Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Aankomend weekend waarschijnlijk naar ouders, misschien kan weekend daarop. MAAR as do en volg week ma weer moeilijke gesprekken, dus misschien voel ik me niet goed genoeg..quote:
Is goed.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aankomend weekend waarschijnlijk naar ouders, misschien kan weekeend daarop. MAAR as do en volg week ma weer moeilijke gesprekken, dus misschien voel ik me niet goed genoeg..
Volgende week (ik bedoel dus ná volgend weekend) definitief datum prikken??
* littledrummergirl kroelt door ferrari's haartjesquote:
Je staat overigens al in mijn foboquote:Op zondag 13 maart 2011 17:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl kroelt door ferrari's haartjes![]()
Wie had er nog meer een fototoestel?? Heb er wel een stuk of 3, 4 gezien dacht ik??quote:
dus het was je alleen maar om n foboquote te doenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je staat overigens al in mijn fobo![]()
Deze komt er ook weer bij
Nee, om jou lieve koetsjiekoequote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus het was je alleen maar om n foboquote te doen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak een contactadvertentie
damart, man .... jr zkt vr voor +1 @ksc meet
iddquote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef DaMart het volgende:
GF-topic, dan zullen Wiki en OP ook wel worden bijgewerkt.
oh gelukkigquote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, om jou lieve koetsjiekoe
Alleen lieve en leuke quotes komen erin
Koetsjiekoequote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik deel mijn liefde niet voor commerciele doeleinden namelijk
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb nu van 3 mensen foto's ontvangen. Zelf maar 1 foto gemaakt met mobiel van hoge thee.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie had er nog meer een fototoestel?? Heb er wel een stuk of 3, 4 gezien dacht ik??
Maar ik klaag niet hoor, ik ben al blij dat ik foto's heb nu![]()
Marijke had ook een camera volgens mij? En Muck/Toek misschien ook??quote:Op zondag 13 maart 2011 17:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu van 3 mensen foto's ontvangen. Zelf maar 1 foto gemaakt met mobiel van hoge thee.
Het licht was, zeker in de lounge, wat beperkt, en er waren te veel beweeglijke mensen op de meet. Ik wil niet voor niets een keer gaan kijken voor een spiegelreflexcameraquote:Op zondag 13 maart 2011 17:08 schreef Solique het volgende:
Veel mindere foto's er tussen.
Kwaliteit valt wat tegen voor een toch op het oog aardige camera's.
Ja, echt, stilzitten kunnen die KSC-ers nietquote:Op zondag 13 maart 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het licht was, zeker in de lounge, wat beperkt, en er waren te veel beweeglijke mensen op de meet. Ik wil niet voor niets een keer gaan kijken voor een spiegelreflexcamera.
Veel plezier barbabequote:Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 ad wat meer van de foto's verwachtde kwaliteit is niet echt Je van het
naja.. vogende keer beter.. iig wel leuk om terug te zien!
nu TRON kijken!
Je staat er nu 2x inquote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Koen had ook een cameraquote:Op zondag 13 maart 2011 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marijke had ook een camera volgens mij? En Muck/Toek misschien ook??
TRON??quote:Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 ad wat meer van de foto's verwachtde kwaliteit is niet echt Je van het
nu TRON kijken!
moest hieraan denkenquote:
Dit dus:quote:Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
nu TRON kijken!
En ik heb geprobeerd om zo weinig mogelijk gebruik te maken van de flitser... alleen dat moest dan met iso400, en dat wordt wat korreliger met deze camera.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het licht was, zeker in de lounge, wat beperkt, en er waren te veel beweeglijke mensen op de meet. Ik wil niet voor niets een keer gaan kijken voor een spiegelreflexcamera.
Dus die moeten we er maar eens naar vragen vanavondquote:
en wat krijg ik daarvoor terugquote:
Jawoor, ff opzoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wat krijg ik daarvoor terug? heb je tetten voor in mijn fobo
?
Ik zie die hele post van MPG niet in de chat staanquote:
wel je eigen hequote:
hij is er echtquote:Op zondag 13 maart 2011 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie die hele post van MPG niet in de chat staan![]()
![]()
die van koen jahquote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus die moeten we er maar eens naar vragen vanavond![]()
Jij had er toch ook 1??
Da's liefquote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuke film hoor
Ik heb zin om je te meeten
Ja, een wijze les voor de volgende keer: meer flitsenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die van koen jah
en Dm.. ik had het idd ook geconstateerd
you scared mequote:
Ah, op die fietsquote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die van koen jah
en Dm.. ik had het idd ook geconstateerd
No way!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |