Hoor je dat Tomaat52?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb zwarte ballerina's voor nog geen 6 euro
Foto? Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb zwarte ballerina's voor nog geen 6 euro
quote:
Zeg, wat verwacht je van me?quote:
Leuk, ik heb ook erg smalle voeten dus ik ga ze ook even proberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan dus in het zwart. Ze zien er netjes uit voor 5,99
Ondanks dat ik hele smalle voeten heb zitten ze toch echt goed, ze gapen geeneens aan de zijkant
Ze waren er ook met pailletjes op...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ook erg smalle voeten dus ik ga ze ook even proberen.
1. Geen reden om ze niet te dragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg, wat verwacht je van me?![]()
1. Ben niet homo.
2. Die krengen hebben ze volgens mij niet in maat 45.
Waar heb je ze verstopt in je huis?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef trovey het volgende:
[..]
1. Geen reden om ze niet te dragen.![]()
2. Dat zou wel eens de verstorende factor kunnen zijn.
1 in de vaatwasser, 1 in de kast en 1 in m'n tas.quote:
Action heeft normaal bij zo'n pakket altijd dubbele, gok dat dit ook dubbele zijn?quote:
Is hij qua formaat/vorm dezelfde als de vorige kaartendoos?quote:
Om je zusje vast te tapen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef tomaat52 het volgende:
Misschien maandag ductape halen. Ik weet zeker dat ik met meer meuk terug kom.
Ik heb die van Dumil .. die doorzichtige met een gele trekstrip!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Die trekbandvuilniszakken van de action zijn erg fijn,ik heb ze ook wel eens bij de c1000 gehaald maar dat plastic is een stuk dunner zodat de boel kapot scheurt,die van de action zijn goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |