ik zie nu al een IF robben voor 1 300 000 verkocht worden
Hij is geniaal. In ieder geval veel bruikbaarder dan een Messi in dit spel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Robben lijkt me best kut om te hebben. Hij is ook zeer blesseregevoelig (Injury prone trait) waardoor je na elke wedstrijd een blessurekaart moet kopen
Robbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Robben lijkt me best kut om te hebben. Hij is ook zeer blesseregevoelig (Injury prone trait) waardoor je na elke wedstrijd een blessurekaart moet kopen
hidden statsquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef Stuurver het volgende:
Hoe komt Juan eigelijk aan een rating van 84 met zulke slechte stats?
Juan is ziek goed hoor, ik heb hem ook, beest in de eigen 16 en er omheenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef Stuurver het volgende:
Hoe komt Juan eigelijk aan een rating van 84 met zulke slechte stats?
Speelt dat fijn met Thiago Silva op het middenveld?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef StijnDa het volgende:
Een toernooi van 7,5k met landenteams?
Ik doe mee![]()
[ afbeelding ]
Iemand nog een tip misschien?
Weet niet waar ik voor kan gaan sparen nu eigenlijk...
Ja speelt primaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Speelt dat fijn met Thiago Silva op het middenveld?Vind het overigens een briljante speler, die upgraded versie kun je alles mee. Snelste CB uit het spel.
Wees blij dat spelers geen half jaar geblesseerd kunnen rakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het zo nep dat een speler 5 wedstrijden geblesseerd kan raken van een schouderduw
Ja maar zeker niet zo vaak als in Fifa tenzij je Robben of Castelen in je team hebtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wees blij dat spelers geen half jaar geblesseerd kunnen raken
Opzich zou het wel kunnen als ze verkeerd terecht komen..
Die tweede is dan ook wel heel erg slecht verdedigdquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef druide het volgende:
Van Persie met een epische misser.![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/70684225
Deze slalom maakt het echter weer goed.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/70685028
Ik denk ik speel nog even een wedstrijd voor school en ja hoor hij is weer geblesseerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef Stuurver het volgende:
Mijn ibrahimovic is nu na elke wedstrijd geblesseerd
Ik vind het vooral irritant als ze het bij de rust of na het laatste fluitsignaal doen.. dan krijgen ze namelijk sowieso geen kaart.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk ik speel nog even een wedstrijd voor school en ja hoor hij is weer geblesseerd.
Je hebt ook van die trieste mensen die zodra ze verliezen zich puur gaan focusen op het blesseren van je spelers
Zo is een keer een speler van mij geblesseerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant als ze het bij de rust of na het laatste fluitsignaal doen.. dan krijgen ze namelijk sowieso geen kaart.
Heb het wel vaker meegemaakt... dan ben ik de tweede helft heel goed in het rondtikken van de bal achterin en het bekijken van replay'squote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo is een keer een speler van mij geblesseerd
Haha, ik vind dat zelf wel grappig om te doen maar heb nog nooit meegemaakt dat iemand geblesseerd raakte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant als ze het bij de rust of na het laatste fluitsignaal doen.. dan krijgen ze namelijk sowieso geen kaart.
zijn Seedorf en IF Janssen niet beter dan Fer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat ik zo ga spelen:
[ afbeelding ]
Mocht Fer niet voldoen in dit team dan kan ik voor Van Bommel of De Jong gaan, maar ik vind Fer altijd zo fijn, dus dat zal wel goed komen. Lens is voor mij de beste optie op links..beter dan Babel en Elia. Afellay is ook erg chill en speelt voor mij fijner dan VdV..die vind ik echt alleen fijn als CAM.
Op papier wel, maar bij mij doet Fer het gewoon beter dan wie dan ook op die positiequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
zijn Seedorf en IF Janssen niet beter dan Fer?
Dat heb ik ook met Van Bommel en Pirlo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op papier wel, maar bij mij doet Fer het gewoon beter dan wie dan ook op die positie
Dat kan je toch zo zien door hem er gewoon neer te zetten? Dat gaat sneller dan het hier te vragen en te wachten op antwoord.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef Stuurver het volgende:
Kan een CF op de vleugels zonder dat die speler een rode schoen krijgt? Ik moet nu steeds fitness kaartjes voor mijn LW en RW kopen omdat ik geen goede vervanger heb
Ik heb geen CF in mijn team en Cassano is wel goedkoop alleen hij is een CF. Ik probeer Pato nu te krijgen maar die is meestal 2.3k+quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan je toch zo zien door hem er gewoon neer te zetten? Dat gaat sneller dan het hier te vragen en te wachten op antwoord.
Volgens mij krijgt hij alleen een donkergroene schoen op LF en RF, maar dat weet ik niet zeker.
DUS NIET!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Nog 8 minuten en dan weet ik of ik Daniel Alves heb..
Net even gekeken maar CF op die positie werkt niet, geen link.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik heb geen CF in mijn team en Cassano is wel goedkoop alleen hij is een CF. Ik probeer Pato nu te krijgen maar die is meestal 2.3k+
Je zat aan je max. aantal coins voor het bod ofzo?quote:
Bedankt,quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net even gekeken maar CF op die positie werkt niet, geen link.
ja wel kut ik heb geen coins om even snel een team met 1 1 nationaliteit te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Er is nu St Patricks Tournament he..7.5K online en 4.5K offline. Wel 1 nationaliteit max.
Kutteampje voor die offline cup moet toch makkelijk zijn..400 coins per speler ofzo, formatie boeit niet en dan heb je voor max 6K een team. Na exact 1 keer het toernooi winnen dan sta je alweer in de plus daarna (4.5K +500 coins per wedstrijd)quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wel kut ik heb geen coins om even snel een team met 1 1 nationaliteit te maken.
Ja heb snel een nederlands team gemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutteampje voor die offline cup moet toch makkelijk zijn..400 coins per speler ofzo, formatie boeit niet en dan heb je voor max 6K een team. Na exact 1 keer het toernooi winnen dan sta je alweer in de plus daarna (4.5K +500 coins per wedstrijd)
Hoe duur is IF Janssen eigelijk? Ik zie hem maar weinigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja heb snel een nederlands team gemaakthttp://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#g2Bp6Wm8baARg
Ookal was er een offline toernooi waarbij je 10k kon winnen zou ik het nog niet spelen. Ik ga nog liever wiskunde opgaven maken dan een offline toernooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Er is nu St Patricks Tournament he..7.5K online en 4.5K offline. Wel 1 nationaliteit max.
Geen idee. Die had ik al een tijdje omdat ik een eredivisie team heb.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe duur is IF Janssen eigelijk? Ik zie hem maar weinig
Nice zin in een potje zo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef mash_ het volgende:
Doelpunt van netVond hem wel mooi. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/70781963
Note: Some anti-virus programs mistakenly pick up parts of Cheat Engine as a trojan/virus. It's best to disable your anti-virus before installing or running Cheat Engine(More info on this particular problem can be found here)quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#sZ2GohD7baAVL
Gisteren een paar potjes gespeeld en het speelt tot nu toe wel erg fijn. IF Pepe is een beest met zijn 96 Strength en 98 Standing Tackle en het duo Abidal en Ramos houden snellere tegenstanders met hun 83 en 84 PAC gemakkelijk bij. Echt een verademing om van die kleine Catalanen af te zijn en eindelijk eens duels te kunnen winnen.
Edit: Oh, en een manier die ik laatst heb gevonden om binnen één minuut op de 59th van elke (of alle) league(s) te komen: http://blog.icycoffee.de/?page_id=125.
Heb 't vroeger wel eens gebruikt en dat ging prima. Maarja, dat was meer voor van die niet-multiplayer flash-dingetjes, dus weet niet in hoeverre dit werkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Note: Some anti-virus programs mistakenly pick up parts of Cheat Engine as a trojan/virus. It's best to disable your anti-virus before installing or running Cheat Engine(More info on this particular problem can be found here)
This installer makes use of the OpenCandy software recomendation plugin
Ik vertrouw het voor geen meter.
Zal me niks verbazen dat er ook een keylogger inzit waardoor de volgende dag je hele account leeg isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Note: Some anti-virus programs mistakenly pick up parts of Cheat Engine as a trojan/virus. It's best to disable your anti-virus before installing or running Cheat Engine(More info on this particular problem can be found here)
This installer makes use of the OpenCandy software recomendation plugin
Ik vertrouw het voor geen meter.
Ja ik ga het niet eens instaleren. Niet zo veel zin in een virus. of een key loggerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat er ook een keylogger inzit waardoor de volgende dag je hele account leeg is
haha ik snap je volkomen. Fifa is ook het enige spel waar mijn controller het niet altijd overleeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cheat Engine is niet eens gemaakt voor FUT. Bovendien hoef je 'm nog helemaal niet aan te zetten voor je inlogt.
Maar goed, ik ga er helemaal mee kappen. Raak te gefrustreerd van dit spel. Als iemand nog gratis spelers wil, laat maar horen.
Jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, ik ga er helemaal mee kappen.
Ik hoop niemandquote:
Wanneer ik het saai begin te vinden bouw ik gewoon een nieuw team. Als je niet van handelen houdt, dan kan het na verloop van tijd wellicht wel saai worden, though.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef StijnDa het volgende:
Op een gegeven moment wordt een spel gewoon saai.
Je hebt natuurlijk geen winst he.. Er gaat 5 procent van die 17.5 afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef Alovenac het volgende:
Alonso teruggekocht voor 17k, 0,5k winst. Aguero gelijk met 5k winst verkocht en Benzema ervoor aan het halen. Dan heb ik een compleet Real middenveld en voorhoede. Alleen Abidal en Valdes zijn geen real spelers in de basiself dan.
Daar heb ik gisteren 400 voor betaaltquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef Alovenac het volgende:
Xabi Alonso is voor 17,5k weggegaan. Eigenlijk lager dan ik had verwacht. Heb al een CAM > CM kaartje gekocht voor 9K (EIGENLIJK VEEL TE DUUR!!!) en die heb ik niet eens meer nodig. Dus gelijk weer op de Pile gezet.
Navas gaat ook voor 16,5k minimaal weg, zoals het er nu voorstaat. Wel de enige echte RW in mijn Spaans elftal maar Aguero alweer voor 13,5k op de kop getikt. Denk met die laatste toch wat meer scoringsvermogen in mijn elftal te brengen.
Was ook een impulsieve aankoop helaas.Met 5k verlies verkocht uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren 400 voor betaalt
Is er een app dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:23 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand die fifa UT app voor iphone?
Ik heb android helaas
Ik heb even gezocht, en volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Is er een app dan?
Zit trouwens weer eens vast in het laadscherm net als de final ga spelen van het 7,5k toernooi
Ik merkte vanmorgen ineens dat de prijzen voor Nilmar ineens waren gestegen. Geen idee why, maar wel winstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Dat blijft gewoon variëren..prijzen blijven maar dalen en als je niet goed oplet met traden zit je ineens met 25 spelers die je niet verkocht krijgt
Lucratief landentournooi ---> Braziliaanse spitsen zijn vrij schaars ---> prijs Nilmar omhoog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik merkte vanmorgen ineens dat de prijzen voor Nilmar ineens waren gestegen. Geen idee why, maar wel winst(PS3)
Zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar prijzen zijn inmiddels enigzins terug op niveau. Kan ook aan tijdstip liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef druide het volgende:
[..]
Lucratief landentournooi ---> Braziliaanse spitsen zijn vrij schaars ---> prijs Nilmar omhoog.
Mijn rank is nog maar 8 puntjes verwijderd van de magische 5000 grens. Nog meer mensen die in de buurt zitten??
Niet eens zozeer saai. Het is gewoon frustrerend, telkens maar weer die blessures, contracten, fitheid, en dan altijd eruit vliegen tegen mensen met volledige IF-teams. En tja, ook het spel zelf kan soms echt zo frustrerend zijn. Niet dat ik de controller kapotgooi maar die neiging heb ik soms wel. Dus tja, heb ook niet veel vrije tijd op 't moment en dan wil ik 't wel zo besteden dat ik stress verminder en het tegenovergestelde gebeurt juist met FIFA.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef StijnDa het volgende:
Jammer![]()
Snap het wel, je speelt al best lang of niet? Op een gegeven moment wordt een spel gewoon saai.
Bij mij deed hij het altijd prima. Geen problemen met stamina, maar ik gebruik hem dan ook in een 4-1-2-1-2 systeem waarbij hij niet zoveel hoeft te lopen. Kan zijn dat hij in een ander systeem waarin hij niet puur defensief is minder tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef Stuurver het volgende:
Ligt het aan mij of is De Rossi helemaal niet zo goed? hij is bijna altijd leeg als ik hem bestuur
Ik gebruik hem juist heel aanvallend dus misschien ligt het inderdaad daar aan. Ik gebruik nu Cambiasso/Hernanes op zijn plekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het altijd prima. Geen problemen met stamina, maar ik gebruik hem dan ook in een 4-1-2-1-2 systeem waarbij hij niet zoveel hoeft te lopen. Kan zijn dat hij in een ander systeem waarin hij niet puur defensief is minder tot zijn recht komt.
bij mij was het echt een baas, ballen onderscheppen, aanvallen, meeverdedigen, scoren, hij kon alles en rennen dat ie deed bij mij. Fijne speler. Trouwens dat afstandschot van hem ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef Stuurver het volgende:
Ligt het aan mij of is De Rossi helemaal niet zo goed? hij is bijna altijd leeg als ik hem bestuur
Walter heb ik ook, baas hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef Stuurver het volgende:
Hoe is Walter Samuel? Zijn stats lijken niet echt goed maar dat was met Juan ook zo
Chielini is alweer 10k en Walter kan je voor 1-2k krijgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Walter heb ik ook, baas hoorredelijk snel, kopsterk en verdedigend ook sterk. Aanvallend niet echt fantastisch maar dat is logisch. Juan is idd ook een beest
maar volgens mij kan je beter Chiellini halen voor dat geld, die is iets beter dacht ik
oquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Chielini is alweer 10k en Walter kan je voor 1-2k krijgen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:38 schreef Stuurver het volgende:
Valt me op dat er bijna nooit rood gegeven wordt bij een penalty.....
Ja inderdaad. Maar je kan dan altijd nog de hele tijd de bal afpakken met sliding, dan heb je er wel een paar geblesseerd aan het einde. Zal hem lerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Stuurver het volgende:
Ik word ook ziek van die droeftoeters die hun controller neerleggen als ze achterstaan. Dat is nog erger dan ragequitten
Soms speelt de computer nog beter dan de tegenstander zelf door de bal steeds af te schermen een voor je spelers te lopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar je kan dan altijd nog de hele tijd de bal afpakken met sliding, dan heb je er wel een paar geblesseerd aan het einde. Zal hem leren
Fijn trouwens die 'rare' kaarten die je aan de straatstenen nog niet kwijt raakt voor de discard prijs.
Je gebruikt nu voor iedere wedstrijd trainingskaarten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb allemaal Trainer kaarten gekocht
Veel Fitness, Pace, Shooting kaarten gehaald.. Ik speel er een beetje beter van.. zo'n 15 %
Je weet wel dat die trainers/staff die je koopt niet direct die stats geeft maar bij die kaarten die je die stats geven optelt. +10 shooting wordt dus +12 shooting met 15% erbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb allemaal Trainer kaarten gekocht
Veel Fitness, Pace, Shooting kaarten gehaald.. Ik speel er een beetje beter van.. zo'n 15 %
ik ga het pas merken rond de 60... Dan zijn ze halverwege de 2de helft helemaal leeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Stuurver het volgende:
Hoe laag kan je Fitness eigenlijk hebben totdat je er iets van merkt? Ik rouleer nu meestal bij de 90 waardoor ik maar weinig met mijn beste team kan spelen
Nee, Trainers kaarten.. Kijk maar is bij Search, Staff, Head Coach, Fitness en Psychisch ofzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je gebruikt nu voor iedere wedstrijd trainingskaarten?
Je weet dat dit alleen werkt met de trainer die je hebt? daar staan stats onder en die staff kan je dan gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Trainers kaarten.. Kijk maar is bij Search, Staff, Head Coach, Fitness en Psychisch ofzo..Het is niet 1 wedstrijd maar altijd..
Ik heb alle soorten Fitness trainers gekocht.. Daarna bij Club, Staff en daarna onder Fitness. Zie je dan hoeveel % extra je hebt.. (Bedoelde je dat?)quote:Op zondag 20 maart 2011 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je weet dat dit alleen werkt met de trainer die je hebt? daar staan stats onder en die staff kan je dan gebruiken.
Ja, maar die werken niet altijdquote:Op zondag 20 maart 2011 02:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten Fitness trainers gekocht.. Daarna bij Club, Staff en daarna onder Fitness. Zie je dan hoeveel % extra je hebt.. (Bedoelde je dat?)
Dit is dus niet waar. Het werkt alleen op het moment dat je een trainingskaart erbij gebruikt.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Trainers kaarten.. Kijk maar is bij Search, Staff, Head Coach, Fitness en Psychisch ofzo..Het is niet 1 wedstrijd maar altijd..
Die werken helemaal niet man.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten Fitness trainers gekocht.. Daarna bij Club, Staff en daarna onder Fitness. Zie je dan hoeveel % extra je hebt.. (Bedoelde je dat?)
dus als ik het goed begrijp, kun je gewoon managers halen voor 400/500 met +3% contract. Die gebruik je dan niet, maar je krijgt wel alle % van alle managers die je hebt gehaald? Dus als je 10 managers haalt, krijg je 30% meer contracten.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef DutchSL het volgende:
Managers zijn wel nuttig voor contractbonus, ik heb nu vier managers en 12% bonus bij elke contract kaart.
Ja kan tot 50% meerquote:Op zondag 20 maart 2011 11:38 schreef brainbird het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, kun je gewoon managers halen voor 400/500 met +3% contract. Die gebruik je dan niet, maar je krijgt wel alle % van alle managers die je hebt gehaald? Dus als je 10 managers haalt, krijg je 30% meer contracten.
Weet je dat zeker? Dat wist ik echt niet van die managersquote:
lijkt me wel interessant, 42 contracten in plaats van 28quote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:
Weet je dat zeker? Dat wist ik echt niet van die managers
nieuw team makenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:33 schreef Stuurver het volgende:
FUT wordt wel een stuk saaier als je uiteindelijk je team bij elkaar hebt en bijna alles wint![]()
Enige speler die ik nog mis is Thiago Silva (84)
Ik heb geen idee wat voor team, behalve een met drogba en die kan ik voorlopig niet betalen. Ik moet ook maar beginnen met handelen want met alleen wedstrijden winnen kom je er nietquote:
"Je kan tot 50% en niet meerquote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dat wist ik echt niet van die managers
Waarom nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Stuurver het volgende:
Is 4-4-2 met Eto'o en Ibrahimovic in de spits wat?
2 van de beste spitsen uit het spel, maar het hangt natuurlijk gewoon van je eigen spel af. Mensen hier zitten te zeiken op El Ham terwijl ik er daarmee als een gek op los scoor en ik zit te zeiken op IF Junker waar anderen weer veel mee scoren. Soms moet je het gewoon proberen en niet alles vragen man, dat is juist de hele uitdaging in het spel.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Stuurver het volgende:
Is 4-4-2 met Eto'o en Ibrahimovic in de spits wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |