Lolquote:Op zondag 13 maart 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Altijd als nu jouw username lees denk ik bij mezelf in jouw stem "bazennummer"
En jij zat voor straf op de trapquote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
En Snuf zat bloedserieus te kijken en begreep er niets van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het goed te maken dan.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het goed te maken dan.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Melting het volgende:
WAT-IS-DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het goed te maken dan.![]()
troepquote:
We geloven je niehietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]!
Het is gewoon de tussendeur, en ik zat schuin op de bank
Kijk, dit is een leuker plaatje.quote:
Is de akoestiek daar beter dan in de badkamer?quote:
Positief kut.quote:
Meer rust en orde.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de akoestiek daar beter dan in de badkamer?
Nee hij is wel ITer als beroep maar haat internet in zn vrije tijd. Maar hij vind het wel tof om mee te doen met dit.quote:
Wij vinden het ook heel tof dat ie meedoet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee hij is wel ITer als beroep maar haat internet in zn vrije tijd. Maar hij vind het wel tof om mee te doen met dit.
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |