Pics?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn Micro-Cube speaker out is gelukt![]()
![]()
Dat gaat nog idioot hard 2 watt over de 2*12![]()
Was wel een gezoek om een plek te vinden voor de jack moest een pin buigen om het erin te kunnen proppen![]()
* Wordt nog leuk met het maken van de fuzz die heeft een zeer kleine behuizing.
quote:
Inderdaad.. Ik mail hem wel dat hij hem zelf kan verkopen, waarna hij met het geld mijn versterker mag kopenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk zit er een hele gare floyd op en kut electronica dus betaal je 250 voor een knutselgitaar
Nee, nu stijg je in mijn achting. Ransaap...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
Daar maak ik geen vrienden mee dat weet ik, maar ik ben dat geKANKER op mij nu wel zat!!!, als ik iets zeg in mijn enthousiasme word dat wel door de een of de ander afgekankert.
Zitten ook kleinere inquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijft er nog wel iets van definitie over met dat sorot speakers
Valt wel mee opzich, gewoon heel volquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, nu stijg je in mijn achting. Ransaap...
Nicequote:
Welkom, welkom.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/ob/xmas/god.gif]afbeelding[/url] ]
Niks mis meequote:
Ga hem binnenkort geel spuiten, zo dun mogelijk zodat hij snel relict (zonder schuurmachines en zulks)quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niks mis meeelement, tone, volume, jack, body, neck, snaren en brug
vet !!! ik vraag me alleen wel af komen daar nou mensen op af op een zondag ? ik bedoel het niet gemeen ofzo hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag op de radio pingelen (ging vorige keer niet door...)
Zondag helemaal zelf solo optreden
dat is altijd leuk natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
Jawel want ik heb alleen vrienden en familie uitgenodigd
Die vrienden nemen ook weer vrienden mee enz enz dus zal niet heel druk worden maar druk genoeg voor mij
Komt een mannetje of 30 geloof ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |