quote:Op zondag 13 maart 2011 03:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat krijg je niet en daar leer je maar mee leven
Keej, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is eigenlijk ook een stomme vraag, want niet veel mensen zullen zeggen: "ik vond je echt een kutwijf"![]()
Maarvoor de spoiler
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:
weet het niet zo,quote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hoe had je me dan voorgesteld? Ach, ik moet ook niet zo veel vragen op dit late uur..![]()
Ja he?? Maar het was LEUKquote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef Koen66 het volgende:
enige nadeel van de meet
Ik zat er zo lang naar uit te kijken
En het ging zo snel voorbij![]()
![]()
je moet niet zo onzeker zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej, sorry![]()
Is eigenlijk ook een stomme vraag, want niet veel mensen zullen zeggen: "ik vond je echt een kutwijf"![]()
Maarvoor de spoiler
Linda is al een tijdje weg schat, ik ben Finkers aan het kijken en aan het meelezenquote:
hij is ookquote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen was zoooo nieuwsgierig naar me...
Gelijk heb je ookquote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet niet zo onzeker zijn
en ik werk daar niet aan mee
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet het niet zo,
lelijker denk ik
dus oordeel positief
Ik heb Linda geen gedag gezegdquote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Linda is al een tijdje weg schat, ik ben Finkers aan het kijken en aan het meelezen
uiterlijk blijft het eerste criterium hequote:
Zooo liefquote:Op zondag 13 maart 2011 03:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hij is ook
mja hij was wakker geworden en had besloten dat ie wel even op me kon wachten
Maar, maar, maar: je oordeelde op mijn posts he, dat ik lelijk wasquote:Op zondag 13 maart 2011 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiterlijk blijft het eerste criterium he
Innerlijk duurt vaak even voordat je dat leert kennen
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef Koen66 het volgende:
Bier, wijn, Whisky, Apfelkorn,
t was ee goede score![]()
raar is dat dat je alhoewel j iemand nooit hebt gezien je er toch een bepaalt type bij gaat voorstellenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar: je oordeelde op mijn posts he, dat ik lelijk was![]()
Want je had me nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |