Ja sorry, was toen nog niet begonnen met fotograferen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:19 schreef SpecialK het volgende:
Waarom post je onbewerkte foto's als showcase.
En dan ook nog op origineel formaat zodat het superlang duurt om te laden?
Dit zou beter tot zijn recht komen als testcase. In een testcase test je als het ware uit of je foto's goed zijn. In een showcase wil je echt laten zien dat je goede foto's hebt.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:28 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja sorry, was toen nog niet begonnen met fotograferen.
Volgende keer ga ik naar Italië en daar ga ik wel gewoon fotograferen. En zal ik ze ook bewerken.
Wou het gewoon even delen, en die formaten... ik had geen zin om ze allemaal te verkleinen.
Ik doe ze wel weg als iedereen het slecht vindt, sorry dan allemaal dan kom ik volgende keer met een betere en bewerkte showcase.
Toen ik in london was was ik nog niet begonnen met fotograferen, Nu een maand geleden pas dus als ik in Italië kom dan zijn de foto's beter en mooier
Oké Zal ik doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit zou beter tot zijn recht komen als testcase. In een testcase test je als het ware uit of je foto's goed zijn. In een showcase wil je echt laten zien dat je goede foto's hebt.
Het is voor een show of testcase sowieso handig om de foto's naar 1024 te resizen. En je mag ook geen foto's die groter zijn dan 1024 pixels te posten. Als link mag natuurlijk wel, maar niet als plaatje.
Ook is het nummer van foto's (vanaf #1 tot #20) handig. Nu is het erg onhandig om uit te vinden over welke foto het nou precies gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |