Ik ga niet echt vaak meer stappen, kom ook niet meer in Spetters om bepaalde redenen. Als ik ga stappen is het vaak in Delftquote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ook deze man is niet in Loco te vinden.
Spetteren komt nog wel eens voor, Amph komt nog wel eens voor.
Maar meestal zit ik in stompwijk
Daar lopen alleen maar mannelijke studentenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga niet echt vaak meer stappen, kom ook niet meer in Spetters om bepaalde redenen. Als ik ga stappen is het vaak in Delft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik ga altijd met mijn zus en vriendinnen van mijn zusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daar lopen alleen maar mannelijke studenten?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Yesyes, hier mag ik als Zoetermeerder écht trots op zijn!Haha die rechter kijkt als een buitenaardse wezen ofzo haha en links zou ik wel dingen mee kunnen haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doneer even voor de kinderen in Afrika, in de hoorn daar. Die hebben niet veel te eten.
Dankje.
Gadver.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef Varkenstomaat het volgende:
[..]
Haha die rechter kijkt als een buitenaardse wezen ofzo haha en links zou ik wel dingen mee kunnen haha ja
Links heeft een bijen allergie en is vlak voor de foto overal in d'r gezicht gestokenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef Varkenstomaat het volgende:
[..]
Haha die rechter kijkt als een buitenaardse wezen ofzo haha en links zou ik wel dingen mee kunnen haha ja
Pics van vriendinnen van je zusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn zus en vriendinnen van mijn zus
Aslof jij beter kan krijgenquote:
Ik ben al voorzien, maar kijken mag tochquote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen voor jou jij ook anders is het niet best gesteld met je.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Yesyes, hier mag ik als Zoetermeerder écht trots op zijn!Wij hebben summergirl, die is een soort van lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha geef foto van haar danquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Wij hebben summergirl, die is een soort van lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Somermeisje niet kennenquote:
Cennu wel! Ik ook nog nooit!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Somermeisje niet kennen![]()
Ik heb haar verdomme nog nooit gezien in Zoetermeer, wie van jullie wel?
Haha die hoofd net een giraf hahaahquote:
Volgens mij in RR een paar maanden geleden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Somermeisje niet kennen![]()
Ik heb haar verdomme nog nooit gezien in Zoetermeer, wie van jullie wel?
Wajooo waar is dat man haha fcking geil!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Cennu wel! Ik ook nog nooit!
[ afbeelding ]
In mijn kelder vriendquote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef Varkenstomaat het volgende:
[..]
Wajooo waar is dat man haha fcking geil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |