Dat je niet misselijk bentquote:
Hoe heb je d'r qua uiterlijk in je hoofd?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Het was echt heel vreemd, LL's stem klonk precies zo als ik me had voorgesteld
Zal wel aan mijn onzekerheid liggenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar is dat dat je alhoewel j iemand nooit hebt gezien je er toch een bepaalt type bij gaat voorstellen
hoe fout inderdaad
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Het was echt heel vreemd, LL's stem klonk precies zo als ik me had voorgesteld
En je crackers zijn op, dus de contra's winnen het van de pro's, wijze beslissing.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:21 schreef RockNijntje het volgende:
Internet is weer de hele tijd wegNot handig
Dus ik ga maar
truste Nijntjequote:Op zondag 13 maart 2011 03:21 schreef RockNijntje het volgende:
Dus ik ga maar
Je post anders nog prima voor iemand zonder internetquote:Op zondag 13 maart 2011 03:21 schreef RockNijntje het volgende:
Dus ik ga maar
D.J. Lolaquote:
quote:
tja, hoe moet ik dat omschrijven?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe heb je d'r qua uiterlijk in je hoofd?
Owh, praatte ze op ONZ-radio vorige week? Of mis ik iets?quote:
Link naar haar foboquote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tja, hoe moet ik dat omschrijven?
Ging ik ook vanuit, maar je kunt er nog een UI zo afkorten he??quote:
Jaaaa, ze was goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, praatte ze op ONZ-radio vorige week? Of mis ik iets?
klopt maar die is hier vrij zeldenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ging ik ook vanuit, maar je kunt er nog een UI zo afkorten he??
Ik heb het gemist helaasquote:
die geef ik een bijnaam, geen afkorting, afkortingen zijn zo saaiquote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ging ik ook vanuit, maar je kunt er nog een UI zo afkorten he??
True, maar vaak genoeg om haar te "kennen" in die 2,5 mnd dat ik hier postquote:
Tja, eigenlijk alles, vooral muziek die ik nooit zou luisteren, da's het leuke aan ONZ radioquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist helaas![]()
Wat (voor genre) draaide ze??
Voorbeeldjes?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk alles, vooral muziek die ik nooit zou luisteren, da's het leuke aan ONZ radio
Ken IK nietquote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Koen66 het volgende:
er zijn 3 LL's he, je hebt ook nog Lenny Leonard
2.5 maand pasquote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar vaak genoeg om haar te "kennen" in die 2,5 mnd dat ik hier post
brompot die hier 1x in de maand eens is maar wel on de OP staatquote:
Ehh, pff, ik heb allerlei nummers in m'n hoofd, maar ik weet er geen titels bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |