en je snaveltje ook nietquote:
Mag ik je daarvoor naar mijn account op www.webcamsex.nl doorverwijzen?quote:
Omdat het gratis is, en omdat het kan!quote:
Misschien moet jij eens niet altijd zo negatief doen, en je kutopmerkingen voor je houden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nu even geen Mental IMage kan oproepen..
JOAAHH!!!quote:
Nou ja, ik kan wel lullen maar ik zit alleenquote:
Waar the fuck slaat dit nu op ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien moet jij eens niet altijd zo negatief doen, en je kutopmerkingen voor je houden!
Uhm nee, er gaat namelijk wat aan vooraf dus ik snap zijn reactie welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dit nu op ?
eigenlijk slaat heel je bovenstaande post nergens op maar vind dit toch wel heel erg stom.
neem aan dat je dat zelf ook wel zult inzien ....
Waar bemoei je je mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dit nu op ?
eigenlijk slaat heel je bovenstaande post nergens op maar vind dit toch wel heel erg stom.
neem aan dat je dat zelf ook wel zult inzien ....
met jou gedrag en dat we het hier gezellig willen houden.quote:
het hele gedrag van patrique is al erg apart te noemen vanavond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nee, er gaat namelijk wat aan vooraf dus ik snap zijn reactie wel
Ongeacht met wie ik het eens ben (ik wil me er eigenlijk zelf niet in mengen), maar als niemand zich er mee mag bemoeien dan zou je het per PM/DM moeten doen. Het is en blijft een openbaar forum.quote:
Sorry want?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met jou gedrag en dat we het hier gezellig willen houden.
[..]
het hele gedrag van patrique is al erg apart te noemen vanavond.
inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeacht met wie ik het eens ben (ik wil me er eigenlijk zelf niet in mengen), maar als niemand zich er mee mag bemoeien dan zou je het per PM/DM moeten doen. Het is en blijft een openbaar forum.
en tevens heeft BOS al de hele avond niks gezegd.quote:
Vertel poes!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met jou gedrag en dat we het hier gezellig willen houden.
[..]
het hele gedrag van patrique is al erg apart te noemen vanavond.
Hij heeft het over zijn dieet gehad en dat hij danst op bed ????quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
en tevens heeft BOS al de hele avond niks gezegd.
en over het want: zijn erg kinderlijke gedrag van de hele avond. maar goed, ik heb het tegen pat en niet tegen jou. Dit is gewoon mijn mening tegen pat op zijn gedrag van vandaag.
En nee niet vanavond, maar wel al eerder.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
en tevens heeft BOS al de hele avond niks gezegd.
en over het want: zijn erg kinderlijke gedrag van de hele avond. maar goed, ik heb het tegen pat en niet tegen jou. Dit is gewoon mijn mening tegen pat op zijn gedrag van vandaag.
ja maar o wee als we commentaar hebben over hoe hij zijn dieet volgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn dieet gehad en dat hij danst op bed ????
Het klonk stom hoe ik het zei maar bedoelde:quote:En wat Erik zei, je post het dus ik mag er ook op reageren.
we weten hoe Bos is, en dat hij soms dingen zegt waar hij later spijt van heeft en dat dan ook in het openbaar aangeeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
En nee niet vanavond, maar wel al eerder.
Ik heb heel veel commentaar op zijn dieet en dat kan gewoon hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar o wee als we commentaar hebben over hoe hij zijn dieet volgt.
[..]
Het klonk stom hoe ik het zei maar bedoelde:
je mag idd mee over reageren. maar wou niet boos op jou reagerendus wou niet over reacted op je reageren.
maar goed, iets wat er dus buiten deze topic reeks is gebeurdt moet deze reeks weer verneuken ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar o wee als we commentaar hebben over hoe hij zijn dieet volgt.
[..]
Het klonk stom hoe ik het zei maar bedoelde:
je mag idd mee over reageren. maar wou niet boos op jou reagerendus wou niet over reacted op je reageren.
maar goed, iets wat er dus buiten deze topic reeks is gebeurdt moet deze reeks weer verneuken ?
Ja maar sorry dat vind ik persoonlijk nogal makkelijk, ongeacht wie het is, sterf tegen iemand zeggen en dan sorry zeggen, vervolgens wat er gisteren gebeurde, ik heb dan zoiets iedereen kan 2 x nadenken en Bos is intelligent zat om dat ook te doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we weten hoe Bos is, en dat hij soms dingen zegt waar hij later spijt van heeft en dat dan ook in het openbaar aangeeft.
Wel een erg katholieke instellingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
Dus ik kan alles zeggen wat ik wil, als ik daarna maar sorry zeg, dat bedoel ik, dat werkt niet, en zeker niet als het vaker gebeurd, althans dat is mijn mening.
of te wel: uitgeluld. Ga maar lekker in je bedje janken, jankerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]dat is de enige reactie die ik op jou kan hebben nu!
______________!!!
o omdat het tegen pat is is het makkelijk ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar sorry dat vind ik persoonlijk nogal makkelijk, ongeacht wie het is, sterf tegen iemand zeggen en dan sorry zeggen, vervolgens wat er gisteren gebeurde, ik heb dan zoiets iedereen kan 2 x nadenken en Bos is intelligent zat om dat ook te doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een erg katholieke instelling. Even biechten en je bent weer good to go zeg maar
.
Oh jongen, ik ben zo gedist door jou!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of te wel: uitgeluld. Ga maar lekker in je bedje janken, jankerd
[..]
o omdat het tegen pat is is het makkelijk ?
sorry hoor, maar soms krijg je hier echt het idee dat de meet groep een beetje wordt voor getrokken. Maar dat is mijn mening iets wat ik gewoon zie. Maar omdat ik hier zelf redelijk actief ben is het niet tegen mij. Maar ik merk gewoon dat mensen die hier minder komen dat daar anders mee omgegaan wordt (en ja, ook ik doe dat onbewust) en dat is gewoon jammer.
Ik ken nog iemand hier die zelf ook een kut opmerking maakte richting C_A. Dat was na een "sorry" ook opgelost. En die opmerking was 10* kutter dan wat Bos soms zegt.
Ik ben ook niet van de kerkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag het ergens niet mee eens zijn, je mag ook echt wel je mening geven, maar sommige dingen zeg je gewoon niet ( nou ja dat vind ik dan) en dan is een sorry niet altijd afdoende. Ik ben ook niet van de kerk, misschien is dat het wel
Het was niet tegen Pat alleen, het is tegen meerdere, en wie maakte een kutopmerking tegen C_A? Als ik dat was, hmm het is mijn vriendin irl, als ik sorry on topic zeg heb ik haar allang elders gesproken om het uit te leggen, en ja misschien kunnen sommige wat meer hebben van de 1 dan van een ander, welkom op Fok!.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of te wel: uitgeluld. Ga maar lekker in je bedje janken, jankerd
[..]
o omdat het tegen pat is is het makkelijk ?
sorry hoor, maar soms krijg je hier echt het idee dat de meet groep een beetje wordt voor getrokken. Maar dat is mijn mening iets wat ik gewoon zie. Maar omdat ik hier zelf redelijk actief ben is het niet tegen mij. Maar ik merk gewoon dat mensen die hier minder komen dat daar anders mee omgegaan wordt (en ja, ook ik doe dat onbewust) en dat is gewoon jammer.
Ik ken nog iemand hier die zelf ook een kut opmerking maakte richting C_A. Dat was na een "sorry" ook opgelost. En die opmerking was 10* kutter dan wat Bos soms zegt.
Ik zal het niet meer over de kerk hebbenquote:
Mij ook niet, ik ben een zondaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de kerk. Ze motten me nie!
Okequote:
Vind je het gek, vieze homofiel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de kerk. Ze motten me nie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Benny op 12-03-2011 23:34:42 (Verkeerd begrepen/gelezen. Kusje erop over.) ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer over de kerk hebben. Sorry.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vind je het gek, vieze homofiel!![]()
Schavuit!!Nee gij! Met je sodomie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door Tha_Erik op 12-03-2011 23:35:34 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik zal er rekening mee houden, maar dit was niet negatief bedoeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien moet jij eens niet altijd zo negatief doen, en je kutopmerkingen voor je houden!
[..]
Bos, een advies misschien, gebruik eens een smiley dan komt het anders over, ik weet dat het niet jou ding is maar teksten die je leest komen heel anders over als teksten die je spreekt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden, maar dit was niet negatief bedoeld
Oh ja, hoe vaak ik al niet msnruzie gehad heb omdat mensen me niet snappenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos, een advies misschien, gebruik eens een smiley dan komt het anders over, ik weet dat het niet jou ding is maar teksten die je leest komen heel anders over als teksten die je spreekt.
nee jij was het niet. Maar laat maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was niet tegen Pat alleen, het is tegen meerdere, en wie maakte een kutopmerking tegen C_A? Als ik dat was, hmm het is mijn vriendin irl, als ik sorry on topic zeg heb ik haar allang elders gesproken om het uit te leggen, en ja misschien kunnen sommige wat meer hebben van de 1 dan van een ander, welkom op Fok!.
Erik, aan hun, wat is dit nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, hoe vaak ik al niet msnruzie gehad heb omdat mensen me niet snappen. EN DAT LIGT AAN HUN!
Ik met sms, maar goed dat was mijn hel-ex dus dat lag zeker aan hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, hoe vaak ik al niet msnruzie gehad heb omdat mensen me niet snappen. EN DAT LIGT AAN HUN!
Ja okee, zal het proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos, een advies misschien, gebruik eens een smiley dan komt het anders over, ik weet dat het niet jou ding is maar teksten die je leest komen heel anders over als teksten die je spreekt.
Het is al laatquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik met sms, maar goed dat was mijn hel-ex dus dat lag zeker aan hem
ik zag idd de grap en had het zelfde gezegdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden, maar dit was niet negatief bedoeld
Praat me niet van sms! Het is een pijnlijk puntquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik met sms, maar goed dat was mijn hel-ex dus dat lag zeker aan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |