Deze TT heb ik zeker al anderhalve week in mijn hoofd, maar ik was nooit degene die een topic slootquote:
Ik vind hem leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze TT heb ik zeker al anderhalve week in mijn hoofd, maar ik was nooit degene die een topic sloot.
Whutquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk.Zal nog wel met de Von Trappjes te maken hebben.
Ooh, dat kan ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut?
Nee, dit was volgens mij toen je een beetje ruzie had met je ouders ofzo.
quote:
Had je maar moeten slapenquote:
Nou, gistermiddag 17u wakker worden, werken, thuiskomen en geen zin hebben om te slapen. Vervolgens naar een kamaraad, hele middag snookeren en daarna naar huis rijden.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken!
Maareh.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ohw, maar het vast gezellig toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gistermiddag 17u wakker worden, werken, thuiskomen en geen zin hebben om te slapen. Vervolgens naar een kamaraad, hele middag snookeren en daarna naar huis rijden.
Nope.. en het duurt nog wel fftjes voor al mijn gewassen klaar zijn bij CV, dus dat kan ik ook niet doenquote:
Ik kan ook niet veel doen neequote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope.. en het duurt nog wel fftjes voor al mijn gewassen klaar zijn bij CV, dus dat kan ik ook niet doen
Ik zie de link alleen maar en ik ben al verslaafd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ben maar liedjes gaan raden
http://en.massivemusicquiz.com
Jij speelt ook popquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie de link alleen maar en ik ben al verslaafd.
Je was de snelste daarnet hahaquote:
Is dat een beetje te doen?quote:
Ik ookquote:
Yup.. vrijwel allemaal bekendequote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen?
Ik had er net in binnen een seconde ofzo, en c_a is lekker herkenbaar.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kom ik na deze ronde naar Hits hoor.
Shit weet ik hoe dat trio heet met beyoncequote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al naar Hits verkast, ik kon de afgang niet meer aan.
Ik kwam niet op bob ylanquote:
Ik kom er niet meer opquote:
waarvan ?quote:
Ik ken deze nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Goedzo Siep!
Ik heb als gebruikersnaam gewoon [FOK!] ervoor gezet, wie weet wordt het nog een hype.
al naar bed dan ?quote:
Met de muziekquizquote:
oei, mijn verliefd paartje komt over 5 min uit rioquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
Al ga ik wel bijtijds vandaag, deze week maar 1 keer half 6 op
Succes morgen, ben al aan het werk als je op de tafel ligtquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten.
Wil morgenochtend fris op de tafel liggen
Weltrusten voor straks
Ik heb je man als vriend gevraagd op Facebookquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten voor straks
Welterustenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ga van internet af voor vanavond, tot morgen.![]()
Extra knuf voor c_a en Benny,
En jij ook welterustenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten voor straks
slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
Veel plezier morgen moppiequote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
Het is wel spannend, ik hou van die lab berekeningen enzoquote:
CSI is tofquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is wel spannend, ik hou van die lab berekeningen enzo
Ja, is die blonde zwanger?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
CSI is tof
Het werd alleen een beetje teveel toen het bijna te hele week op tv was met 2 spin-offs
Ik heb geen ideequote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, is die blonde zwanger?
Truste Crees
Volgens mij wel, ze is zo opgeblazenquote:
Ik volg alles eromheen eigenlijk niet zoquote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze is zo opgeblazen
Mooie vrouw vind ik dat
Ik ook niet, maar zag haar net in beeld met nogal wat kilo's eraan en iets wat leek op een buik achter haar labjasquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik volg alles eromheen eigenlijk niet zo
En klopt. Is het ook
Dankjewel. Komt goed. Jij ook succes met werk, opstaan enz.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag haar net in beeld met nogal wat kilo's eraan en iets wat leek op een buik achter haar labjas
Maar goed ik de laptop ook vast uitzetten, succes morgen lieverd en truste voor straks
Opnemen en later kijken?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
Ik zou nog op BBC2 V for Vendetta kunnen gaan kijken, maar dat houd ik nog geen halfuur vol denk ik.
Heerlijke filmquote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
Ik zou nog op BBC2 V for Vendetta kunnen gaan kijken, maar dat houd ik nog geen halfuur vol denk ik.
Mwah, ik ben inmiddels 32u wakker, dus dat lijkt mij wel een verstandige optie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opnemen en later kijken?
Iig gewoon verstandig vroeg naar bed toch?
Daarom twijfel ik ook een klein beetje.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heerlijke film. Die scene dat Natalie gevangen zit, met die brief
... Janken
!
Lekker gaan slapen, zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik ben inmiddels 32u wakker, dus dat lijkt mij wel een verstandige optie.
[..]
Daarom twijfel ik ook een klein beetje.
Dank je Erik!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, ik roep 'm even voor je.
BENNY!? BEN JE ER NOG?
Lutte heeft je nodig.quote:
Ja maar je hebt al gereageerd.quote:
Ik ben nog wel fftjes wakker gok ikquote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar je hebt al gereageerd.
Moest alleen even weten of je niet al had gemeld dat je ging slapen want dan ging ik niet op antwoord wachten
Ohja, dat wist ik stiekem. Toch maar goed slapen jij!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik stiekem. Toch maar goed slapen jij!
Ik had het er net met Ron over.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff aan het spelen met orkut.
Hihi, ik zei kut
Noem het een geschenk uit de hemel!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had het er net met Ron over.
En het is kwart over elf op een dag voor school en ik ben nog op! Mama speelt al de hele avond een spelletje op Rons iPod, die heeft niks meer door.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Is dat omdat je op mobiel bent ingelogd en je aan een IP gekoppeld zit?quote:
Ik koppel niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat omdat je op mobiel bent ingelogd en je aan een IP gekoppeld zit?
Ik gok maar wat
Iedereen heeft er last van.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. De eerste keer dacht ik: ik heb een ban.
Hoiquote:
vertelquote:Op maandag 14 maart 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Damn ik zou een column van 302 kantjes over dit weekend kunnen schrijven![]()
Positief of negatief. Of een aardige mix van die twee?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Damn ik zou een column van 302 kantjes over dit weekend kunnen schrijven![]()
lol, waarvoor ?quote:
ja, voor wat niet.. Liefde is wel vereistte 1, maar als ie mn schoenen wil poetsen, is ie ook welkom!quote:
sterkte man.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef crv het volgende:
hi all
even kort, aangezien ik zo ontzettend veel steun van jullie kreeg.
Mijn schoonpa heeft gistermiddag 17:30 eindelijk rust gekregen.
We leven op het moment in een emotionele spagaat.
We zijn zo gelukkig voor hem dat zijn lijdensweg eindelijk beeindigd is en ondanks dat we natuurlijk wisten dat het eraan kwam is de klap zo enorm groot en voelt het verlies misschien dubbel zo erg.
en?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
Zit hier van een externe partij een persoon. is echt een homo
het verwijfde lopen, verwijfde handje hangen, verwijfde gedrag.
noem maar op.
hij moet er alleen zelf nog achter komen. is getrouwd met kinderen
Sterkte!!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef crv het volgende:
hi all
We zijn zo gelukkig voor hem dat zijn lijdensweg eindelijk beeindigd is en ondanks dat we natuurlijk wisten dat het eraan kwam is de klap zo enorm groot en voelt het verlies misschien dubbel zo erg.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef crv het volgende:
hi all
niksquote:
ok!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks
Alleen iets wat ik wou delen in deze stilte
Misschien Benny.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand wat ze 25 maart en 1 april gaan uitzenden? Vrijdag word bepaald wie er door gaat. Dan zal 1 show wel een terugblik zijn maar wat te doen met de andere?
Hoe komt het?quote:
Het was ook meer emotie huilen, er waren er 2 die zich zorgen maakten om me, en dat vond ik zo lief dat ik moest huilenquote:
Oh Okeequote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was ook meer emotie huilen, er waren er 2 die zich zorgen maakten om me, en dat vond ik zo lief dat ik moest huilen
Ik weet hetquote:
Yikes! Stop daar dan eens mee!quote:
TBG, Technische Bouw...?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis, was super.Ik vind het zó'n toffe school hè, jammer dat ook TBG het net niet is.
Benny?quote:
iBenny, moderator van TALquote:
Okeequote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Technische Bedrijfskunde voor de Gezondheidszorg.
quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze Benny gaan uitzendenquote:
quote:
Dat deed het weer al voor mij vandaagquote:
Ik vond het maar bewolkt. Wel lekkere temperatuur.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat deed het weer al voor mij vandaag
Dan schijnt het weer kouder te wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
Het ruikt lekker buiten.
Volgend weekend lekker buiten kunnen zijn overdag!
Okequote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
Siepie, hij ging vandaag om half drie in plaats van half vier dus het zal vast niks ergs zijn, maar toch gewoon rust. *pfieuw
Jep.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan schijnt het weer kouder te worden
Ah zondag 60% kans op zonquote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
We vermaken ons toch wel in de speeltuin, weer of geen weerquote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
's nachts trouwens absoluut niet koud, dat is ook wel lekekr.
LEkker in de plaassen stampen!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
We vermaken ons toch wel in de speeltuin, weer of geen weer
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker geshoptveel kleding gekocht, maatje 38
En zelfs een esprit broek in de uitverkoop maat 28/32
Whoehoeeeeee!!! En nu samen met robski bij de zonnenbank. Even beetje bijkleuren
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker geshoptveel kleding gekocht, maatje 38
En zelfs een esprit broek in de uitverkoop maat 28/32
Whoehoeeeeee!!! En nu samen met robski bij de zonnenbank. Even beetje bijkleuren
Ik ook wel hoorquote:
Ik ben zo nieuwsgierig hoe je er nu uitziet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ow siepie ik heb een spijkerjurkje gekocht
I doe het weekend nieuwe kleding aan en dan zie je het echt supergoedquote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig hoe je er nu uitziet.
Doe maar even, ik moest huilen vandaag en nou ja dat enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik om vrijdag wel ietsie vroeger hoor, kunnen we even goed bijkletsen
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Whoe... ik hoef voor school alleen maar de 5 verplichte opdrachten die iedereen moet doen, te doen!
Wie is dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Lynxie is zo'n lieffie, hij kijkt me altijd met van die grote oogjes aan, en dan zijn koppie scheef
Ik neem aan een poezenbeest.quote:
Mijn katertjequote:
daaromquote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar even, ik moest huilen vandaag en nou ja dat enzo
Spijkerjurkjes
Okequote:
Zit ie aan je tieten?quote:
Die is toppiequote:
gomi.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ook gelijk jurkje bestellen?
hey allemaal btw
Dat snap ikquote:
Hehequote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ook gelijk jurkje bestellen?
hey allemaal btw
ik heb echt veel te veel geld uitgegevenquote:
geld moet rollen hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb echt veel te veel geld uitgegeven
Spijkerbroek, zwarte broek, 2 lange bloesjes, 1 kort bloesje, blazer, groen shirtje, nieuwe jas (nepleer),truiOw en een spijkerjasje
Wat bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, hij gaat zijn haar eraf halen...
Maar zoveel haar had je toch niet patrique?
Dus je hebt het vooroordeel maar weer eens even bevestigd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkerbroek, zwarte broek, 2 lange bloesjes, 1 kort bloesje, blazer, groen shirtje, nieuwe jas (nepleer),truiOw en een spijkerjasje
jaquote:
Ja en? Je moet wel he, als alles als een zak om je heen hangtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nah niet helemaal he, dan zouden er nog 3 paar schoenen en 2 paar laarzen bij hebben gemoetenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je hebt het vooroordeel maar weer eens even bevestigd.
De schoenen ja! Helemaal vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nah niet helemaal he, dan zouden er nog 3 paar schoenen en 2 paar laarzen bij hebben gemoeten
Ja ik paste niks meerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en? Je moet wel he, als alles als een zak om je heen hangt
we? en heeft hij ook nog wat gekocht of alleen jij?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaRobski had zijn installatie verkocht, dus we hadden beiden zoiets van: MOOI! Daar gaan we kleren van kopen
nou.... ik had wel leuke laarzen gezien, maar had geen zin om weer helemaal terug te lopenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nah niet helemaal he, dan zouden er nog 3 paar schoenen en 2 paar laarzen bij hebben gemoeten
Nee hij is ook geslaagd. Nieuwe spijkerbroek, witte broek, 2 shirtjes, 2 bloesjes, schoenen, polo, en ik vond dat hij dat creme witte polo van stone island moest kopen, maar hij vond hem te duurquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
we? en heeft hij ook nog wat gekocht of alleen jij?
pff en je hebt je man niet eens ff teruggestuurd?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou.... ik had wel leuke laarzen gezien, maar had geen zin om weer helemaal terug te lopen
Ik had ze wel al gepast en ze waren stoer, en met hak en zo leuk... maar ik was verrotquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
pff en je hebt je man niet eens ff teruggestuurd?
of je had ze nog niet gepast zodat je hem niet terug kon sturen?
ah allebei geslaagd dus he. maar eh? hij wel schoenen en jij niet hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij is ook geslaagd. Nieuwe spijkerbroek, witte broek, 2 shirtjes, 2 bloesjes, schoenen, polo, en ik vond dat hij dat creme witte polo van stone island moest kopen, maar hij vond hem te duur
Ik kon geen leuke schoenen vinden... enn ben nogal van de laarzen.... maar erg weinig laarzen op dit momentquote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah allebei geslaagd dus he. maar eh? hij wel schoenen en jij niet he
Gek hè. In het voorjaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon geen leuke schoenen vinden... enn ben nogal van de laarzen.... maar erg weinig laarzen op dit moment
ah k. en ach in londen hebben ze ook wel leuke winkels hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon geen leuke schoenen vinden... enn ben nogal van de laarzen.... maar erg weinig laarzen op dit moment
jaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. en ach in londen hebben ze ook wel leuke winkels he
Dat is een half jaar geledenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
De laatse keer dat ik je zag, had je toch kort?
nee joh!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh fuck.. ik ben zonder kammetje uitgeschoten.. nu moet alles zonder kammetje
Ok, i will be ugly, komende tijd..
Lekker kortquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh fuck.. ik ben zonder kammetje uitgeschoten.. nu moet alles zonder kammetje
Ok, i will be ugly, komende tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |