De eerste zin: "Jij snapt er duidelijk niks van".quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
En wat heeft dit te maken met mijn post?
Het is tegenwoordig een hype om posts te maken als dit:quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De eerste zin: "Jij snapt er duidelijk niks van".
Ik ook niet, en we zijn al 4 pagina's verder.
Dan gaat het niet meer dat het een krachtterm is wat mensen af en toe gebruiken. Het gaat om het compleet verkrachten van het woord en het overal non-stop gebruiken (wat vrij irritant is).quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
kom dan kk zemmer ik push 100 kg aan elke kant kklijer je bent niks pussy kom dan breng al je matties ah saghbi kk stumpert ik ga je prikken insha'allah
tfoe op jou
Je laatste quote moet je dan ook niet serieus nemen, dat is cynisch bedoeld. Zo praat de gemiddelde kansenjongere in Nederland op straat, vandaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een hype om posts te maken als dit:
[..]
Dan gaat het niet meer dat het een krachtterm is wat mensen af en toe gebruiken. Het gaat om het compleet verkrachten van het woord en het overal non-stop gebruiken (wat vrij irritant is).
Het was alleen een uitleg wat TS probeert te vertellen. 99% van die posts zijn niet serieus, maar dat maakt het niet minder irritant.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laatste quote moet je dan ook niet serieus nemen, dat is cynisch bedoeld. Zo praat de gemiddelde kansenjongere in Nederland op straat, vandaar.
Aidsliedquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik dat liedje Friday een kankerlied noemde, hoe moet ik het anders beschrijven...
dat word een note voor jou mattiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind een TS die nooit meer in zijn eigen topic reageert, terwijl er vragen over de OP zijn, zowaar nog irritanter dan iemand die me een kankerkop noemt.
Kan haast niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:11 schreef utopie het volgende:
[..]
dat word een note voor jou mattiemurp kennende
Wat dacht je van kutlied?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik dat liedje Friday een kankerlied noemde, hoe moet ik het anders beschrijven...
Omdat kut voor jou acceptabeler is dan kanker? Gaat alleen maar om het eigen persoontje, heb ik de indruk.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat kut voor jou acceptabeler is dan kanker? Gaat alleen maar om het eigen persoontje, heb ik de indruk.
Tyfus is een ziekte en mag kennelijk weer wel gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ja, want kut is namelijk geen ziekte.
Ja, want die komt hier ook nog zo ontzettend vaak voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tyfus is een ziekte en mag kennelijk weer wel gewoon.
Mensen die niet snappen dat kanker alleen een krachtterm is en je diegene niet daadwerkelijk een ziekte toewenstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, want die komt hier ook nog zo ontzettend vaak voor
Wat is dat toch, dat al die IQ-loze tokkies, dat domme paupervolk, toch altijd de neiging heeft om hun taalgebrek tot in den treure te verdedigen....
Ja, dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Geelman het volgende:
Fok was toch de laatste plek waar mensen te pas en te onpas het woord kanker konden gebruiken?
Ik associeer de mensen die die krachtterm gebruiken altijd met guido's en met kampervolk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat kanker alleen een krachtterm is en je diegene niet daadwerkelijk een ziekte toewenst.
Okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik associeer de mensen die die krachtterm gebruiken altijd met guido's en met kampervolk.
Dat ligt dan aan jou hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik associeer de mensen die die krachtterm gebruiken altijd met guido's en met kampervolk.
Nee hoor dat ligt niet aan hem. 'Krachttermen' worden vooral gebruikt door mensen die niet bij machte zijn zich met normale woorden krachtig uit te drukken.quote:
Ligt er wel een beetje aan hoe jij die termen het interpreteert he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef dot-matrix het volgende:
[..]
Nee hoor dat ligt niet aan hem. 'Krachttermen' worden vooral gebruikt door mensen die niet bij machte zijn zich met normale woorden krachtig uit te drukken.
wat een gelul manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef dot-matrix het volgende:
[..]
Nee hoor dat ligt niet aan hem. 'Krachttermen' worden vooral gebruikt door mensen die niet bij machte zijn zich met normale woorden krachtig uit te drukken.
quote:
Wat is er mis met Rotterdam Zuid? Blijf gewoon ontopic conjo, met je bullshit en vooroordelen over mensen die je niet kent en de wereld toevallig anders zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef dot-matrix het volgende:
[..]
als dat de beste reactie was die je kon verzinnen...
Maar geloof me, het is dé 'krachtterm' der tokkies en het klinkt en leest gewoon lelijk. FOK! wordt er echt niet aantrekkelijker door als er in ieder topic zeshonderd keer kanker-zus en kanker-zo getypt wordt. Mensen die dat niet zien gaan waarschijnlijk ook voor de gezelligheid door Rotterdam Zuid wandelen ofzo.
Iedereen mag zich toch uiten hoe hij of zij wil?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk met het lelijk zijn van teksten die vol met kanker staan.
Als je echt je punt wil maken in een topic moet je zulke termen juist niet gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |