Je kunt ook wegblijven natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
Nieuw topic + Dezelfde inhoud = Niks nieuws
Ja en volgende week terug komen! Dan is het weer tijd voor hetzelfde onderwerp!quote:
Dus niet meer over borstvoeding?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
Nieuw topic + Dezelfde inhoud = Niks nieuws
Wat specifieker?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier verstand van virussen en antivirus software?
Singles is de stabiele basis in mijn turbulente leven, dus nee, ik blijf.quote:
ik zweer al jaren bij AVG, gratis, goed en gebruikt niet teveel van je pc tijdens t scannen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier verstand van virussen en antivirus software?
Nope, nu weer gewoon over borsten. Vertel nog es over die prachtexemplaren van jou.quote:
Je kunt de klok erop gelijk zettenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en volgende week terug komen! Dan is het weer tijd voor hetzelfde onderwerp!
Nee, dat wordt ook vervelend.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nu weer gewoon over borsten. Vertel nog es over die prachtexemplaren van jou.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles is de stabiele basis in mijn turbulente leven, dus nee, ik blijf.
nog 1 avondje en dan mag je weer lekker afleidend aan het werkquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het heerstte hier in de buurt wel heel erg, maar ergste is er vanaf
[..]
Zondagavond!
Nou, zusje heeft beveiliging van Microsoft Security Essentials, net als ik, nu staat deze gewoon op groen, maar, volgens de computer is er een foutmelding in de wuauclt.exe. Het enige programma dat werkt is de Antivirus monitor, nooit van gehoord, niet zelf geinstalleerd.quote:
PM dan maar?quote:
Same.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zweer al jaren bij AVG, gratis, goed en gebruikt niet teveel van je pc tijdens t scannen.
Mij is Microsoft security essentials aangeraden. Tot nu toe bevalt die uitstekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zweer al jaren bij AVG, gratis, goed en gebruikt niet teveel van je pc tijdens t scannen.
Dan zou ik mij verder geen zorgen maken als 'ie nu op groen staat.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Mij is Microsoft security essentials aangeraden. Tot nu toe bevalt die uitstekend.
Dat doe ik dus wel, want ik kan MSE niet opstarten, ik kan niet op internet en kan niks meer met de laptop doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik mij verder geen zorgen maken als 'ie nu op groen staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |