Lekker licht en wendbaar. En speelt boven verwachting! Speelt zeker beter dan je voor die 150 euro verwacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Geil dingetje welvoor beginners zeker
Nja, of een setje EMG voor mijn Dean V, of iets lekkers erbij. Iets wat goed is voor lage stemmingen, en liefst met EMG, dus dingen als je LTD, of zo'n EC500/1000 of Menno's Truckster.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je dan nog op zoek naar een bepaalde gitaar Dean, dan kan ik hem wel ff vragen
Hij heeft niks met actieve dingen. Maar ik wou net zeggen, dan heb ik een mooie LTD voor je staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, of een setje EMG voor mijn Dean V, of iets lekkers erbij. Iets wat goed is voor lage stemmingen, en liefst met EMG, dus dingen als je LTD, of zo'n EC500/1000 of Menno's Truckster.
Jouw LTD spreekt me erg aan vanwege de 25,5 scale en EMG. Maar nu nog geld, eerst allerhande andere zooi kwaliteits gear verkopen.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
Als je die LP gaat verkopen, ga ik je slaan.
Zonde om dat ding weg te doen. Het is een supergitaar.
No money as usual..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker licht en wendbaar. En speelt boven verwachting! Speelt zeker beter dan je voor die 150 euro verwacht.
Voor jou mag er nog wel een beetje af
En nee. Dat dacht ik eerst ook, maar ook de gevorderde beleeft hier erg veel plezier aan
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
Als je die LP gaat verkopen, ga ik je slaan.
Zonde om dat ding weg te doen. Het is een supergitaar.
anders moet je hem aan mij verkopen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dan maar even doorsparen.
Setje SD's gaat in de Dean, kijken of ik die wat kan upgraden, ik gebruik hem nu als hoofdgitaar, en de originele elementen zijn me iets te modderig.
ahjoh, is maar blok hout, verkoop hem maar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, die LP is weer erg lekker voor als ik misschien in een punk[rock] achtig bandje beland... dat ding speelt ook fantastisch en is natuurlijk supermooi
Denk dat hij toch maar even blijft
Ook gefeliequote:
quote:
Ja, zal straks even kijken hoeveel geld ik gekregen heb en het naar je overmakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean:
Moet die wah+eq nog met de post mee
Doen ik heb er eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is het, hij is wel wit dus dat compenseert wel wat.
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
Je vergeet Goldfinger, Descendentsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er iemand nog naar Groezrock dit jaar? http://www.groezrock.be/lineup
Flogging Molly, NOFX, Dropkick Murphy's, Thursday, Millencolin, Danko Jones... kaartjes zijn al binnen hiero![]()
![]()
Still considering, lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er iemand nog naar Groezrock dit jaar? http://www.groezrock.be/lineup
Flogging Molly, NOFX, Dropkick Murphy's, Thursday, Millencolin, Danko Jones... kaartjes zijn al binnen hiero![]()
![]()
Altijd interessantquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja best veel hij is nu een lijst aan het opstellen met wat allemaal de deur uit gaat en wat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |