Er kan nog wat Dommelsch bij.quote:
have fun liefie!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Maar schatjes, ik ga strijken, douchen, eten, techno'en en slapen. Tot morgen ofzulks.
Heb die hele film nog nooit gezien, maar de geniale beginscene een keer of 10.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Saving Private Ryan aan 't kijken met een vriendin. De eerste scene's zijn toch niet zo prettig
Handjes boven de dekens he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he!met al dat spul wat ik hier heb liggen? ECHT NIET!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Great Luck to Me?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Had er 30 over om 20.00 uur. GL2ME
Raar ventjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb die hele film nog nooit gezien, maar de geniale beginscene een keer of 10.
Da's waar. Jij hebt kaas. Dat heb ik niet. Maar zonder ga ik ook goed feesten...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Delan het volgende:
[..]
met al dat spul wat ik hier heb liggen? ECHT NIET!!!!
kaas en de rest!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar. Jij hebt kaas. Dat heb ik niet. Maar zonder ga ik ook goed feesten...
Vaste prik op filmkijkavondjes met mijn maten. Heerlijk juist.quote:
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaste prik op filmkijkavondjes met mijn maten. Heerlijk juist.
Ik weet.quote:
Omdat jij het zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Delan het volgende:
[..]
vraag het hem even en check meteen even z'n fobo! mooie rug!!
dat wil ik ook, maar regelmatig val ik in slaap, hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.
Jij bent 24 of 26?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zie dat we slechts 1 jaar schelen
Ik heb er nog een stuk of 10 die ik nog moet afkijken. En 180 anderen die ik nog helemaal moet gaan zien...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.
inderdaad!!! en het moet zijn waar je niks mee wilt doen omdat je gedachten aan mij genoeg zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet.
En ik ben omringd door lekkere latina's waar ik van jou niks mee mag doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |