Deze TT heb ik zeker al anderhalve week in mijn hoofd, maar ik was nooit degene die een topic slootquote:
Ik vind hem leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze TT heb ik zeker al anderhalve week in mijn hoofd, maar ik was nooit degene die een topic sloot.
Whutquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk.Zal nog wel met de Von Trappjes te maken hebben.
Ooh, dat kan ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut?
Nee, dit was volgens mij toen je een beetje ruzie had met je ouders ofzo.
quote:
Had je maar moeten slapenquote:
Nou, gistermiddag 17u wakker worden, werken, thuiskomen en geen zin hebben om te slapen. Vervolgens naar een kamaraad, hele middag snookeren en daarna naar huis rijden.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken!
Maareh.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ohw, maar het vast gezellig toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gistermiddag 17u wakker worden, werken, thuiskomen en geen zin hebben om te slapen. Vervolgens naar een kamaraad, hele middag snookeren en daarna naar huis rijden.
Nope.. en het duurt nog wel fftjes voor al mijn gewassen klaar zijn bij CV, dus dat kan ik ook niet doenquote:
Ik kan ook niet veel doen neequote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope.. en het duurt nog wel fftjes voor al mijn gewassen klaar zijn bij CV, dus dat kan ik ook niet doen
Ik zie de link alleen maar en ik ben al verslaafd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ben maar liedjes gaan raden
http://en.massivemusicquiz.com
Jij speelt ook popquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie de link alleen maar en ik ben al verslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |