vinger is iedere morgen dikker, ontzettend gevoelig, rood en ontstoken, moet gewoon naar gekeken worden ben ik bang.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Is je vinger nog steeds niet beter? Dat duurt lang zeg. En wat bedoel je met "de rest"?
quote:
Och ja, dat is ook zo. Misschien maar eens even een flinke antibioticakuur om je eroverheen te helpen. Beterschap!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:09 schreef Ynske het volgende:
vinger is iedere morgen dikker, ontzettend gevoelig, rood en ontstoken, moet gewoon naar gekeken worden ben ik bang.
dat gehoest en volzitten snachts ieder uur van de klok zien omdat je geen lucht hebt, k blijf t zo'n onzin vinden. moet nu maar gedaan zijn
en nog meer vitalemientjes groentes en fruit eten helpt van geen kant
zodra op t werk weer gekloot word met die stomme klimaatcontrol, ben ik weer t haasje, merk gewoon dat t steeds weer in mn longen gaat zitten
Dank je welquote:Op zondag 13 maart 2011 11:32 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, ik heb even teruggelezen over wat er met Christan is gebeurt. Mooi lelijke val dus, het kan ook zo verraderlijk glad zijn in het zwembad.
Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Beterschap!
Moet jij maar de volgende doenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Alweer een puppyTT
Wij gaan vandaag een van onze balkons catproof maken
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als die van mij zo doorvreet wel
De vorige 3 hadden niks met puppies te maken, toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Alweer een puppyTT
Wij gaan vandaag een van onze balkons catproof maken
Die ervoor wel veel maar maakt niet uitquote:Op zondag 13 maart 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vorige 3 hadden niks met puppies te maken, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |