quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef waxmask het volgende:
Guido en Laura gaan vanaf NU het spel spelen...ECHT waar...vanaf nu spelen ze het....![]()
![]()
Spixtv.nl/browsersquote:Op zondag 13 maart 2011 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Open in google Chrome anders en ga anders na topic---> jank dat je streams
het niet doen.
Alex zit er goed in, heb wat durf gekregen na de geheim ontrafeling van G en Lquote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Alex maakt nu ook nog een grapje, hij doet het goed vanavond..
Kom dan... nuuuuhuuu!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wanneer ging stranger je afbeuken? Ik wil mee!Cultuurbarbaar!
Naar pauperts die Elvis Costello niet kennen en Thomas Snuifbuis wel leuk vinden luister ik niet....quote:
Nee, vanavond zoekt ze het bij de gene met wie ze normaal het minst heeft, ons Flipje!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Flow3r het volgende:
Laur heeft nergens aansluiting, zelfs niet bij Guido?
hij wil wel heel graag een peukquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef mazaru het volgende:
Ik heb toch het vage vermoeden dan Karim het niet gaat redden met zijn stoppoging.
die vind haar ook boringgggggggquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Flow3r het volgende:
Laura heeft nergens aansluiting, zelfs niet bij Guido?
Ja kom mijn afspraken na en ik drink niet dus ben Laura fanquote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wilskracht toon ee nbeetje wilskracht
zelfde idee aan deze kant.. Hij heeft te vaak zin in een peukquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef mazaru het volgende:
Ik heb toch het vage vermoeden dan Karim het niet gaat redden met zijn stoppoging.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:38 schreef mYsca het volgende:
Dacht dat we niet meer Stream links zouden geven vragen?
Wat hij zegt! PauperBenny!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Naar pauperts die Elvis Costello niet kennen en Thomas Snuifbuis wel leuk vinden luister ik niet....
Eens maar soms he dan wil je even helpen. Niet iedereen is bekend op FOK!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:38 schreef mYsca het volgende:
Dacht dat we niet meer Stream links zouden geven ?
ik vind haar vanavond ineens best triestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
die vind haar ook boringggggggg
Als je 's ochtends kijkt zie je ook dat niemand van de meiden tegen haar iets zegt tijdens het opstaan![]()
Ze is de outcast zonder het te weten
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Naar pauperts die Elvis Costello niet kennen en Thomas Snuifbuis wel leuk vinden luister ik niet....
Voor mij ook!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het een lange nacht zal worden voor mij
Laura zal wat moeten.. als de nummers 5 keer gedraait zijn gaan ze Laura toch wel een verwijtje of wat naar haar weke harses gooien!quote:
Ik kom ook mijn afspraken na, en drink ook niet veel, maar ben niet zo boringggggggg als Lauraquote:Op zondag 13 maart 2011 00:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ja kom mijn afspraken na en ik drink niet dus ben Laura fan
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:40 schreef Noelle06 het volgende:
Spoel dat nummer eens door![]()
Wil wat actie in de tent.
M & Mquote:Op zondag 13 maart 2011 00:40 schreef Noelle06 het volgende:
Spoel dat nummer eens door![]()
Wil wat actie in de tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |