hmkay ik heb een woord.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed om te horen
je bent al vroeg terug
Ik heb op een doorsnee schooldag twee, als ik geluk heb drie, uur voor mezelf, dan is het rond half tien en moet ik naar boven van m'n ouders met de bedoeling dat ik ga slapen, maar meestal blijf ik doorlezen/FOK!-en/MSN-en tot 01:00 of als ik wat later op moet soms zelfs tot 04:00, ik weet het, het is dom, maar ik moet ergens tijd voor mezelf hebben...quote:Op zondag 13 maart 2011 03:52 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik ben hier ook pas mee begonnen toen ik 18 was hoor, ben nu drukker dan op de middelbare school met mn studie maar had wel echt wat geld nodig. Ben je echt zo druk met school dat je er door in vrijetijds-tekort kwam?
Hey, 3 letters zei jequote:Op zondag 13 maart 2011 03:54 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
hmkay ik heb een woord.
_ _ _ _ _ _ _
Ik houd het makkelijk wegens het is laat![]()
De Equote:Op zondag 13 maart 2011 03:54 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
hmkay ik heb een woord.
_ _ _ _ _ _ _
Ik houd het makkelijk wegens het is laat![]()
Slaap zacht, Martidomequote:
Ik had eigenlijk 'koe' alleen dat was iets te makkelijk dacht ikquote:Op zondag 13 maart 2011 03:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, 3 letters zei je
Hoe ging het ook alweer? Letter roepen??
quote:
Sorry, lang geledenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:59 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 'koe' alleen dat was iets te makkelijk dacht ik
Ja ge roept een letter en als 'ie in het woord zit post ik't(like A _ A _ A _ voor het woord 'ananas' )
en anders post ik het begin van een galgje _____
Die zit er inquote:
Friemelaarquote:
Friemquote:
Joepiequote:
S _ E _ _ E _quote:
Sorry, mevrouwquote:
S _ E _ _ E _quote:
Mag ik nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |