aan haar kleding te zien is ze niet vies van een beetje aandacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heeft zij erom gevraagd om op fok te staan?
harde camouflage, ik moest echt 2x kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wel 2011 of ook niet?
Beetje hypocriet alleen, je zat net nog te zeiken dat er mensen gepost worden die dat misschien niet willen en nu doe je zelf precies hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef Pencile het volgende:
[..]
aan haar kleding te zien is ze niet vies van een beetje aandacht.
Ik ben ook hypocriete bitch, doe je bij mij dan doe ik het bij jou zo simpel is het.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beetje hypocriet alleen, je zat net nog te zeiken dat er mensen gepost worden die dat misschien niet willen en nu doe je zelf precies hetzelfde.
Dat meisje heeft het niet bij jou gedaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik ben ook hypocriete bitch, doe je bij mij dan doe ik het bij jou zou simpel is het.
je ziet er ook erg gevaarlijk uit..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik ben ook hypocriete bitch, doe je bij mij dan doe ik het bij jou zo simpel is het.
Een beetje jammer dat je zo tegen dat meisje doet, zij is zich er niet van bewust dat mensen d'r lelijk en autistisch vinden. Jij bent je er wel van bewust dat mensen ( zoals ik) je een 4.5 geven en je autistisch noemen ( bij dezequote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik ben ook hypocriete bitch, doe je bij mij dan doe ik het bij jou zo simpel is het.
ga janken om dat wijf dan, terwijl het hele topic volstaat met andere meiden.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat meisje heeft het niet bij jou gedaan.
Zo ben ikquote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef Pencile het volgende:
[..]
ga janken om dat wijf dan, terwijl het hele topic volstaat met andere meiden.
ah en mcpiel je bent echt heel lief! goed dat je zo voor je kleine fok vriend opkomt hoor!
Ik jank niet om haar, jij begon te janken dat je foto hier op stond.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef Pencile het volgende:
[..]
ga janken om dat wijf dan, terwijl het hele topic volstaat met andere meiden.
ah en mcpiel je bent echt heel lief! goed dat je zo voor je kleine fok vriend opkomt hoor!
ja krijg er maar niet genoeg van.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef trolololo het volgende:
Zo en voor de liefhebbers heb ik hier nog de meest recente foto van mij met Mark Rutte, nu tevreden?
[ afbeelding ]
Wel jammer dat ik bij bob's niet op de foto stond. Anders had ik hem hier ook neergezet.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik jank niet om haar, jij begon te janken dat je foto hier op stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaarne ontopic blijven..
tevens:Anders maken we toch gewoon het STIJN bash topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Ik mag jou wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders maken we toch gewoon het STIJN bash topic?
Ik ga als Pencile gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als mijn vrienden er weer zin in hebben
Jij dan?
Delen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ga als Pencile gaat
Ik ga haar fixen
Wat een boer baas die 2equote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
gevaarlyker dan een neger met een 9mm, niet haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |