quote:Op zondag 13 maart 2011 15:17 schreef stephano_mc het volgende:
Ik heb een paar vragen over het breken van je pols,
1) ik snap dat het pijn doet, maar hoe erg (voor zover je het kan omschrijven)? en hoelang tot de pijn een beetje weg trekt of begint te wennen? Doet pijn op 1 plaats, trekt niet weg zonder pijnmedicatie
2) hoe lang zit je er gemiddeld mee in het gips? 6-8 weken
3) kan je er lang blijvende complicaties aan overhouden? Als het geen nette breuk is, open breuk of er is meer kapot..
4) kan je autorijden met een gebroken rechter pols? eventueel in een automaat? Mag niet, je bent niet verzekerd met een gipspoot
en eventueel voor studenten onder jullie:
5) weet iemand of je dan bij je aankomende tentamens recht hebt op een laptop of dat je door moet schuiven naar de zieken herkansingen? Ligt aan de school en regels daar
Misschien dat deze vragen een beetje vaag over komen maar er zit een logische beredenering achter
Dank voor het lezen
OMG wat ben je dom. Die paar jaar van je leven die je verliest maken niks uit je ben toch dom en gaat toch niks bereiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:40 schreef stephano_mc het volgende:
ik vrees dat ik hem toch echt zal moeten breken, of in ieder geval zo moet verwonden dat ik niet kan schrijven.
Ik vind het ook extreem, maar dit bureaucratische grapje van de school kan mij vele jaren van mijn leven en vele duizenden euro's gaan kosten.
als ik het systeem te slim af kan zijn met een gebroken pols en daarmee dat allemaal kan voorkomen heb ik dat er wel voor over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |