Nee, nu stijg je in mijn achting. Ransaap...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
Daar maak ik geen vrienden mee dat weet ik, maar ik ben dat geKANKER op mij nu wel zat!!!, als ik iets zeg in mijn enthousiasme word dat wel door de een of de ander afgekankert.
Zitten ook kleinere inquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijft er nog wel iets van definitie over met dat sorot speakers
Valt wel mee opzich, gewoon heel volquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, nu stijg je in mijn achting. Ransaap...
Nicequote:
Welkom, welkom.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/ob/xmas/god.gif]afbeelding[/url] ]
Niks mis meequote:
Ga hem binnenkort geel spuiten, zo dun mogelijk zodat hij snel relict (zonder schuurmachines en zulks)quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niks mis meeelement, tone, volume, jack, body, neck, snaren en brug
vet !!! ik vraag me alleen wel af komen daar nou mensen op af op een zondag ? ik bedoel het niet gemeen ofzo hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag op de radio pingelen (ging vorige keer niet door...)
Zondag helemaal zelf solo optreden
dat is altijd leuk natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
Jawel want ik heb alleen vrienden en familie uitgenodigd
Die vrienden nemen ook weer vrienden mee enz enz dus zal niet heel druk worden maar druk genoeg voor mij
Komt een mannetje of 30 geloof ik
[ afbeelding ]
Hail Wodan!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/ob/xmas/god.gif]afbeelding[/url] ]
Succes manquote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
Die vrienden nemen ook weer vrienden mee enz enz dus zal niet heel druk worden maar druk genoeg voor mij
[ afbeelding ]
Heb je genoeg tijd om het geld bij elkaar te schrapen!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Levertijd van die schecter.....6 maandenwtf
goed bezig!!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
ja of gewoon iets anders. Iets halen waar je niet zeker van weet of je het nou wel echt wilt en daar 6 maanden op wachtenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je genoeg tijd om het geld bij elkaar te schrapen!
Ja geld is het probleem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je genoeg tijd om het geld bij elkaar te schrapen!
quote:
Thank you both!!quote:
Interesse wel, maar ik ben linkshandigquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Steamydeluxx het volgende:
Heeft iemand interesse in deze prachtige P-bas?
[ afbeelding ]
Check [TK] Precision basgitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |