Geen idee, iemand van de organisatie denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
wow, wie heeft die poster mogen maken
Klinkt goed, succes manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nou ik heb dus een accordeon op de kop getikt voor 75 euro, morgen ophalen als het goed is. heeft 48 bassen, geen idee, maar lijkt me voldoende
maar eens ff cdtje van yann tiersen downloaden
dat is gewoon gepaint hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
wow, wie heeft die poster mogen maken
En hoezo staat er een advertentie over schaamlip correctie onder dit topic haha
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef CoiLive het volgende:
Ik haat John Mayer. Al zijn albums zijn compleet kut. Maar zijn live registratie (where the light is) is geweldig. Dat geluid wat die heeft en zijn spel. Hij moet dood!
wel iemand die is afgewezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef LangBlaadje het volgende:
Iemand hier die dit jaar naar de rockacademie gaat of er al op zit?
Waarom? Zijn ze echt uberstreng?quote:
QFTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
bij kleine versterkers (voor lager volume dus) vind ik reverb altijd wel heel wenselijk...
als je nou even geduld hebt, dan heb je voor iets meer een goede Blues jr.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Oeh, ik kan voor 300 een tweed Fender Pro Junior kopen. Kleiner broertje van de Blues Junior, geen reverb, maar wel goeie tone..
*dubt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef BoerBert het volgende:
Ze willen alleen maar mensen die lekker gek zijn, hoedje enzo.
Oei, ¤100,- voor zo'n uitslagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef Muchachooo het volgende:
Alles bij elkaar vonden ze mijn muziek nog wat 'te pril'.
Okay, ik hoor't wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
QFT
[..]
als je nou even geduld hebt, dan heb je voor iets meer een goede Blues jr.
Ding staat alleen momenteel bij mijn broer...
Niet verwacht dat ik eits van jou tof zou vindenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik eits van jou tof zou vinden
klinkt goed ben alleen tegen placeboquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan echt niet tegen instrumentals zeker niet zolang, ik vind het dan wel tof maar gaat me te snel vervelen. De enige die ik echt kan blijven luisteren is deze
Die zanger ziet eruit als een Economiedocentquote:
Dan heb jij mijn economiedocenten nog niet gezien van schoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Economiedocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |