Oei!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
Schoonopa heeft de hele week griep gehad, maar wist vandaag nergens meer van![]()
Zelfs niet dat ie vanmiddag naar de huisartsenpost is geweest..
Is dat opa die alleen op de boerderie woont?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
Schoonopa heeft de hele week griep gehad, maar wist vandaag nergens meer van![]()
Black out of ernstiger?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
Ja, die inderdaad. En met m'n schoonmoeder.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat opa die alleen op de boerderie woont?
Hoe kwam die dan op de ha post.
lastig zeg.
Oh, ziet er goed uit!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al geproefd en gesmuld :
Wat eten en drinken we vandaag # 196
Oh dat lijkt me lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al geproefd en gesmuld :
Wat eten en drinken we vandaag # 196
Echt johquote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik spoor trouwens nog steeds niet. Ik strijk mijn beddegoed weer, voor die extreem luxe uitstraling.Tja, langzamer centrifugeren hielp niks.
hier worden alleen de overhemden gestreken omdat het moet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik spoor trouwens nog steeds niet. Ik strijk mijn beddegoed weer, voor die extreem luxe uitstraling.Tja, langzamer centrifugeren hielp niks.
die heb je ons ook eens voorgeschoteld volgens mij? Dat was idd erg lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh
Ik ga zo eens wontons in elkaar draaien. Spinaziewontons dit keer. ZO lekker, met een mengseltje van palmsuiker, rijstwijn en sesamolie, met sinaasappelrasp en zwarte bonen
Oh, dat lijkt me lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh
Ik ga zo eens wontons in elkaar draaien. Spinaziewontons dit keer. ZO lekker, met een mengseltje van palmsuiker, rijstwijn en sesamolie, met sinaasappelrasp en zwarte bonen
Rozemarijn! Het bloeit mooi. En als het goed groeit, kan je takjes als spiezen gebruiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef LieLie het volgende:
Mensen, wat is onmisbaar in mijn kruidentuintje-to-be?
Checkquote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Rozemarijn! Het bloeit mooi. En als het goed groeit, kan je takjes als spiezen gebruiken.
Ja, dat was hier ook zo. Tot ik beddegoed kocht waar ik verliefd op werd!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef z80 het volgende:
[..]
hier worden alleen de overhemden gestreken omdat het moet.
verder helemaal niets.
We krijgen ook een vlinderstruikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Niet onmisbaar, maar wel mooi: hyssop. Bijen en vlinders zijn er dol op!
Je zou ook een stukje border kunnen inrichten met planten waar bijen en vlinders van houden. Voor vlinders zijn dat niet alleen planten met nectar, maar ook waar de rupsen van kunnen eten.
Nou, een composthoop hoef ik niet geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Willen jullie ook een composthoop? Dat lijkt me zo tof!
Als je genoeg ruimte hebt, wil ik wel zaad opsturen van eetbare pompoenen. Die nemen wel veel ruimte in, maar misschien is het een mooie opvulling voor nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |