Laura Vellekoopquote:Deze bijna-miss holland krijgt vaak haar zin, en laat bij veel mannen het hoofd op hol slaan. Maar met die mannen is ze even helemaal klaar op het gebied van de liefde…
Laura werkt als nanny bij een gezin in het Gooi. Eigenlijk houdt ze meer van mensen dan van dieren.
http://nl-nl.facebook.com/laura.vellekoopquote:Ik ben Laura en 25 jaar (niet-rokend), en op zoek naar een speelkameraadje(s). Ik ben momenteel assistent manager bij een leuke naschoolse opvang in bussum maar aangezien dat alleen in de middag is lijkt het mij gezellig bij een gezin te werken in de ochtend of ochtenden. Voor vragen, fotos of een gesprekje mail me: lauravellekoop@gmail.com. In ben in het bezit van een auto. In 2002 ben ik begonnen in de kinderopvang en in 2005 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 gehaald (om te mogen werken op een kinderdagverblijf). Ik heb al 2 andere gezinnen waar ik met heel veel plezier oppas. Alleen te weinig aan het werk kan dus ik zoek er nog 1 gezin bijHet liefst rondom het gooi (Noord-Holland).
Geslacht: vrouw
Roker: nee
Leeftijd: 25
Oh ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Omdat Laura het zo goed doet in het huis. jaloers of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door PietjePuk007 op 19-03-2011 22:59:26 (verkapte pr0n) ]
Wat is het toch een schoonheid...........quote:
Whoo jij hebt er een foto van gevonden, ik kon niks vinden...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef marco_spn het volgende:
Jurylid: "Bij Laura heb ik echt een hele dikke nee"...
[ afbeelding ]
Alex is zelf dan toch ook redeijk naief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura vond het vanmiddag erg als er een vrouw genomineerd zou worden....ze zei niets over Alex, het lijkt haar nogal koud te laten. Begin steeds meer te denken dat ze hem gebruikt om populairder te worden. Natuurlijk vind ze hem wel leuk, maar lang niet zo leuk als hij haar vindt.
Vind het wel sneu voor Alex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |