Ik ken je niet eens. Ik postte random foto waarna andere jongen ook random foto postte.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef Pencile het volgende:
kk op bill
maar even serieus meneer trololol ga is antwoorden tegen me? of post een pic van jezelf misschien ken ik je?
Linker of rechter bil?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef Pencile het volgende:
kk op bill
maar even serieus meneer trololol ga is antwoorden tegen me? of post een pic van jezelf misschien ken ik je?
Ze lijkt op een vriendin van mequote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef mc-Piel het volgende:
Rechts: miniatuur joss stone
Echt een schattige meisje alles jwz
[ afbeelding ]
oke nou vind het kk zielig, van de 200 random fotos mijn foto posten ik weet het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens. Ik postte random foto waarna andere jongen ook random foto postte.
Oja en bij dat feest stond ik zelf niet op de fotoweet er ook niet zo heel veel meer van, alleen ik herkende wel wat mensen van die foto's.
Oeeeeh uitdaging via de internet!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef Pencile het volgende:
[..]
oke nou vind het kk zielig, van de 200 random fotos mijn foto posten ik weet het nietMazzel dat je zelf niet op de foto staat want als ik je tegen was gekomen.
Daar heb ik een veel betere formule voor:quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zeg tantoeharde fissa in BigDik met alles FOK!broeders en FOK!zusters onder de 20.
Toon ik mag alleen geen chimeidz van 14 hosselen..
19 : 2 + 5 = 14.5
Ze moeten dus minimaal 14.5 zijn!
Alles vanaf 11, bepaalt zelfquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Daar heb ik een veel betere formule voor:
((Jouw leeftijd + haar leeftijd) * 0 ) + 11 = good to go
Jij moet meer drinkenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zeg tantoeharde fissa in BigDik met alles FOK!broeders en FOK!zusters onder de 20.
Toon ik mag alleen geen chimeidz van 14 hosselen..
19 : 2 + 5 = 14.5
Ze moeten dus minimaal 14.5 zijn!
Ik zeg volgende keer wel HOI op het feest.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef Pencile het volgende:
[..]
oke nou vind het kk zielig, van de 200 random fotos mijn foto posten ik weet het nietMazzel dat je zelf niet op de foto staat want als ik je tegen was gekomen.
En waarom precies zou ik meer moeten drinken beste toekomste klasgenoot?quote:
vrolijke hoi terug zal het niet worden vriend.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zeg volgende keer wel HOI op het feest.
Nee ik postte de foto omdat een vriend via FOK! zei dat ik die moest posten. Voor de rest weet ik niet wie je bent.
Ook echt eindigen met vriend..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef Pencile het volgende:
[..]
vrolijke hoi terug zal het niet worden vriend.
Ben jij die blonde? Dan ga ik wel met je dansenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef Pencile het volgende:
[..]
vrolijke hoi terug zal het niet worden vriend.
+ 5 !!!!!!!!quote:
Laat maarquote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En waarom precies zou ik meer moeten drinken beste toekomste klasgenoot?
Ik ben niet beschonken, ik heb zojuist een enerverende schooldag gehad en probeer nu enkel wat vermaak te vinden op het FOK! forum.
Gewoon eerst lekker uurtje dansen, kusje in haar hals zo en zegt tegen haar:quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben jij die blonde? Dan ga ik wel met je dansen
Is toch alleen maar veiliger?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
+ 5 !!!!!!!!
Dalijk beland je in de gevangenis man!
Vertel dat maar aan de rechter!
'' Ik dacht dat het + 6 was''
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon eerst lekker uurtje dansen, kusje in haar hals zo en zegt tegen haar:
'' jij bent eckt een spange chimeidz'' beetje blozen mag wel!
En dan tegen d'r zeggen.. groetjes trolololo
alsof ik behoefte heb aan dansen met 16 jarige. post eerst maar is je eigen foto hier dan praten we verder.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben jij die blonde? Dan ga ik wel met je dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |