quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:31 schreef sharr het volgende:
Lieve mensen ik zit op de bank met de tussendeur achter me
Ik pis op je deurquote:Op zondag 13 maart 2011 00:31 schreef sharr het volgende:
Lieve mensen ik zit op de bank met de tussendeur achter me
Jajajaquote:
Ouwe lulquote:
Ja zo af en toequote:
Geweldigquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Weet ik, maar vandaag heeft ze het te druk met downloaden: Bittorent probleem (?).
Het kanquote:
Heb je ook skaip?quote:
die chick van adventurelandquote:
nee van adventurelandquote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn god, die chick van twilight is zo cute
Cute zou ik niet echt willen zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn god, die chick van twilight is zo cute
uhmmm.. ja sinds gister.. maar moet nog uitvinden hoe het werkt en heb geen headsetquote:
op jou UI en de foto die jij postte niet, maar op andere foto;s wel en in twilight ookquote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Cute zou ik niet echt willen zeggen.
nee die films bestaan niet voor me. adventureland welquote:
nee die foto is minderquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
[..]
ok nu kappen, ik stap op het punt om te fappen
nee als ze een rare kop trekt is ze zoo tofquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, die vind ik juist mooi. Blond is zo ook heel mooi.
Knetterquote:
De shockwave plugin doet het nietquote:
Ik ookquote:
] je kunt toch wel 2 dingen tegelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
tinychat
[/quote[quote]Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tijnieslet
ik wil nieuwe laptopquote:
Ik ga hard ik ga lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
] je kunt toch wel 2 dingen tegelijk
ik ga losquote:
VOEG DEZE BOY NITTA TOEquote:Op zondag 13 maart 2011 01:11 schreef Nitrouz het volgende:
koelkast voeg me nog een keer toe aan het gesprek deze keer heb ik de goede mic!!
Ik lig dubbelquote:
quote:
ik een nieuwe tvquote:
koelkast voeg me nog een keer toe aan het gesprek deze keer heb ik de goede mic!!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:11 schreef Nitrouz het volgende:
koelkast voeg me nog een keer toe aan het gesprek deze keer heb ik de goede mic!!
Warvan een paar dus niet kunnen skypen, want geen uitnodigingquote:
ik hoorde een varkentjequote:
je komt een beetje wanhopig overquote:Op zondag 13 maart 2011 01:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Koelkast zn mail?quote:
Ben ik ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je komt een beetje wanhopig over
quote:
Ik moet deze nacht nog aan de beademing manquote:
Ik lach hem uitquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Viro het volgende:
EggsTC is echt een baas, gewoon ff koelkast en huppel live dissen
Ik ookquote:
Jaquote:
Zo klopt iequote:
Wij ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
serieus.. waar heeft eggs het over...whahaha volg dr geen reet meer van
pakketje die hij niet mocht ophalen van tntquote:Op zondag 13 maart 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
serieus.. waar heeft eggs het over...whahaha volg dr geen reet meer van
zover was ik nog.. en toen ennieweej...... half tien smiddags.. en toen.. ik kom daar.. tja dat je moet ook niet komen bij de tnt.. zoveel troep enzowquote:Op zondag 13 maart 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
pakketje die hij niet mocht ophalen van tnt
Doe eens niet.quote:
Echt episch ditquote:Op zondag 13 maart 2011 01:29 schreef sharr het volgende:
Ja ik moest hier ff blijven luisteren, dit wil ik niet missenMaak het alsjeblieft geen vier uur!
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:31 schreef dragems het volgende:
[..]dat is teveulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ik deed het een keer 's nachtsquote:Op zondag 13 maart 2011 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
kappen dragems, deed je laatst ook al een paar keer, is niet leuk
Ik heb echt vanaf nog een ambulance nodigquote:
ik bel 112 alvastquote:Op zondag 13 maart 2011 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt vanaf nog een ambulance nodig
Scheelt niet veelquote:
erg hequote:Op zondag 13 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
donders wat gek! je zou het maar meemaken
Brankquote:Op zondag 13 maart 2011 01:38 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_inrichting__.html
450 euro brank patat frietquote:
ik lach niet meerquote:Op zondag 13 maart 2011 01:38 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_inrichting__.html
Moet hetquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Huppel en Eggssittin in a tree
Niet in mij hoorquote:
Moet het?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Huppel en Eggssittin in a tree
Ik weet van niksquote:
Dan liever nietquote:
iddquote:Op zondag 13 maart 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
scheelt wel dat eggs alles zo duidelijk verteld.. af en toe herhaalt wat er nou pcies gebeurde...
Duidelijk rulesquote:Op zondag 13 maart 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
scheelt wel dat eggs alles zo duidelijk verteld.. af en toe herhaalt wat er nou pcies gebeurde...
Hoerensoepquote:
Slaap lekkerquote:
Die krijgt ie ook welquote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
tegen popje
dragems wil klappen vangen of nie ?!
nee tegen de situatiequote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
tegen popje
Ik denk hetquote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
tegen popje
zitten wel eens van die toffe spinnen bijquote:Op zondag 13 maart 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb op het werk nog wel geregeld dozen met bananen in de handen, waarom vind ik nou nooit een paar kilo coke....
Er zitten toch ook wel eens leuke spinnen in zo'n doosquote:Op zondag 13 maart 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb op het werk nog wel geregeld dozen met bananen in de handen, waarom vind ik nou nooit een paar kilo coke....
Dat zei ikquote:Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef dragems het volgende:
[..]
zitten wel eens van die toffe spinnen bij
Ook nog nooit gezien, die zou ik willen trainen tot assassin!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef dragems het volgende:
[..]
zitten wel eens van die toffe spinnen bij
Ja dat heb ik dus al 3x gehadquote:Op zondag 13 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaah tijd om wat te drinken zonder het risico te lopen dat het er weer uitgaat bij het lachen
Ik lig straks wel te slapen op de natte plek.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
dat je laptop het nog steeds doet is een wonder
gewoon koelkast bellen, ik ben nu opzoek naar een mic dan ga ik straks ook bellenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik mag blijkbaar niet meeskypen, maar ga zo denk ik toch maar vlak.
Geef je skypeadres ff door danquote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik mag blijkbaar niet meeskypen, maar ga zo denk ik toch maar vlak.
Je kan beter je skype naam doorgeven dan voegt ie je toequote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon koelkast bellen, ik ben nu opzoek naar een mic dan ga ik straks ook bellen
hij zit al bijquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan beter je skype naam doorgeven dan voegt ie je toe
Koelkast moet hem bellen tochquote:
Die heeft koelkast al langquote:
Art of noise - Moments in lovequote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef quaas het volgende:
Dat muziekje op de achtergrond, hoe heettie?
ga slapen danquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef quaas het volgende:
Jongens, dit mogen mijn puberoortjes niet horen...
Het is een 10 minuten versiequote:
onz radio blijft je steeds verbazenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat het niveau niet verder kon dalen.. dat gebeurde nou net wel
Neequote:
Wie is Serena?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ik niet hoor, k ga straks een geile en dronken serena neuken![]()
You go girlquote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ook nietquote:
Maar jij bent een neger, die hebben het makkelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |