FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon d’Or Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Dat dacht ik ook, Drenthe als LB gezet.. Heb je niks aan, word snel moe en verliest alles..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk
Mocht 1 van de 2 IF worden is Pieters wel prettigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk
Abidal is een van de sterkste (zijn staande tackle houdt alles en iedereen tegen) en snelste verdedigers in de La Liga. Bovendien is hij al te krijgen vanaf 3k of zelfs nog minder.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Wie zal ik LB zetten? Abidal of Capdevilla?
Ik heb een Spaanse competitie team..
Hoe the fuck kom jij aan Ronaldo?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja SIF Ozil,![]()
nu alleen nog een te duur CAM>CM kaartje. Gaan vanavond voor 12k weg dus wacht wel ff.
Gok zelf op een SIF Benzema, dus morgen of overmorgen mijn IF Benzema proberen te verkopen voor 300k
Heel veel traden en nooit een pakketje gehaald (nu bijna 7 miljoen profit volgens leaderbordquote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom jij aan Ronaldo?
Bazen team trouwens..![]()
Ik ben nu dus sinds UT uit is bezig hem te halen, maar nog steeds zonder succes..
Hoe trade je dan? 59 min?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Heel veel traden en nooit een pakketje gehaald (nu bijna 7 miljoen profit volgens leaderbord)
CR ook vorige maand gehaald toen die nog rond de 570k zat, nu zit die rond de 630k. Valt mij trouwens ook op dat veel hoge (IF) spelers flink duurder geworden zijn de laaste paar dagen/weken.
Bij launch wel met 59 min begonnen maar nu geen zin meer om daar te gaan wachten. Nu veel al Positie kaartjes gebruiken en dan een speler verkopen.quote:
Heb je de doelpunten die toen zijn gepost al wel meegenomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef OmniRocket het volgende:
hey allemaal.. ben weekendje weggeweest . Als jullie nog doelpunten hebben voor het doelpunt van de maand kan je PM'en
Nope, zal zo ff kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je de doelpunten die toen zijn gepost al wel meegenomen?
Bizar prijsverschil weer..hij is 7K waard op de xboxquote:Op maandag 14 maart 2011 07:38 schreef Fenomeno het volgende:
Vorige week stuk of 13 IF steekjes gekocht voor 7-8k per stuk waarvan de eerste al voor 25k bn weg is, leuk handeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |