EN DOORquote:1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben volgens haar lelijk.
Dus ik post niet meer.
Vanwege mijn platte witte gezicht leek ik op een geest en ze vond dat ik een grote neus had, scheve mond en grote wallen onder mijn ogen ( die ik al standaard 10 jaar heb zitten)
Dus ik weet genoeg. Ik stop dan ook met uitgaan en proberen.
Ik wist dat het niet zou meevallen en bovendien had ze al een keer een foto gezien en toen zij ze dat het wel meeviel.
Ik begrijp hoe je je voelt ik ben vroeger ook gepest. Maar ben er allang over heen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef Raggingbull het volgende:
Goed ff terug komen op je vraag net van eh... ben je naam kwijt.
Ik ben vanaf mijn 6e tot mijn 15e gepest om mijn uiterlijk.
Om wat ik deed en om wat voor kleding ik droeg.
Ik ben sindsdien best wel onzeker geworden over mijn uiterlijk.
Ik durf dit eigenlijk nooit toe te geven maarja...
Ik ben het niet in de mate zoals richard maar voel me er toch nie echt super bij zeg maar.
Jij ook nog nooit een vriendin gehad dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Raggingbull het volgende:
Merken interesseren mij sowieso niks.
Ik ben gewoon onzekerder geworden.
Ja ik ben er ook wel over heen maar het blijft me bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voelt ik ben vroeger ook gepest. Maar ben er allang over heen.
Jawel heb er momenteel 1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij ook nog nooit een vriendin gehad dan?
Moet ik dat als compliment opvatten ik ken die hele simon keizer nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Raggingbull lijkt op Simon Keizer wanneer hij ook het kapsel van S. Keizer neemt
Dit soort dingen slijten. Ze ontstaan ook niet in een dag en verdwijnen niet in een dag.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel over heen maar het blijft me bij.
In sommige situatie's enzo.
Ik heb gewoon best wel moeite ook om dat soort dingen echt te verwerken.
Dus misschien ben ik er eigenlijk nog niet overheen.
Hij ziet het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mylifeisgrey weigert er aan te werken.
Klopt. Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:51 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dit soort dingen slijten. Ze ontstaan ook niet in een dag en verdwijnen niet in een dag.
Zotelezen is het vast wel positief.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Moet ik dat als compliment opvatten ik ken die hele simon keizer niet
Niemand luistert zomaar naar anderen. Dat is namelijk ook niet altijd verstandig. Hij werkt er wel degelijk hard aan, maar op de verkeerde manier (PUA technieken).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Jawel iederene zegt het tegen hem, hij wil gewoon niet naar anderen luisteren.
Ik denk ik er nooit meer aan als ik aan mijn basisschooltijd terugdenk denk ik eigenlijk aan de mooie dingen de negatieve dingen verdrongen/verwerkt. Maar het is niet raar dat je er nog steeds moeite mee hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel over heen maar het blijft me bij.
In sommige situatie's enzo.
Ik heb gewoon best wel moeite ook om dat soort dingen echt te verwerken.
Dus misschien ben ik er eigenlijk nog niet overheen.
Btw zou ik eens een foto van jou kunnen zien?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zotelezen is het vast wel positief.
Owke kort gezegd thanks voor je begrip.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk ik er nooit meer aan als ik aan mijn basisschooltijd terugdenk denk ik eigenlijk aan de mooie dingen de negatieve dingen verdrongen/verwerkt. Maar het is niet raar dat je er nog steeds moeite mee hebt.
Simon van Nick en Simonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Moet ik dat als compliment opvatten ik ken die hele simon keizer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |