Inderdaad een eerlijke vergelijking, met een belangrijke conclusie: software >>> hardware, en daarom wint de iPad het, zelfs van tablets met veel betere hardware. Ik vind nog steeds dat de AppStore de belangrijkste factor is waardoor iPads, iPhones en iPods zo populair zijn, en heb er weinig vertrouwen in dat Android Market deze achterstand in 1-2 jaar gaat inhalen. Ik bedoel maar: 65.000 apps tegenover 37 appsquote:
Apple roept nooit dat ze perfect zijn. "Amazing", "beautiful", "innovative", "incredibly easy to use", "wonderful".. Dat zijn woorden die ze bij Apple gebruiken, en meestal hebben ze daar gelijk in. Apple maakt verschrikkelijk mooie producten, die heel intuitief werken, en ze zijn in veel opzichten baanbrekend: de iPod zorgde voor een revolutie in portable audio; de iPhone zorgde voor een revolutie in touch screen smartphone-interfaces, de AppStore zorgde voor een hele nieuwe markt, de iPad maakte een marktsegment populair waar niemand vertrouwen in had.. Allemaal baanbrekende producten... en allemaal verre van perfect.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef drumstickNL het volgende:
Misschien omdat Apple altijd keihard schreeuwt dat ze perfect zijn, de concurrentie is maar prut. Is het interessant dat er zo'n grote fout ontstaan is.
De POV bijvoorbeeld... http://tweakers.net/price(...)0oEIBucXlQDFEouTlWoBquote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef RobertNL het volgende:
Ben nu in de prijsklasse 175 -> 200, iemand een idee?
Vereist is toch wel een redelijk model met wat reviews.
Ik durfde het niet te zeggen, maar inderdaad. En wat coppy right is..?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is resistief. Recessief heeft een hele andere betekenis.
Kan me alleen niet voorstellen dat Safari op de iPad geen tabbladen heeft, daar de iPhone deze wel heeftquote:
Jammer dat alle schermen resistief zijn, lijkt me totaal niet prettig werken, er staat ook niks bij over multi-touchquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan nog een paar tablets naast maar dit is toch wel de 1e opzet om een beetje door de bomen het bos te laten zien.
Edit: toch grappig om te zien hoeveel chinese tablets gewoon Rebranded voor meer dan 50% meer op de Europese markt terecht komen
Ah bedanktquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is resistief. Recessief heeft een hele andere betekenis.
Bedankt, zal het erbij zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat Safari op de iPad geen tabbladen heeft, daar de iPhone deze wel heeft
[..]
Jammer dat alle schermen resistief zijn, lijkt me totaal niet prettig werken, er staat ook niks bij over multi-touch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Resistief is niet per se slechter, veel precieser te gebruiken met je nagel of een stylus. Met zo'n groot scherm zal dit minder belangrijk zijn dan op een telefoon, maar ik heb liever een goed resistief scherm dan een goed capacitief scherm.
Nou weet ik natuurlijk niet hoe goed dit scherm is, maar laat je niet afleiden door 'resistief is slechter dan capacitief', want dat is niet per se waar
Zal kijken wat niet meer van het zelfde isquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, maar inderdaad. En wat coppy right is..?
Btw, nog meer tabs: http://geizhals.at/eu/?cat=nbtabl&sort=p
1 foutje oke, maar wat is capative? Scherm grote? Resulutie? Verbangbare? Om nog maar te zwijgen over coppy right, for christ's sakequote:
Je bent triest en trollig, opflikkeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef retorbrapi het volgende:
Die Xoom, is die niet een beetje overpriced?
Bedankt denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
1 foutje oke, maar wat is capative? Scherm grote? Resulutie? Verbangbare? Om nog maar te zwijgen over coppy right, for christ's sake
wtf? Gewoon een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je bent triest en trollig, opflikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |