quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:18 schreef trovey het volgende:
en past ook uitstekend in het Actiontopic.
Doe meer met de Action.

Een Action winkelwagen haken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat kun je er nog meer mee dan zo'n tasje maken?

Ik gebruik ze in mijn prullenbakje op de badkamerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]

Ja, mijn moeder ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik gebruik ze in mijn prullenbakje op de badkamer

Je kunt er ook steviger plastic van maken door verschillende laagjes aan elkaar te strijken, daar kun je dan weer van alles van maken zoals hier een tas:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
Wat doe je als je omkomt in hele en kapotte Action zakjesen je bent aan het opruimen....dan haak je er een zomertas van

[ afbeelding ]
Ja, de kralen en de vilten bloem komen ook van de Action.
 prachtig!!
  prachtig!!

In mijn linker hand zat de tube vast geplakt en m'n rechterhand zat bijna vast aan de muis.
  In mijn linker hand zat de tube vast geplakt en m'n rechterhand zat bijna vast aan de muis.   

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef tomaat52 het volgende:
Ik heb nu een stronhekel aan die Verona tubes met secondelijm.In mijn linker hand zat de tube vast geplakt en m'n rechterhand zat bijna vast aan de muis.

Vet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
Wat doe je als je omkomt in hele en kapotte Action zakjesen je bent aan het opruimen....dan haak je er een zomertas van

[ afbeelding ]

Je kunt eigenlijk alles van die zakjes (ook wel plarn genoemd) maken wat je maakt met een wat dikkere haaknaald (ik gebruik bij de dunne zakjes haaknaald 5, bij dikkere zakken zul je ook dikkere naalden en wellicht een andere methode van de zakken verknippen moeten gebruiken (enkele draad i.p.v. dubbele)). Gewoon dus een patroon zoeken wat gemaakt is met de grotere haaknaald en dan i.p.v. met gewoon garen met plastic haken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
 Google maar eens op plarn en je zult allerlei voorbeelden krijgen.
 Google maar eens op plarn en je zult allerlei voorbeelden krijgen.  
  Moet alleen nog even genoeg zakjes bij elkaar sparen dus weer een excuus om naar de Action te gaan.
  Moet alleen nog even genoeg zakjes bij elkaar sparen dus weer een excuus om naar de Action te gaan.  

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef tomaat52 het volgende:
Ik heb nu een stronhekel aan die Verona tubes met secondelijm.In mijn linker hand zat de tube vast geplakt en m'n rechterhand zat bijna vast aan de muis.
 ....niet te hard drukken op die tubetjes dus.
 ....niet te hard drukken op die tubetjes dus.  

Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef The_Hives het volgende:
ik heb er nooit op gelet, maar verkopen ze er ook (metaal) verf?

Zo weinig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ben ik erg als vandaag mijn allereerste bezoek aan een Action heb afgelegd?
Ik ging alleen voor trekbandvuilniszakken, maar kwam met meer terug..
Geloof dat dat een bekend iets is hier
Een toiletrolrouder en 2 lunchboxjes .. schade 6.33

Heb je de vuilniszakken wel meegenomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ben ik erg als vandaag mijn allereerste bezoek aan een Action heb afgelegd?
Ik ging alleen voor trekbandvuilniszakken, maar kwam met meer terug..
Geloof dat dat een bekend iets is hier
Een toiletrolrouder en 2 lunchboxjes .. schade 6.33
 want dat overkomt ook velen hier....voor een bepaald iets naar de Action gaan en met van alles terugkomen behalve met datgene waarvoor je eigenlijk ging.
  want dat overkomt ook velen hier....voor een bepaald iets naar de Action gaan en met van alles terugkomen behalve met datgene waarvoor je eigenlijk ging.  

Trovey, wow wat gaaf!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:

[ afbeelding ]

Haha.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]

Held, ik zie je alweer terugkomen met 3 broodtrommels

quote:

hm, jammerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |