Socios is wel oké, maar hij hapt teveel.quote:
rot op met je spam manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Socios is wel oké, maar hij hapt teveel.
Hij is ook te verstard in zijn denken. Da's overigens vrij simpel te verhelpen. Kosten bijna 1500 euro, duur 2 x 7 dagen: http://essence-trainingen.nl/ (Amsterdam, nabij station Sloterdijk).![]()
Essence en Source is voldoende, de rest van de cursussen kan je laten voor wat ze zijn. Ik garandeer een compleet andere Socios nadien (en je kan gewoon een spoorknor blijven, want treinen zijn ook leuk namelijk, niets mis met treinen).
Schei toch uit, man. Pure onzin. Waarom die haat jegens mij? Houd je het wel gezellig op de treinmeet?quote:
omdat jij een vieze vuile kut troll bent en een laffe ook nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit, man. Pure onzin. Waarom die haat jegens mij? Houd je het wel gezellig op de treinmeet?
Je moet er niet zo diep op ingaan, hier word je juist op uitgelachen.quote:
Geenszins het geval. Ik sta achter iedere geuite bewering van mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef PeZu het volgende:
omdat jij een vieze vuile kut troll bent en een laffe ook nog
Ik weiger toe te staan dat men mij in een `kwaad daglicht´ zet. Soms gaat men zelfs over op pure laster; walgelijk. Dat hoef ik niet te accepteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Oceanview het volgende:
Je moet er niet zo diep op ingaan, hier word je juist op uitgelachen.
mja dan heb je dus echt een autistische aandoeningquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Ik sta achter iedere geuite bewering van mij.
En daarom vind je mij een "pure ziekte"? Absurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
mja dan heb je dus echt een autistische aandoening
ja ik VIND jou een pure ziekte hier op fokquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
En daarom vind je mij een "pure ziekte"? Absurd.
En ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik VIND jou een pure ziekte hier op fok
tof voor je man, ga hem lekker afzuigen in een coupe danquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof voor je man, ga hem lekker afzuigen in een coupe dan
FOK! is toch ook een forum voor en door autisten, dus Socios zit wel goed hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan heb je dus echt een autistische aandoening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |