en je snaveltje ook nietquote:
Mag ik je daarvoor naar mijn account op www.webcamsex.nl doorverwijzen?quote:
Omdat het gratis is, en omdat het kan!quote:
Misschien moet jij eens niet altijd zo negatief doen, en je kutopmerkingen voor je houden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nu even geen Mental IMage kan oproepen..
JOAAHH!!!quote:
Nou ja, ik kan wel lullen maar ik zit alleenquote:
Waar the fuck slaat dit nu op ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien moet jij eens niet altijd zo negatief doen, en je kutopmerkingen voor je houden!
Uhm nee, er gaat namelijk wat aan vooraf dus ik snap zijn reactie welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dit nu op ?
eigenlijk slaat heel je bovenstaande post nergens op maar vind dit toch wel heel erg stom.
neem aan dat je dat zelf ook wel zult inzien ....
Waar bemoei je je mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dit nu op ?
eigenlijk slaat heel je bovenstaande post nergens op maar vind dit toch wel heel erg stom.
neem aan dat je dat zelf ook wel zult inzien ....
met jou gedrag en dat we het hier gezellig willen houden.quote:
het hele gedrag van patrique is al erg apart te noemen vanavond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nee, er gaat namelijk wat aan vooraf dus ik snap zijn reactie wel
Ongeacht met wie ik het eens ben (ik wil me er eigenlijk zelf niet in mengen), maar als niemand zich er mee mag bemoeien dan zou je het per PM/DM moeten doen. Het is en blijft een openbaar forum.quote:
Sorry want?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met jou gedrag en dat we het hier gezellig willen houden.
[..]
het hele gedrag van patrique is al erg apart te noemen vanavond.
inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeacht met wie ik het eens ben (ik wil me er eigenlijk zelf niet in mengen), maar als niemand zich er mee mag bemoeien dan zou je het per PM/DM moeten doen. Het is en blijft een openbaar forum.
en tevens heeft BOS al de hele avond niks gezegd.quote:
Vertel poes!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met jou gedrag en dat we het hier gezellig willen houden.
[..]
het hele gedrag van patrique is al erg apart te noemen vanavond.
Hij heeft het over zijn dieet gehad en dat hij danst op bed ????quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
en tevens heeft BOS al de hele avond niks gezegd.
en over het want: zijn erg kinderlijke gedrag van de hele avond. maar goed, ik heb het tegen pat en niet tegen jou. Dit is gewoon mijn mening tegen pat op zijn gedrag van vandaag.
En nee niet vanavond, maar wel al eerder.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
en tevens heeft BOS al de hele avond niks gezegd.
en over het want: zijn erg kinderlijke gedrag van de hele avond. maar goed, ik heb het tegen pat en niet tegen jou. Dit is gewoon mijn mening tegen pat op zijn gedrag van vandaag.
ja maar o wee als we commentaar hebben over hoe hij zijn dieet volgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn dieet gehad en dat hij danst op bed ????
Het klonk stom hoe ik het zei maar bedoelde:quote:En wat Erik zei, je post het dus ik mag er ook op reageren.
we weten hoe Bos is, en dat hij soms dingen zegt waar hij later spijt van heeft en dat dan ook in het openbaar aangeeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
En nee niet vanavond, maar wel al eerder.
Ik heb heel veel commentaar op zijn dieet en dat kan gewoon hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar o wee als we commentaar hebben over hoe hij zijn dieet volgt.
[..]
Het klonk stom hoe ik het zei maar bedoelde:
je mag idd mee over reageren. maar wou niet boos op jou reagerendus wou niet over reacted op je reageren.
maar goed, iets wat er dus buiten deze topic reeks is gebeurdt moet deze reeks weer verneuken ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar o wee als we commentaar hebben over hoe hij zijn dieet volgt.
[..]
Het klonk stom hoe ik het zei maar bedoelde:
je mag idd mee over reageren. maar wou niet boos op jou reagerendus wou niet over reacted op je reageren.
maar goed, iets wat er dus buiten deze topic reeks is gebeurdt moet deze reeks weer verneuken ?
Ja maar sorry dat vind ik persoonlijk nogal makkelijk, ongeacht wie het is, sterf tegen iemand zeggen en dan sorry zeggen, vervolgens wat er gisteren gebeurde, ik heb dan zoiets iedereen kan 2 x nadenken en Bos is intelligent zat om dat ook te doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we weten hoe Bos is, en dat hij soms dingen zegt waar hij later spijt van heeft en dat dan ook in het openbaar aangeeft.
Wel een erg katholieke instellingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
Dus ik kan alles zeggen wat ik wil, als ik daarna maar sorry zeg, dat bedoel ik, dat werkt niet, en zeker niet als het vaker gebeurd, althans dat is mijn mening.
of te wel: uitgeluld. Ga maar lekker in je bedje janken, jankerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]dat is de enige reactie die ik op jou kan hebben nu!
______________!!!
o omdat het tegen pat is is het makkelijk ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar sorry dat vind ik persoonlijk nogal makkelijk, ongeacht wie het is, sterf tegen iemand zeggen en dan sorry zeggen, vervolgens wat er gisteren gebeurde, ik heb dan zoiets iedereen kan 2 x nadenken en Bos is intelligent zat om dat ook te doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een erg katholieke instelling. Even biechten en je bent weer good to go zeg maar
.
Oh jongen, ik ben zo gedist door jou!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of te wel: uitgeluld. Ga maar lekker in je bedje janken, jankerd
[..]
o omdat het tegen pat is is het makkelijk ?
sorry hoor, maar soms krijg je hier echt het idee dat de meet groep een beetje wordt voor getrokken. Maar dat is mijn mening iets wat ik gewoon zie. Maar omdat ik hier zelf redelijk actief ben is het niet tegen mij. Maar ik merk gewoon dat mensen die hier minder komen dat daar anders mee omgegaan wordt (en ja, ook ik doe dat onbewust) en dat is gewoon jammer.
Ik ken nog iemand hier die zelf ook een kut opmerking maakte richting C_A. Dat was na een "sorry" ook opgelost. En die opmerking was 10* kutter dan wat Bos soms zegt.
Ik ben ook niet van de kerkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag het ergens niet mee eens zijn, je mag ook echt wel je mening geven, maar sommige dingen zeg je gewoon niet ( nou ja dat vind ik dan) en dan is een sorry niet altijd afdoende. Ik ben ook niet van de kerk, misschien is dat het wel
Het was niet tegen Pat alleen, het is tegen meerdere, en wie maakte een kutopmerking tegen C_A? Als ik dat was, hmm het is mijn vriendin irl, als ik sorry on topic zeg heb ik haar allang elders gesproken om het uit te leggen, en ja misschien kunnen sommige wat meer hebben van de 1 dan van een ander, welkom op Fok!.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of te wel: uitgeluld. Ga maar lekker in je bedje janken, jankerd
[..]
o omdat het tegen pat is is het makkelijk ?
sorry hoor, maar soms krijg je hier echt het idee dat de meet groep een beetje wordt voor getrokken. Maar dat is mijn mening iets wat ik gewoon zie. Maar omdat ik hier zelf redelijk actief ben is het niet tegen mij. Maar ik merk gewoon dat mensen die hier minder komen dat daar anders mee omgegaan wordt (en ja, ook ik doe dat onbewust) en dat is gewoon jammer.
Ik ken nog iemand hier die zelf ook een kut opmerking maakte richting C_A. Dat was na een "sorry" ook opgelost. En die opmerking was 10* kutter dan wat Bos soms zegt.
Ik zal het niet meer over de kerk hebbenquote:
Mij ook niet, ik ben een zondaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de kerk. Ze motten me nie!
Okequote:
Vind je het gek, vieze homofiel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de kerk. Ze motten me nie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Benny op 12-03-2011 23:34:42 (Verkeerd begrepen/gelezen. Kusje erop over.) ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer over de kerk hebben. Sorry.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vind je het gek, vieze homofiel!![]()
Schavuit!!Nee gij! Met je sodomie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door Tha_Erik op 12-03-2011 23:35:34 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik zal er rekening mee houden, maar dit was niet negatief bedoeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien moet jij eens niet altijd zo negatief doen, en je kutopmerkingen voor je houden!
[..]
Bos, een advies misschien, gebruik eens een smiley dan komt het anders over, ik weet dat het niet jou ding is maar teksten die je leest komen heel anders over als teksten die je spreekt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden, maar dit was niet negatief bedoeld
Oh ja, hoe vaak ik al niet msnruzie gehad heb omdat mensen me niet snappenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos, een advies misschien, gebruik eens een smiley dan komt het anders over, ik weet dat het niet jou ding is maar teksten die je leest komen heel anders over als teksten die je spreekt.
nee jij was het niet. Maar laat maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was niet tegen Pat alleen, het is tegen meerdere, en wie maakte een kutopmerking tegen C_A? Als ik dat was, hmm het is mijn vriendin irl, als ik sorry on topic zeg heb ik haar allang elders gesproken om het uit te leggen, en ja misschien kunnen sommige wat meer hebben van de 1 dan van een ander, welkom op Fok!.
Erik, aan hun, wat is dit nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, hoe vaak ik al niet msnruzie gehad heb omdat mensen me niet snappen. EN DAT LIGT AAN HUN!
Ik met sms, maar goed dat was mijn hel-ex dus dat lag zeker aan hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, hoe vaak ik al niet msnruzie gehad heb omdat mensen me niet snappen. EN DAT LIGT AAN HUN!
Ja okee, zal het proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos, een advies misschien, gebruik eens een smiley dan komt het anders over, ik weet dat het niet jou ding is maar teksten die je leest komen heel anders over als teksten die je spreekt.
Het is al laatquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik met sms, maar goed dat was mijn hel-ex dus dat lag zeker aan hem
ik zag idd de grap en had het zelfde gezegdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden, maar dit was niet negatief bedoeld
Praat me niet van sms! Het is een pijnlijk puntquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik met sms, maar goed dat was mijn hel-ex dus dat lag zeker aan hem
quote:
Ow sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Praat me niet van sms! Het is een pijnlijk punt!
* Even hihi doet vanuit haar hoekjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pas je post weer aan Erik! Mijn post is terug!
Ik stuur je morgen wel een PM met uitleg, Het is nu al laat en wil er even goed over na kunnen denken, maar het was absoluut niet lullig bedoelt.quote:
Zo dan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pas je post weer aan Erik! Mijn post is terug!
hoeft ook niet. Wou het ook sluitenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap Crees ook wel. Gewoon nog even zodat ie niet het gevoel heeft dat niemand hem snapt. Maar ik ga er niet op in, benny, ik ga er niet op in!!!
Zo simpel werkt het niet Benny.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Verkeerd begrepen, verkeerd gelezen. Over, klaar, kusje erop.
Waarop?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Mag ik hiervoor passen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Wat ben jij nou weer voor nepnicht.quote:
Hmm.. ok..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen wel een PM met uitleg, Het is nu al laat en wil er even goed over na kunnen denken, maar het was absoluut niet lullig bedoelt.
Dat komt omdat hij in het geheim op mij valt en alleen van mij kusjes wilquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor nepnicht.
Ik wil alleen jou Erik! Alleen jij mot zonodig weer een Espanjool!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou Erik! Alleen jij mot zonodig weer een Espanjool!
Wat ik zei, een enorme nepnicht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in het geheim op mij valt en alleen van mij kusjes wil
Ik wil ook een kusje van jou.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in het geheim op mij valt en alleen van mij kusjes wil
Kan het nu wel doen, Ja ik heb er spijt van en kan soms gewoon dom en hard uit de hoek komen, vooral door Smileys te vergeten. maar ik ben de laatste die mensen echt wil beledigen of ik zo nu minder aardig vind of niet;.quote:
Jij kan wel een miljoen kusjes van mij krijgenquote:
Waar is de vraagteken in deze zin, EriQue?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat misverstanden en dit soort dingen meteen uit de wereld zijn als je het uitpraat. Het blijft soms altijd wel door je hoofd spoken enzo..quote:
So with a thousand sweet kisses,I'll cover youquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan wel een miljoen kusjes van mij krijgen
Die waren op. Noodtoestand met die tsunami, alle voorraden gaan er keisnel doorheen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waar is de vraagteken in deze zin, EriQue?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die waren op. Noodtoestand met die tsunami, alle voorraden gaan er keisnel doorheen!
Morgen is prima!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan het nu wel doen, Ja ik heb er spijt van en kan soms gewoon dom en hard uit de hoek komen, vooral door Smileys te vergeten. maar ik ben de laatste die mensen echt wil beledigen of ik zo nu minder aardig vind of niet;.
* iBenny pakt zijn emmer en schepje om er ene zandkasteel op te bouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
* Kally loopt met een kruiwagen zand om die erover heen te gooien
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die waren op. Noodtoestand met die tsunami, alle voorraden gaan er keisnel doorheen!
Ja, sorry. Je bent me te Hollands.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou Erik! Alleen jij mot zonodig weer een Espanjool!
Nee benny, die emmer hoort niet op je hoofd!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny pakt zijn emmer en schepje om er ene zandkasteel op te bouwen
Meeh... helpen m'n 23 cm's ook niet mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sorry. Je bent me te Hollands.
Ga nou maar lekker slapen, morgen denk je vast iets lichter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga afsluiten, zie nog wel of ik hier morgen nog terug kom
De groeten.
Dat heet gewenningquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron is in Nijmegen slapen en ik mis hem, hij is net 7,5 uur weg, wat erg dit.
Je bent té lief gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron is in Nijmegen slapen en ik mis hem, hij is net 7,5 uur weg, wat erg dit.
Dat wil ik zelf zienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meeh... helpen m'n 23 cm's ook niet mee?
Nee. Bovendien is het feit dat je "me" in plaats van "mijn" gebruikt en dan MIJ aan durft te spreken over het vergeten van een vraagteken echt een enorme afknapper.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meeh... helpen me 23 cm's ook niet mee?
IK HAD HET AL AANGEPASTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Bovendien is het feit dat je "me" in plaats van "mijn" gebruikt en dan MIJ aan durft te spreken over het vergeten van een vraagteken is echt een enorme afknapper.
Er staat m'nquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Bovendien is het feit dat je "me" in plaats van "mijn" gebruikt en dan MIJ aan durft te spreken over het vergeten van een vraagteken is echt een enorme afknapper.
Een zin moet met een punt eindigen.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh, deze meneer heeft mijn profiel bezocht
[ afbeelding ]
slaap lekker bos. Tot morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga afsluiten, zie nog wel of ik hier morgen nog terug kom
De groeten.
En is dit een visuele weergave van zijn gezicht toen hij jouw profiel bekeekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het lijkt me nu zo raar als ie echt uit huis gaat. Ik had ook serieus uit automatisme voor vier personen gedekt.quote:
Ze hebben een feestje bij SSTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
mean girls 2 gekeken, was weer leuk
En nu ga ik slapen want ik wil er op tijd uit, zodat ik wat aan me dag heb
Weltrusten lievies
Hij sprak me aan met:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En is dit een visuele weergave van zijn gezicht toen hij jouw profiel bekeek?!
DU MUSS EIN PUNKT MACHEN, JA!quote:
Trustequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:mean girls 2 gekeken, was weer leuk
Weltrusten lievies
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me nu zo raar als ie echt uit huis gaat. Ik had ook serieus uit automatisme voor vier personen gedekt.
Het lege-nest-syndroom voor zusjes ofzo.
Slaap lekker schatjepatatjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
mean girls 2 gekeken, was weer leuk
Weltrusten lievies
Met veel drank???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben een feestje bij SST
Welterusten
Ik ben niet van de puntenquote:
Je caps lock staat nog aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DU MUST GUT DEUTSCH SCHREIBEN, JA!
Schatjefrietje klinkt nietquote:
Mietjefrietjequote:
het ergste soort. Mogen ze van het forum bannen. Is ook ergens een kansloos topic waarin ze openbare fouten zoekenquote:
idd en niks andersquote:
Ja maar Erik doet het eromquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het ergste soort. Mogen ze van het forum bannen. Is ook ergens een kansloos topic waarin ze openbare fouten zoeken
quote:
Genoeg om Monique lam te krijgen, maar dat lukt ook met pure ranjasiroop.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 flessen champagne. Aardig wat flessen bier en nog wat..
o gaan ze nu zo proberen? Wordt wel steeds gekker. Had ook al gehoord over aparte opnames of zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Genoeg om Monique lam te krijgen, maar dat lukt ook met pure ranjasiroop.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Genoeg om Monique lam te krijgen, maar dat lukt ook met pure ranjasiroop.
Slapen doe je maar een andere keer. We krijgen zo Thomas Bergequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waarom een feestje als ik wil slapen
nee das brabantsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Erik doet het erom
Kijk Erik weer geen punten
Ik heb me van dat friet-patatding gedistantieerd, van ik meen JJH moesten we het maar gewoon herpaderp noemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de nepbelgen is het friet! Wij Hollanders eten patat!!
Alvastvoor lutje
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Want dan leggen alle vogeltjes een ei
Ow ik zat al te jankenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie ik bewaar jou voor het laatst, jeweetzzzzz
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slapen doe je maar een andere keer. We krijgen zo Thomas Berge
En ben ik jarig!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Want dan leggen alle vogeltjes een ei
Zwabber, Graseter had het in zijn sigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb me van dat friet-patatding gedistantieerd, van ik meen JJH moesten we het maar gewoon herpaderp noemen.
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk. *oehoehoeh* Jij maakt zoveel los in mij, als ik jou zie *geen idee*.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het ergste soort. Mogen ze van het forum bannen. Is ook ergens een kansloos topic waarin ze openbare fouten zoeken
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep, stuur ik jou de hele tijd lege PM's ?volgens mij wel namelijk
Nee, als muziek. Iets van 4x ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thomas berge is in Portugal ?
zo iets was het ja haha. Maar om makkelijk te houden.. Wij als brabanders....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb me van dat friet-patatding gedistantieerd, van ik meen JJH moesten we het maar gewoon herpaderp noemen.
Ik ken Thomas bergequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk. *oehoehoeh* Jij maakt zoveel los in mij, als ik jou zie *geen idee*.
Jij bent vreselijk lief welteverstaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat is echt een toffe reeks
. Soms ontstaan er pareltjes
. En ik laat iedereen toch over het algemeen vrij goed met rust qua taal
?
Ja, om Guido uit de tent kast te lokken!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thomas berge is in Portugal ?
Dat is niet iets wat je hardop moet zeggen hoor, de schaamtequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, om Guido uit de tent kast te lokken!!
ben jij er dan ook 1? Wist ik nie haha. Maar kally piep dat woord hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat is echt een toffe reeks
. Soms ontstaan er pareltjes
. En ik laat iedereen toch over het algemeen vrij goed met rust qua taal
?
Zijn bovenarmen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat je hardop moet zeggen hoor, de schaamte
Ik heb hem ook wel eens aangeraaktquote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Lutt... nu zie ik Marga voor me, die zit in d'r woonkamer/keuken zingt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk. *oehoehoeh* Jij maakt zoveel los in mij, als ik jou zie *geen idee*.
best goede zanger hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik studeer Nederlands, en taalfouten (behalve hen/hun, Lutte) vallen me inderdaad op. Maar zo in slowchats of discussies ga ik er niets over zeggen, want dat haalt het gesprek zo onderuit.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben jij er dan ook 1? Wist ik nie haha. Maar kally piep dat woord haha
Whahahahahah, zij blijft zo geweldig.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee Lutt... nu zie ik Marga voor me, die zit in d'r woonkamer/keuken zingt!
[ afbeelding ]
Huh? Wat? Ik ?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben jij er dan ook 1? Wist ik nie haha. Maar kally piep dat woord haha
ik alleen van 20 meter afstand gezien hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wel eens aangeraakt
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wel eens aangeraakt
Ik heb met hem gezoendquote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik alleen van 20 meter afstand gezien haha
ok wist ik niet. Was me zelfs niet opgevallen hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik studeer Nederlands, en taalfouten (behalve hen/hun, Lutte) vallen me inderdaad op. Maar zo in slowchats of discussies ga ik er niets over zeggen, want dat haalt het gesprek zo onderuit.
Ben jij ook fan van Marga? Ze verdient een fanclub! Met fanclubdag, waar ze jij bent mijn leven zingt!quote:
Ik mis een val van mijn bank smiley nuquote:
Ik... Gek... Mensquote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
.......
Ik ga even twijfelen over Londen nu
ja jij piept. Maar mijn t9 maakte er iets anders vanquote:
Ik piep helemaal niet, het is meer een kras geluid wat ik maakquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja jij piept. Maar mijn t9 maakte er iets anders van
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mis een val van mijn bank smiley nu
waar is crv als je hem nodig hebtquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mis een val van mijn bank smiley nu
Hahaha, de zelfkennisquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik piep helemaal niet, het is meer een kras geluid wat ik maak
Nee eigenlijk niet, maar we doen alsofquote:
Jaquote:
quote:
moet je bij mijn woordenboek zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik piep helemaal niet, het is meer een kras geluid wat ik maak
Marga is mijn suikertante.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben jij ook fan van Marga? Ze verdient een fanclub! Met fanclubdag, waar ze jij bent mijn leven zingt!
Alleen als je naakt bent.quote:
Euh, dat is net zoiets zeggen als: houd jij van vallen van 18 hoog. Niemand houdt daar van - tenzij er iets mis mee is.quote:
tuurlijk, er zitten hier namelijk mensen uit brabantquote:
quote:
Ik hoop het wel ja, wat doe je me aanquote:
Ik lig wel in bed. Geef zelf verdere invulling hieraan.quote:
Moi.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, dat is net zoiets zeggen als: houd jij van vallen van 18 hoog. Niemand houdt daar van - tenzij er iets mis mee is.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk, er zitten hier namelijk mensen uit brabant
[..]
Euh, dat is net zoiets zeggen als: houd jij van vallen van 18 hoog. Niemand houdt daar van - tenzij er iets mis mee is.
[..]
[..]
Ik nam net een slok wijnquote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb alleen korte, pittige kapsel-tantes.
Ik en Thomasquote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het wel ja, wat doe je me aan
Whehehehehe, dat bedoel ikquote:
Wie?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Renesite het volgende:
Ik houd wel van Dazzled Kids, dit weekend in ieder geval.
Moi.. How wod nou din? Hest ook n schuddeldoukje bie de haaand?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lig wel in bed. Geef zelf verdere invulling hieraan.
[..]
Moi.
Niemand vind mijn muzieksmaak youtube-zoek waardig. Wacht, ik help even.quote:
En reclamequote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Crazy-M het volgende:
mobiel fokken de nadelen: geen spoilers, geen smiley overzicht. Meerdere quotes in 1 keer gaat lastig
That makes me hot, btw!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lig wel in bed. Geef zelf verdere invulling hieraan.
[..]
Moi.
Ja, best okee jongeman. Nee, een doekje heb ik niet. Jij wel in je rechterhand?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moi.. How wod nou din? Hest ook n schuddeldoukje bie de haaand?
Je bent weer terug op dagelijks?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moi.. How wod nou din? Hest ook n schuddeldoukje bie de haaand?
Spoilers zijn toch gewoon te doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Crazy-M het volgende:
mobiel fokken de nadelen: geen spoilers, geen smiley overzicht. Meerdere quotes in 1 keer gaat lastig
LUTTTquote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb alleen korte, pittige kapsel-tantes.
ik heb geen reclamequote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En reclameik klik steeds verkeerd
Dat heb ik ook niet mobielquote:
kunt ze niet openen dacht ikquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spoilers zijn toch gewoon te doen?
En smileys kun je aanzetten in opties
Wel met je pink in de lucht - anders lijkt het zo pauper.quote:
hahaahhahaahah!!!!! kaLLYYYYY..... ALS MIJN MOEDER WAKKER WORD DOOR HET LACHEN VAN MIJ IS HET JOUW SCHULD!quote:
Mijn laptop heeft meer wijn dan ik vanavondquote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel met je pink in de lucht - anders lijkt het zo pauper.
Nog bij opendagen Hanze west jung?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahaahhahaahah!!!!! kaLLYYYYY..... ALS MIJN MOEDER WAKKER WORD DOOR HET LACHEN VAN MIJ IS HET JOUW SCHULD!
Ja maar jou mama vind mij lief na mijn kerstkaartquote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahaahhahaahah!!!!! kaLLYYYYY..... ALS MIJN MOEDER WAKKER WORD DOOR HET LACHEN VAN MIJ IS HET JOUW SCHULD!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan de opties niet meer vindenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel met je pink in de lucht - anders lijkt het zo pauper.
iPhonequote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik druk steeds op die blauwe pijl ipv verzenden
http://plixi.com/p/83564704
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooglidcorrectiequote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik druk ook vaak op "credits".quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
nu doet wel ja.quote:
Dat is waar!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jou mama vind mij lief na mijn kerstkaart
Op je UI rechtsboven klikken > Optiesquote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan de opties niet meer vindenheb uitgezet om gesloten topics te laten zien. Weet alleen niet meer waar
SBRM? Of ga je niet in het supermarktwezen door?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee, ik ga naar Stenden Leeuwarden als het goed is
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is waar!!
DIE GEILE KERSTKAART VAN JE
Nee, dat is zo 2010, en pauper!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
SBRM? Of ga je niet in het supermarktwezen door?
thanks daar zat hij idd verstopt hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op je UI rechtsboven klikken > Opties
Wat vind je van een uitkering?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is zo 2010, en pauper!
MEM word het!
Slaap lekker moppiequote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de tt nadoen
Weltrusten
Kusje voor siepie
Uitkering? Ik creer werk voor mezelf... komt helemaal goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat vind je van een uitkering?
MEM man o man...
tudududu http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Nee, want ik klik sneller dan het licht op "terug".quote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb je vast gezien dat mijn naam er ook bij staat
Ok cool.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uitkering? Ik creer werk voor mezelf... komt helemaal goed!
Trustenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de tt nadoen
Weltrusten
Kusje voor siepie
Wel bril omhoogquote:
Of zittenquote:
En homo'squote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's alleen voor vrouwen
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Ik sta altijdquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zit vrijwel altijd... ik heb niet zo'n goed richtingsgevoel
quote:
ik ga jou en de tt na doen. Slaap lekker allenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de tt nadoen
Weltrusten
Kusje voor siepie
Hmmm.. zoiets komt me bekend voor, rond 6:40.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En homo's. Of als je niet zeker weet of je moet poepen
.
Truste Creesquote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga jou en de tt na doen. Slaap lekker allen
Geeft nietquote:Op zondag 13 maart 2011 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Sorry siep voor de lege pm's...
mijn vingers drukken op enter als ik dat niet wil
En nu een eerlijk antwoord! We weten allemaal dat je het héél vervelend vindt!quote:
Ik ookquote:
Ik heb hem al een pm gestuurd waarin ik hem flink de waarheid vertelquote:Op zondag 13 maart 2011 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu een eerlijk antwoord! We weten allemaal dat je het héél vervelend vindt!
Dat is hij ookquote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mijn homescreen best mooi.
Welke rom is dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Oxygen met launcherproquote:
Omg, jij moet een herinnering hebben welke dag van de week het isquote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu heb ik ipv op het toilet, in mijn broek geplastquote:Op zondag 13 maart 2011 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem al een pm gestuurd waarin ik hem flink de waarheid vertel
Netjesquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik ipv op het toilet, in mijn broek geplast
ik had er ook mijn naam neer kunnen zetten - dat wil ik namelijk óók nog wel eens vergeten.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, jij moet een herinnering hebben welke dag van de week het is!
Slim! Daar heb je ook kettinkjes voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik had er ook mijn naam neer kunnen zetten - dat wil ik namelijk óók nog wel eens vergeten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom luister ik Jan Smit- Leef nu het kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Maar die hep me broer al. Die heeft dezelfde naam.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slim! Daar heb je ook kettinkjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |