zou je denkenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar jij bent een neger, die hebben het makkelijk
spanlish maar dan dat NL versiequote:
Mike ofzoquote:
wil jij ff je manboobs aan quaas laten zienquote:
leuk joh.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij ff je manboobs aan quaas laten zien
haha wou je toch graag zien zei je net?quote:
Volgens dragems de regel op de uitzendingquote:
Nee ik vond de opmerking epic, niet de manboobs van dragems...quote:Op zondag 13 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha wou je toch graag zien zei je net?
oh ja dat was geniaalquote:Op zondag 13 maart 2011 02:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens dragems de regel op de uitzending
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:27 schreef quaas het volgende:
[..]
Nee ik vond de opmerking epic, niet de manboobs van dragems...
het is serena.. je faaltquote:Op zondag 13 maart 2011 02:28 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weg, tjoeloes. En Viro, zeg Ragboer als je Shareena neukt.
het is serenaquote:Op zondag 13 maart 2011 02:28 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weg, tjoeloes. En Viro, zeg Ragboer als je Shareena neukt.
ik snap nergens wat van.. teveel gedronken ondertussenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:28 schreef quaas het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik ga slapen.
Knetter de snapt er ook niets van
Slaap lekker, againquote:
Slaap lekker hoorquote:
whahahquote:Op zondag 13 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eggs die niets meer gaat zeggenin welk universum?
quote:
Ja iddquote:Op zondag 13 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is toch zo dat de mensen met de grootste bek het minste klaarspelen?
quote:
behoorlijk. ik weet ook nietquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog veel plezier met de show.
Succes ook vooral![]()
Ik ben een comapatiënt aan het nadoen
quote:
tot laterquote:Op zondag 13 maart 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ff wat anders doen.. blijf wel luisteren.. miss tot later
waarom dat dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat is al een poosje zo dat iedereen daar zit
weet ik niet.. vind zelf nb niks aanquote:
ik vind er ook niks aanquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik niet.. vind zelf nb niks aan
hier is het gewoon veel gezelligerquote:
hoezo verhuizen?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
ik vind nb ook maar saai, denk da ik ga verhuizen ofzow
ow jullie bdoelde nachtbagger? jah daar kom ik nooit, en noord brabant vin ik ook maar saai. Miami ofzow lijkt me wel leuk te om te wonenquote:
wahahha wordt er ook 1 wakker..quote:Op zondag 13 maart 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ow jullie bdoelde nachtbagger? jah daar kom ik nooit, en noord brabant vin ik ook maar saai. Miami ofzow lijkt me wel leuk te om te wonen
is het ook, ben een jaar paar geleden voor 8 weken naar miami op vakantie geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ow jullie bdoelde nachtbagger? jah daar kom ik nooit, en noord brabant vin ik ook maar saai. Miami ofzow lijkt me wel leuk te om te wonen
halloquote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahahha wordt er ook 1 wakker..
dag schat
is best mooi daar ofnie?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef Viro het volgende:
[..]
is het ook, ben een jaar paar geleden voor 8 weken naar miami op vakantie geweest
is zeker mooi. Het is of je net in zuid amerika zit. zijn zoveel mensen daar die uit zuid amerika komenquote:
Voelde je je dat niet dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaah msn... ego boost
voel me nu al weer toppie
neu niet echtquote:
Ohhwquote:Op zondag 13 maart 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu niet echtnogal beledigd vandaag enzo
maar er wordt nu weer aan mijn ego gewerktquote:
Popje-popje en djkoekast.quote:
dat wou ik dus typenquote:
KEI-HARD.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wou ik dus typendie neuken
Ook lekker tochquote:Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
KEI-HARD.
[/quote ]ik wil ook... dat wordt solo
zeker wel.. maar met een ander is toch lekkerderquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeker wel.. maar met een ander is toch lekkerder
sowieso geen manga en anime de komende weken/maandenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:28 schreef Zokunen het volgende:
TEPCO heeft de Japanse overheid op de hoogte gesteld van een nieuwe noodsituatie bij de kerncentrales in Fukushima. Waar de gemeten straling volgens de berichten eerder aan het afnemen was, is die nu gestegen tot over een kritieke grens heen. Wat die grens precies inhoudt, is nog niet bekend geworden. Maar TEPCO stelt daarbij dat de gemeten straling 'geen direct gevaar' vormt.
KUT
koelkast dusquote:
haten is zo'n groot woordquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Zokunen het volgende:
Olijk doen over een potentiële nucleaire ramp is zo'n grote grap.
Kutmuziek.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat even helemaal los
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:40 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs is gaan slapen
met zijn cam nog aanhttp://tinychat.com/onzinradio
ik zie hetquote:Op zondag 13 maart 2011 03:40 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs is gaan slapen
met zijn cam nog aanhttp://tinychat.com/onzinradio
Gezien wat er gebeurd is?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:29 schreef Ragboer het volgende:
Mijn oma haat Jappen. Die vind het allemaal niet erg...
Ik haat geen Japanners...quote:Op zondag 13 maart 2011 03:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gezien wat er gebeurd is?
Nagedacht?
Ja?
Een mening gevormd?
Jouw recht!
MAAR IK SCHIJT OP MENSEN DIE JAPPEN HATEN OM HET JAP ZIJN!
Hmm dat ging fout quotes vielen weg.quote:
Ik begrijp geen donder van je verhaal eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 03:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm dat ging fout quotes vielen weg.
Nu ik het zo zie, snap ik er ook weinig van.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik begrijp geen donder van je verhaal eigenlijk
Verkapt zie-mijn-hoofd-post.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf... mijn cam zend groen uitik ben groen
Fotos?quote:
Blank, negroïde? Kleur ogen? Kleur haar? Lengte? Cupmaat? beginnen we hier mee, kan ik me namelijk wat inbeelden...quote:
ze is gewoon erg lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 03:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Blank, negroïde? Kleur ogen? Kleur haar? Lengte? Cupmaat? beginnen we hier mee, kan ik me namelijk wat inbeelden...
slaap lekker kastjequote:Op zondag 13 maart 2011 03:55 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs' cam nog altijd aan![]()
Maargoed, ik ga ook slapen
Half indo/half nederlands.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Blank, negroïde? Kleur ogen? Kleur haar? Lengte? Cupmaat? beginnen we hier mee, kan ik me namelijk wat inbeelden...
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:55 schreef djkoelkast het volgende:
trustequote:
dragemsquote:Op zondag 13 maart 2011 04:29 schreef hole1988 het volgende:
wie zit in godsnaam in de voulez-vous sfeer
joequote:Op zondag 13 maart 2011 05:01 schreef robdriessen het volgende:
Hey hallo, ik hier? (Schipholtaxi Rob gaat zo rijden.)
Robquote:Op zondag 13 maart 2011 05:01 schreef robdriessen het volgende:
Hey hallo, ik hier? (Schipholtaxi Rob gaat zo rijden.)
wat ben jij laat of vroeg wakkerquote:
Net terug van het stappenquote:Op zondag 13 maart 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ben jij laat of vroeg wakker
de show van koelkast tot 3 uur geluisterd.. en kon toen niet slapen... wou net slapen.. maar lukte weer nietquote:Op zondag 13 maart 2011 05:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Net terug van het stappen
En jij dan?
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de show van koelkast tot 3 uur geluisterd.. en kon toen niet slapen... wou net slapen.. maar lukte weer niet
dus dan maar op msn mensen lastig vallen
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]gelijk heb je
Hier is niemand meer online om lastig te vallen
Zo maar even proberen te slapen voordat het licht wordtquote:
ja ik ga zo ook nog een poging wagen. net bak koffie gehad dus moet lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 05:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zo maar even proberen te slapen voordat het licht wordt
Slaap lekker dan meisquote:Op zondag 13 maart 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik ga zo ook nog een poging wagen. net bak koffie gehad dus moet lukken
quote:Op zondag 13 maart 2011 08:52 schreef Melting het volgende:
Het is wel erg druk voor een zondagmorgen hè?
wtfquote:Op zondag 13 maart 2011 03:55 schreef djkoelkast het volgende:
Er is nog even niks goed aan hoorquote:
Nee, te laat gaan slapen en te vroeg weer wakkerquote:
Oh noesquote:Op zondag 13 maart 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
Te vroeg? De morgen is al half voorbij.
Ik heb trouwens zo meteen even een nummer erin gezet, waar je wakker van wordt.
Te wazigquote:Op zondag 13 maart 2011 10:16 schreef Melting het volgende:
Voor wat ik er van gehoord heb, was ie weer behoorlijk wazig.
Nope, niet mogelijk. Alleen als je een nieuwe account aanmaaktquote:Op zondag 13 maart 2011 10:17 schreef Melting het volgende:
Zeg Huppel, jij bent hier al langer dan ik, dus jij zal dat wel weten.....
Kan ik mijn naam veranderen?
Wat doe je daar dan?quote:
Oh succes ermeequote:Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef Melting het volgende:
Na het volgende nummer ben ik weg. Dan ga ik mijn cluppie coachen. We spelen tegen de koploper, dus wordt een zware wedstrijd.
Oh ja dat vertelde jequote:
En terecht!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef trolololo het volgende:
Moeder is boos omdat ik te weinig slaap heb gehad en te weinig voor school doe
Moedersquote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef trolololo het volgende:
Moeder is boos omdat ik te weinig slaap heb gehad en te weinig voor school doe
Succes! Wel winnen hequote:Op zondag 13 maart 2011 10:26 schreef Melting het volgende:
Zow.... en nu ben ik er weg van.
Tot laters!
Daar was ik ook verbaasd over jaquote:Op zondag 13 maart 2011 10:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemorgen
Dit topic is ook nog open
Herkenbaar welquote:
Ghehe, was het leuk daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:46 schreef robdriessen het volgende:
Hallo. Nu weet ik ook eens hoe Schiphol er uit ziet om 6 uur 's ochtends op een zondag >.<
Staat draakje tot 20 uur aan?!
Geil ookquote:
Heltquote:
Ja hoor, beetje brak dat is allesquote:
Ik wil het best overnemen van Draakje, maar is Koelkast niet de enige die Draakje kan 'stoppen'?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, was het leuk daar?
Nee vast niet![]()
Wil je draaien dan?
Hoe laat zou je het willen overnemen dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik wil het best overnemen van Draakje, maar is Koelkast niet de enige die Draakje kan 'stoppen'?
zometeen vanaf 11?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat zou je het willen overnemen dan?
Dat gaat hem niet wordenquote:
Vraag het dan niet! :pquote:
Kon toch zijn dat je een andere tijd ging zeggenquote:
Ik wil ookquote:Op zondag 13 maart 2011 10:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat croissantjes in de oven doen
Da's waarquote:Op zondag 13 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je een andere tijd ging zeggen
Strak planquote:Op zondag 13 maart 2011 10:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's waarAch, we zien wel wanneer Koelkast wakker wordt en eens komt kijken. Trek ik 'm dan wel aan z'n ochtendjas.
En jij vooraanquote:
Arme Sharr, je wilde al zo vroeg gaan slapen vannachtquote:
Jij hosselaarquote:Op zondag 13 maart 2011 11:00 schreef EggsTC het volgende:
sharr woonde in oudbeijerland hoorde ik, dat wordt daten!
Ja inddquote:Op zondag 13 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij vooraan
[..]
Arme Sharr, je wilde al zo vroeg gaan slapen vannacht
Dat was toch dikke hemmoradioquote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inddmaar ik wilde het gewoon niet missen, bazenradio
Tssquote:Op zondag 13 maart 2011 11:00 schreef EggsTC het volgende:
sharr woonde in oudbeijerland hoorde ik, dat wordt daten!
Ik had 't serieus niet door, vond het al raar dat er niets gezegd werdquote:Op zondag 13 maart 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol en wij zaten al de hele tijd over jou te praten, heb je gewoon fear fm opstaan
quote:
We hadden iedereen in de TC besproken, hadden we het over jou en echt geen enkele reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had 't serieus niet door, vond het al raar dat er niets gezegd werdik zat op de bank
Papendrechters, grote bek, klein hartjequote:
Ze is vooral bang dat ze niks van je snapt gok ik zomaarquote:
Ik heb er gewoond enquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Papendrechters, grote bek, klein hartje
quote:
Heb je je eigen grote bek van vannacht wel gehoord?quote:
mwa, dat viel nog mee... je moet me ns horen als ik echt wasted benquote:Op zondag 13 maart 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je je eigen grote bek van vannacht wel gehoord?
Volgende week, same time, same placequote:Op zondag 13 maart 2011 11:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mwa, dat viel nog mee... je moet me ns horen als ik echt wasted ben
Ben wel brakquote:Op zondag 13 maart 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende week, same time, same place
Herkenbaar probleem welquote:
Ik ga mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
Ik ga nog heel even slapen hoor! Voel me alsof ik zes liter wodka op heb gisterenavond
. Trust en tot later
![]()
Slap lekker schatquote:Op zondag 13 maart 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
Ik ga nog heel even slapen hoor! Voel me alsof ik zes liter wodka op heb gisterenavond
. Trust en tot later
![]()
Trustenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
. Trust en tot later
![]()
Waarschijnlijk niet meer.....quote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef wiebelstront het volgende:
wanneer wordt de request pagina gemaakt? ik kom er niet op.
onz-radio.nl/request
fijn...quote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer.....
Gewoon naar de zender blijven luisteren. De nieuwe link wordt zeker 4-5 keer per uur gedropt.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef wiebelstront het volgende:
onz-radio.nl/request
Dat is de verkeerde site schat.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef wiebelstront het volgende:
onz-radio.nl/request
Als je het niet weet, zeg dan niksquote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |