Doe dat topic eensquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Taartjeh het volgende:
Ze heeft nu een video gepost van haar. Ik denk dat ze echt is
Waar?!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Taartjeh het volgende:
Onmogelijk. Absurd dat je hier mee spot, DEBIEL. RESPECTLOOS.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef broodjeeimetui het volgende:
Ik neuk haar altijd hoormisschien ook eens proberen?
Waar?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Taartjeh het volgende:
Geenszins.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Absurd dat je hier mee spot, DEBIEL. RESPECTLOOS.
gewoon control c control vquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Taartjeh het volgende:
ik weet niet hoe ik dat topic in een link kan doen?
Alles wat ik zeg is pertinent waar en bewezen. Jou opmerking is verwezen naar het land der fabelenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Absurd dat je hier mee spot, DEBIEL. RESPECTLOOS.
Blond?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Taartjeh het volgende:
quote:
Wordt verworpen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef broodjeeimetui het volgende:
Alles wat ik zeg is pertinent waar en bewezen. Jou opmerking is verwezen naar het land der fabelen
Ik heb morgen weer een afspraak. Groepskorting
trolololoquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Taartjeh het volgende:
Pertinent niet waar.quote:
Bedankt voor het delen hiervan. Nu kan ik vredig stervenquote:
Absurde walgelijke opmerkingen. Allemaal verworpen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef broodjeeimetui het volgende:
Pertinent niet waar.
Ze neukt echt fijn. Je mag het zaad ook gewoon vol in haar bakkes spuiten. Ze slikt alles
Socios.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde walgelijke opmerkingen. Allemaal verworpen.
Jij bent echt heel diep gezonken. Heel triest.
Verwezen naar het land der fabelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde walgelijke opmerkingen. Allemaal verworpen.
Jij bent echt heel diep gezonken. Heel triest.
Onmogelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef broodjeeimetui het volgende:
Verwezen naar het land der fabelen.
Fix'dquote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef ukga het volgende:
Ik zou Erna wel raken, plamuur kop met der geile duckface
Ze heeft mij gefapt in de trein! Zo moeder zo zoon he!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Pertinent niet waar.
Ze neukt echt fijn. Je mag het zaad ook gewoon vol in haar bakkes spuiten. Ze slikt alles
Owja was jij dat?!!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ze heeft mij gefapt in de trein! Zo moeder zo zoon he!
Is mogelijk. Ik heb haar logboek niet bij de hand.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pertinent niet waar.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef badtripbob het volgende:
jouquote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is pertinent waar en bewezen. Jou opmerking is verwezen naar het land der fabelen
Ik heb morgen weer een afspraak. Groepskorting
Je krijgt een pluim.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jouBeweren dat wat jij zegt waar is terwijl je met verzonnen woorden komt
!
Je moeder zonk pas diep. Ongeveer tot kruishoogte.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar.
Walgelijke gast die je bent. Constant deze respectloze opmerkingen maken. Ook zeer diep gezonken, jij.
quote:
Pure onzin.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef badtripbob het volgende:
Je moeder zonk pas diep. Ongeveer tot kruishoogte.
Ah, zo zit dat dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft mij in de trein gefapt. Daar komt mijn fetisj voor treinen vandaan..
Oke Socios. Je reacties zijn alleen goud waardquote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Pure onzin.
Iedere aantijging die jullie nog maken is bij voorbaat verworpen. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar de door jullie gemaakte opmerkingen nietig zijn en dus nooit hebben bestaan.
Dit is pure poëzie.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Pure onzin.
Iedere aantijging die jullie nog maken is bij voorbaat verworpen. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar de door jullie gemaakte opmerkingen nietig zijn en dus nooit hebben bestaan.
Yvonnequote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Boudibou het volgende:
Jammer genoeg is ze levensecht..
Off: kan een van de stoere fokmods mij vertellen waarom ik gebannedwas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |