Lijkt me wel interessantquote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zitten ook hele gestoorde types tussen.
thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke vrouw is weer anders natuurlijk, maar ik denk dat je met jouw tips iig niet erg de mist in kan gaan.
Hallo antwoord eens of haal mij anders eens van die blok af (die niet terecht was aangezien jij mij lastig viel!)quote:
Wel risky.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant
en ook fijn voor wanneer het Zielige, Lieve, weer te Lief wordt
snapt u
Ik heb je al eerder gezegd dat ik het niet over mezelf ga hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hallo antwoord eens of haal mij anders eens van die blok af (die niet terecht was aangezien jij mij lastig viel!)
Tja... Misschien heeft ze liever een lieve player of loverboy inplaats van een gewone maar te lieve jongen?quote:
Eh nee, ik begrijp totaal niet wat je met de de tweede zin bedoelt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant
snapt u
Ook niet via prive?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat ik het niet over mezelf ga hebben.
je bedoelt dat je graag dat hele lieve hebt?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor
dan kan ik hem helpen
Ik ben bezorgt dat je iets doms doet waar je spijt van krijgt.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant
snapt u
die tweede zin zal ook totaal niet relevant zijn voor mijn eerste vriendje(s)quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Eh nee, ik begrijp totaal niet wat je met de de tweede zin bedoelt eerlijk gezegd.
owke wannabehigh neem 1 ding van mij aan.quote:
Ok.. maar ik snap 'm dus nog steeds niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die tweede zin zal ook totaal niet relevant zijn voor mijn eerste vriendje(s)
Dit klinkt heel erg lief, vind ik. Maar is dat wat je in een relatie zoekt?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor
dan kan ik hem helpen
Ze zei dat ze hem lelijk vond, dus die meid heeft duidelijk geen smaak, hebben we vastgesteld.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef reetveter het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het nou met richard is afgelopen bij die meid?
Ze wil geen jongen die altijd lief is, maar eentje die ook wel eens onberekenbaar en boos kan zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Eh nee, ik begrijp totaal niet wat je met de de tweede zin bedoelt eerlijk gezegd.
ze vond hem lelijk, en zei hem dat kijhard in ze gezicht.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef reetveter het volgende:
Die meid in Adam vond 'm lelijk, noemde specifiek op wat ze lelijk vond, en toen kwam hij hier heel erg down. Uiteindelijk heeft hij een scherpe foto gemaakt met zijn nieuwe telefoon en hebben users hem verteld dat die meid stront in d'r ogen heeft, bij wijze van.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef reetveter het volgende:
haha dan zou ze hier goed zitten soms heb ik nogal een hoog temperament.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil geen jongen die altijd lief is, maar eentje die ook wel eens onberekenbaar en boos kan zijn?
Oh, je wil hem fixen?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor
dan kan ik hem helpen
Niet meer op reageren hij moet gaan snappen dat NEE IS NEE!quote:
Echt waar?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
en noorderlicht heeft voglensmij op forum.viva.nl lopen stoken welke "kuthoer" dat heeft durven zeggen tegen iemand met bdd.
als dat zo is is dat wel sweeeetquote:
Dat is weer een naief antwoord.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor
dan kan ik hem helpen
altijd zo opdringerig?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik wou gewoon met je praten, prive
naja... weetje ze zegt al een poosje het niet te willen en je blijft een beetje door vragen.quote:
pssst als je dat soort dingen echt wil weten vraag je het volgende week of over 2 weken eens heel voorzichtig en heel lief nog eens een keer.quote:
En dat is nog niet eens alles van wat ik heb gedaan. Geef ik toe, inderdaad opdringerig en daar heb ik ook wel spijt van hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef reetveter het volgende:
Inderdaad. Opdringerig ben je pas als je iemand volgt naar een zwembad.
kan ook zijn dat ik gewoon een beetje moe word hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens alles van wat ik heb gedaan. Geef ik toe, inderdaad opdringerig en daar heb ik ook wel spijt van hoorMaar ik vind dit niet echt opdringerig aangezien ik zelfs zeg ''hoeft niet'', maar ik kan het fout hebben.
ik zag het te laat op google cache. er is nu nog meer van weg en verwijdert ook van google indexering.quote:
quote:"Welke trut heeft een afspraak gehad met richard?prf - Psyche - Viva.nl"
Ok TO, geef door aan Richard dat een wanneer je een wit gezicht hebt je die......
quote:Dus een studente psychologie zegt tegen iemand met BDD dat hij lelijk is? Dan mag ze best stoppen met haar studie.
en reden van verwijdering op http://forum.viva.nl/forum/list_message/8640517#m8640517quote:Nee een anonieme richard claimt op internet tegen onze TO babybell dat een vivaforummer dat zou hebben gezegd en nu is hij heel zielig
quote:De OP (en het topic zelf) van Babybell in 'Welke trut heeft een afspraak gehad met richard?prf'' is volgens mij niet gepast op dit forum.
Beschuldiging aan het adres van "een Viva-forumster" is zwaar (en zonder hoor- en wederhoor) en de schuld geven van evt zelfmoord gaat ver buiten het aanvaardbare.
Verspilde moeite.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ik gewoon een beetje moe word hoor![]()
alleen probeer eens over een week nog eens voorzichtig te informeren ofzo.
naja kijk meestal 2/3 keer voorzichtig vragen lukt nie? probeer volgende week nog eens werkt wel goed opzich.quote:
Ik kan niet eens naar dat forum, mijn proxy is daar gebanned?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zag het te laat op google cache. er is nu nog meer van weg en verwijdert ook van google indexering.
als je zoekt vind je nog dit:
[..]
[..]
[..]
en reden van verwijdering op http://forum.viva.nl/forum/list_message/8640517#m8640517
[..]
One day, he's gonna be high.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:19 schreef reetveter het volgende:
Hehe, je kan veel dingen zeggen, maar iwbh heeft doorzettingsvermogen
haha IP wisselaar doet wonderen mijn ip word om het half uur gewisseldquote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan niet eens naar dat forum, mijn proxy is daar gebanned?
We kunnen je deze pagina niet tonen - Your IP is banned all access forever.. Have a nice day.
Ik vertrouw jou niet met info over mijn persoonlijke leven. Ik vertrouw niet dat je oprecht interesse hebt in mijn ervaringen en ik verwacht dat je het tegen me zou gebruiken als dat kon. Dat soort dingen. Misschien niet heel aardig maar dat gevoel heb ik een beetje bij je en dat gaat niet snel veranderen.quote:
Zo ben ik niet echt ingesteld. Zo zijn de meeste mensen van FOK! wel inderdaad, maar lantefante kan dit wel bevestigen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet met info over mijn persoonlijke leven. Ik vertrouw niet dat je oprecht interesse hebt in mijn ervaringen en ik verwacht dat je het tegen me zou gebruiken als dat kon. Dat soort dingen.
hoe denk je over mij dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet met info over mijn persoonlijke leven. Ik vertrouw niet dat je oprecht interesse hebt in mijn ervaringen en ik verwacht dat je het tegen me zou gebruiken als dat kon. Dat soort dingen. Misschien niet heel aardig maar dat gevoel heb ik een beetje bij je en dat gaat niet snel veranderen.
Ik bedoel maar.. en dat is toch aardig positiefquote:Op maandag 14 maart 2011 00:19 schreef reetveter het volgende:
Hehe, je kan veel dingen zeggen, maar iwbh heeft doorzettingsvermogen
En dat doe je omdat?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
haha IP wisselaar doet wonderen mijn ip word om het half uur gewisseld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |