+veul!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eat your heart out bommie: Het grote bommie: "Hoe laat gaat Aafke op haar bek" spel
Wat een faal jurkquote:
Een Fok!-veteraan als jij zou toch moeten weten dat de eerste claim op alle RLS-dames altijd bij mij berust! Maar ik zal niet hebberig zijn, Sharon is nog over.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je aan Laura Lantaarnpaal niet genoeg. Ik was eerst om Aafke leuk te vinden, dus afblijven.
merciquote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
het is 00:00 uur
GELUKKIGE ZONDAG ALLEMAAL!
En die fluister modus afgooien nu ze geen aandacht krijgt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef versabommie het volgende:
Joan weet niet wat er mis mee is.. Nou gewoon een keer je zender goed doen??
spixtv.nl/browsersquote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom doet spixtv.nl het niet? Via waar kijken jullie gratis naar Secret?
Ahh, eindelijk een feestje en nu nog muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(denkt) Wanneer zullen mijn 1e klanten komen?quote:
quote:
Je bent er nog trots op ookquote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Fok!-veteraan als jij zou toch moeten weten dat de eerste claim op alle RLS-dames altijd bij mij berust! Maar ik zal niet hebberig zijn, Sharon is nog over.
Ik kreeg hier thuis trouwens net bijna bonje omdat ik zei dat Laura me wel een weekje ruzie met mijn vriending waard is.![]()
Leuk geprobeerd. Jij mag Sharon erbij hebben. Ik eet liever beschuitje met Aafke.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Fok!-veteraan als jij zou toch moeten weten dat de eerste claim op alle RLS-dames altijd bij mij berust! Maar ik zal niet hebberig zijn, Sharon is nog over.
Ik kreeg hier thuis trouwens net bijna bonje omdat ik zei dat Laura me wel een weekje ruzie met mijn vriending waard is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |