van jou zou ik zowiezo, ondanks wat Flash altijd roept, niet inschatten dat je 14 bentquote:
Dat onderste klopt dan weer welquote:Op zondag 13 maart 2011 02:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms lijk je wua chatter een 20+ er,
en soms inderdaad een meissie van 14![]()
wie waren er dan?quote:
ik ben slecht met moeilijke woorden / boeiende verhalen schrijvenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben geschokt...
Het is vrijdag nacht...
De rest kan ik even niet vinden.
Maar nu ik deze zo even doorlas, vraag ik me echt af hoeveel uren ik op FOK! heb doorgebracht
Enfer nog en dat was het dan welquote:Op zondag 13 maart 2011 02:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie waren er dan?
Ik zat ff te kijken af en toe en ik zag Flash, PGR, Miss MSX en voornamelijk jij
mwah voor zover ik mannen kan beoordelen viel dat nog wel meequote:Op zondag 13 maart 2011 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zat Toek's haar, Koen? Hij zei dat het een ramp was en dat ie het moest strijken
heyyyy lekker stukquote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook weer thuis!
het was gezellig!
al werd ik op een gegeven moment wel gek van het gekakel van 16 man/vrouw
Barrettementquote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook weer thuis!
het was gezellig!
al werd ik op een gegeven moment wel gek van het gekakel van 16 man/vrouw
ik dach echt dat het een nicht wasquote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik begin me de laatste tijd echt aan PeZu te ergeren, in mijn ogen post hij alleen maar negativiteit en zeikt hij mensen af dat ze zich aanstellen, als er iets gebeurd is
Hmmz, ik begrjp wat je bedoeldquote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik begin me de laatste tijd echt aan PeZu te ergeren, in mijn ogen post hij alleen maar negativiteit en zeikt hij mensen af dat ze zich aanstellen, als er iets gebeurd is
hihihquote:
Dacht ik ook!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dach echt dat het een nicht was![]()
weet nog steeds niet waarom
* Barretje80 zegt niks meer over PeZuquote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
ik begrijp wat je bedoeld, hij heeft zo z'n vreemde opmerkingen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dach echt dat het een nicht was![]()
weet nog steeds niet waarom
denk het welquote:Op zondag 13 maart 2011 02:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]tuurlijk
Whiskie is ook thuis gekomen?
maar ondanks het gekakel heb je het ook leuk gehad toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denk het welheb haar er ergens uitgegooit.. ze moest nog een klein stukkie lopen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |