Deels.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ga je persoonlijke falen nou niet bij de organisatie neerleggen hè?!
komt er eigenlijk op neer dat je al vanaf 8e finale 1 pick per ronde doet dus;quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef Bruce117 het volgende:
Als je tot en met woensdag (round of 16) per dag zou doen kom je op 7 picks uit, en dan de kwartfinale 1 pick, halve finale 1 pick en finale 1 pick.
Dat geeft een totaal van 10 picks, maar dat staat weer niet in het overzicht van intel.
Zeg dat voordat ik mijn ATP draw invulquote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Soderling was al een paar dagen ziekjes, die kon je wel aan zien komen.
Kan ook niet echt anders. Achtste finales worden op één dag gespeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:18 schreef franklop het volgende:
[..]
komt er eigenlijk op neer dat je al vanaf 8e finale 1 pick per ronde doet dus;
pick 6 = 2e dag 3e ronde
pick 7 = achtste finale
pick 8 = kwartfinale
Pick 9 = halve finale
pick 10 = finale
Ik heb hem ook. Toch maar even de OoP erbij pakken of er een 'veiliger' keuze isquote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef Salamando het volgende:
Nou moet Malisse nog wel winnen verdomme.
Tevens: Söderling.
Ik en jijzelf van de week nog met Monacoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Toch maar even de OoP erbij pakken of er een 'veiliger' keuze is
Edit: Mjah, laat maar, van switchen is nog nooit iemand gelukkig geworden ...
Wrong.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Edit: Mjah, laat maar, van switchen is nog nooit iemand gelukkig geworden ...
O ja, Juan met zn WTA-wedstrijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik en jijzelf van de week nog met Monaco
quote:
Misschien moet je Nadal dan maar kiezen de volgende keer in de 3e ronde!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Malisse, vieze Belgische staart, altijd hetzelfde met die vieze flikker
Volgens mij ben ik nog geen enkel toernooi langs de 3e ronde gekomen dit jaar
Dit klopt niet helemaal, in de voorbereiding heb ik alles goed uitgewerkt (uiteraard), maar ik ben vergeten 70 punten tussen 45 en 90 te zetten. Stand volgt!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb inderdaad een foutje gemaakt voor dit toernooi, heb het behalen van de tweede ronde geen punten meegegeven. Echter denk ik dat dit zo blijft, omdat ik anders weer een hoop moet omrekenen in de XL-ranking (die er écht nog een keer komt!). Ik mis momenteel even wat overzicht, want ik ben vanavond pas thuisgekomen. We doen dus gewoon wat Bruce zegt, 10 picks met een rondepick vanaf de kwartfinales. Punten komen later wel.
-250 voor Vaduz.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel fijn dat er een keer iemand jou quote.
Oei, ik zie dat ik de nieuwelingen daar niet heb meegenomen. Het is een doorlopende ranking, waarbij je bij elk toernooi de punten van dat toernooi van vorig jaar aftrekt van je totaal en de punten van dat toernooi in dit jaar erbij optelt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef BobW het volgende:
Wat is de XL Ranking? Van alle jaren bij elkaar opgeteld?
15e in de jaarrankingAlmagro
Waar haal je die vandaanquote:
Op Betfair staat alles nog op de 23ste, ik zoek wel iets uit als ik thuiskom morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Szura het volgende:
Waar haal je die vandaan
Die staat er niet in.
Baasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 1: Qualifier 2 uit de Qualifier - Qualifier partij.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 1: Qualifier 2 uit de Qualifier - Qualifier partij.
Die is geband, ik heb al 4x gemailedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet je PM-box een keer opschonen.
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 1: Tomic
Chriz2k, je gaat dus voor Kunitsyn?
Jij ook met je domme bijgeloofquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:59 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik vandaag APK van mijn wagen heb kan dit geen toeval zijn.
Ik doe mee.
1: Tomic
Het staat klaar, volgt over een uurtje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:28 schreef XL het volgende:
Ljubo een breakje achter! Als die eruit gaat ga ik direct het overzicht maken!
Misschien post ik dan gewoon een lijstje van mensen die eruit liggen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij ook met je domme bijgeloofTuin ik er ook in met Tomic.
[..]
Het staat klaar, volgt over een uurtje.
Hij is aan het tanken in verloren positie! Opgave Alert!quote:
Dubai, U.A.E.; 21.02.2011; 500; Outdoor: Hard; Draw: 32quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef tennisboy het volgende:
Zo Granollers die een hard court pot wint, dan moet ook voor het eerst zijn in zijn leven
1ste keer winst top 100 speler danquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Dubai, U.A.E.; 21.02.2011; 500; Outdoor: Hard; Draw: 32
Round Opponent Ranking Score
R32 Dmitry Tursunov (RUS) 105 W 6-1, 6-3
Auckland, New Zealand; 10.01.2011; 250; Outdoor: Hard; Draw: 28
Round Opponent Ranking Score
R32 Bobby Reynolds (USA) 164 W 6-4, 6-3
oop?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Dag 2: Mannarino (ga er even vanuit dat hij speelt morgen).
Kendrick - Kunitsyn volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef norich het volgende:
shit helemaal vergeten![]()
is er nog een wedstrijd vandaag?
Volgende toernooi pas weer, aangezien je deze keer dag 1 hebt gemist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:00 schreef Alovenac het volgende:
Kan ik ook nog meedoen? En hoe werkt het precies. Gewoon vanaf de eerste ronde 6 spelers picken, met elke die doorgaat maak je kans op punten?
Regels al doorgelezen, snap er niet veel van. Kan je het misschien kort samenvatten hoe het werkt mbt spelers kiezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgende toernooi pas weer, aangezien je deze keer dag 1 hebt gemist.
Regels staan in de OP
Eventjes wat momentum gecreëerd aangezien het tot nu toe heel slecht gingquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Chriz2k ook gewoon door met zijn 2e Qualifier bij Qualifier - Qualifier
maar je moet wel elke dag een speler kiezen! Dus vanaf dag1 van een toernooi en dan zo lang mogelijk erin blijven, je krijgt het aantal punten van de laatste pick die in het toernooi zitquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Regels al doorgelezen, snap er niet veel van. Kan je het misschien kort samenvatten hoe het werkt mbt spelers kiezen.
Je mag dus 1 speler per dag kiezen waarvan jij denkt dat hij gaat winnen. Wint hij, dan krijg je het aantal punten wat achter de pick staat. Dus kies ik op dag 3 een winnende speler, dan moet ik bij pick 3 kijken?
Spelers die eerder in het toernooi door jouw gekozen zijn, mag je later in het toernooi niet meer kiezen. Je mag dus elke speler maar 1x per toernooi picken.
Correct me if i wrong?
Aah zo. Verliest jouw speler, dan lig je er gewoon uit en mag je de volgende dag niet meer picken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef XL het volgende:
[..]
maar je moet wel elke dag een speler kiezen! Dus vanaf dag1 van een toernooi en dan zo lang mogelijk erin blijven, je krijgt het aantal punten van de laatste pick die in het toernooi zit
Elke dag 1 speler kiezen, je mag elke speler maar 1x in het toernooi kiezen. Gaat 'jouw speler' door, dan mag je de volgende dag verder en anders lig je eruit voor dat toernooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Regels al doorgelezen, snap er niet veel van. Kan je het misschien kort samenvatten hoe het werkt mbt spelers kiezen.
Je mag dus 1 speler per dag kiezen waarvan jij denkt dat hij gaat winnen. Wint hij, dan krijg je het aantal punten wat achter de pick staat. Dus kies ik op dag 3 een winnende speler, dan moet ik bij pick 3 kijken?
Spelers die eerder in het toernooi door jouw gekozen zijn, mag je later in het toernooi niet meer kiezen. Je mag dus elke speler maar 1x per toernooi picken.
Correct me if i wrong?
Het is duidelijk! Bedankt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Elke dag 1 speler kiezen, je mag elke speler maar 1x in het toernooi kiezen. Gaat 'jouw speler' door, dan mag je de volgende dag verder en anders lig je eruit voor dat toernooi
Je staat nu ook op de PM-lijst, je ontvangt voor aanvang van elk toernooi een herinnerings-PM.quote:
Oké thanks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je staat nu ook op de PM-lijst, je ontvangt voor aanvang van elk toernooi een herinnerings-PM.
Gezien de resultaten van velen dit jaar, is dit de echte reden dat ze nog meedoen.
Hij is nog maar 33 en had al 4 overwinningen op hardcourt geboekt, de lijn omhoog zat eraan te komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef franklop het volgende:
Ramirez raakt geen pannenkoek het hele jaar en wint opeens een eerste ronde MS... ach ik zal het spelletje wel nooit begrijpen.
Jij raakt je momentum wel snel kwijt trouwensquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij is nog maar 33 en had al 4 overwinningen op hardcourt geboekt, de lijn omhoog zat eraan te komen.
Ik ben de Davydenko van de tennisgame.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij raakt je momentum wel snel kwijt trouwens
Er zijn inderdaad al drie lopende onderzoeken naar je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben de Davydenko van de tennisgame.
Dat dachten wij ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef danusz1986 het volgende:
Szura de komende rondes vallen relatief mee.
Jinx het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef danusz1986 het volgende:
Szura de komende rondes vallen relatief mee. Back to Back?
Twee keer achter elkaar op een stokbrood inzetten is dan ook wel de goden verzoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef franklop het volgende:
Ramirez raakt geen pannenkoek het hele jaar en wint opeens een eerste ronde MS... ach ik zal het spelletje wel nooit begrijpen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Twee keer achter elkaar op een stokbrood inzetten is dan ook wel de goden verzoeken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:31 schreef franklop het volgende:
Twee keer achter elkaar een Fransman tegen een Spanjaard met dubbele achternaam. Dat kan alleen maar goed gaan
Hij zal wel een wilde nacht achter de rug hebben met een aantal tennisgamegroupies.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, Karrel heeft geen vierde pick doorgegeven, die ligt eruit.Waar is die scherpte?
Ik heb nog nooit PM of SMS van Norich gekregen hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij zal wel een wilde nacht achter de rug hebben met een aantal tennisgamegroupies.
Je bent toch niet op de avances van Bruce117 ingegaan he?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit PM of SMS van Norich gekregen hoor
Ik wel huhuhu.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit PM of SMS van Norich gekregen hoor
Financieel gezien was het gewoon een goed aanbod...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent toch niet op de avances van Bruce117 ingegaan he?
Denk aan je eigenwaarde, XL!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Financieel gezien was het gewoon een goed aanbod...
Vind je het gek met deze resultaten.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Denk aan je eigenwaarde, XL!
Overigens merk ik op dat er de afgelopen toernooien meer geslowchat dan gepickt wordt![]()
Die weekenden breken me altijd op.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, Karrel heeft geen vierde pick doorgegeven, die ligt eruit. Waar is die scherpte?
Intel, snap jij daar nog iets van?quote:
Misschien moet je het toch nog een keer uitleggen, voor de zekerheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef XL het volgende:
ok, ik denk dat Vegakip het dan nu ook wel snapt
Eerst maar eens kijken of hij het wel haalt, want hij doet aan anti-betting. Niet kijken naar wie goed is, maar wie een eenvoudige tegenstander heeft, dan staat die kutkabouter natuurlijk boven aan het lijstje.... ik ben echter het levende bewijs dat anti-betting niet werktquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch nog een keer uitleggen, voor de zekerheid.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of hijzij het wel haalt, want hijzij doet aan anti-betting. Niet kijken naar wie goed is, maar wie een eenvoudige tegenstander heeft, dan staat die kutkabouter natuurlijk boven aan het lijstje.... ik ben echter het levende bewijs dat anti-betting niet werkt
XL ziet vrouwen volledig als zijn gelijke, hij is zeer geëmancipeerd. Hij is ook lid van Opzij!.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
XL heeft z'n gaydar meer op orde denk ik.
Had je wel na het toernooi mogen doen danquote:
Haha, dat zou wel hilarisch zijn! Maar eerst de stand!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef XL het volgende:
Misschien komt de volgende PM van intel wel op 1 april, maar het toernooi begint pas op de 10de!
Volgens mij is er iets fout gegaan, want er staat een of andere gast in de OP met mijn avatar.quote:25. (25) Chriz2k 2225
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |