Er kan nog wat Dommelsch bij.quote:
have fun liefie!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Maar schatjes, ik ga strijken, douchen, eten, techno'en en slapen. Tot morgen ofzulks.
Heb die hele film nog nooit gezien, maar de geniale beginscene een keer of 10.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Saving Private Ryan aan 't kijken met een vriendin. De eerste scene's zijn toch niet zo prettig
Handjes boven de dekens he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he!met al dat spul wat ik hier heb liggen? ECHT NIET!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Great Luck to Me?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Had er 30 over om 20.00 uur. GL2ME
Raar ventjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb die hele film nog nooit gezien, maar de geniale beginscene een keer of 10.
Da's waar. Jij hebt kaas. Dat heb ik niet. Maar zonder ga ik ook goed feesten...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Delan het volgende:
[..]
met al dat spul wat ik hier heb liggen? ECHT NIET!!!!
kaas en de rest!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar. Jij hebt kaas. Dat heb ik niet. Maar zonder ga ik ook goed feesten...
Vaste prik op filmkijkavondjes met mijn maten. Heerlijk juist.quote:
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaste prik op filmkijkavondjes met mijn maten. Heerlijk juist.
Ik weet.quote:
Omdat jij het zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Delan het volgende:
[..]
vraag het hem even en check meteen even z'n fobo! mooie rug!!
dat wil ik ook, maar regelmatig val ik in slaap, hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.
Jij bent 24 of 26?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zie dat we slechts 1 jaar schelen
Ik heb er nog een stuk of 10 die ik nog moet afkijken. En 180 anderen die ik nog helemaal moet gaan zien...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.
inderdaad!!! en het moet zijn waar je niks mee wilt doen omdat je gedachten aan mij genoeg zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet.
En ik ben omringd door lekkere latina's waar ik van jou niks mee mag doen...
Dat heb ik ook wel eens... Maar meestal niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:18 schreef Delan het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar regelmatig val ik in slaap, haha
Lees je wel wat hier gepsot wordt? Werd 26 geschat, dus het smaatje vond het wel ok. Bleek 14 jaar te schelenquote:
Dans zequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 10 die ik nog moet afkijken. En 180 anderen die ik nog helemaal moet gaan zien...
Maar veel filmkijkplezier, ik ga dansen.
Dan ken je me slecht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef Delan het volgende:
[..]
inderdaad!!! en het moet zijn waar je niks mee wilt doen omdat je gedachten aan mij genoeg zouden moeten zijn
Het kan ook door de positie komen. Ik houd daar iig niet zoveel van. Vind die andere foto leuker om te zienquote:
It's the same guy. Het een komt met het andere.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook door de positie komen. Ik houd daar iig niet zoveel van. Vind die andere foto leuker om te zien
Door die positie maak je jezelf wel breder dan je eigenlijk bent, lijkt mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
It's the same guy. Het een komt met het andere.
Ik heb er kussens in gestopt inderdaad. Nee die ene cruisin'-gast ben ik gewoon en die andere ook gewoon. Niks gekunsteld. Al was ik op dat moment van de rug wel trots op mijn resultaat omdat ik ecto was en benquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door die positie maak je jezelf wel breder dan je eigenlijk bent, lijkt me
Ik ben aan het werk, dus lees idd niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lees je wel wat hier gepsot wordt? Werd 26 geschat, dus het smaatje vond het wel ok. Bleek 14 jaar te schelen
mag je zeker trots op wezen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb er kussens in gestopt inderdaad. Nee die ene cruisin'-gast ben ik gewoon en die andere ook gewoon. Niks gekunsteld. Al was ik op dat moment van de rug wel trots op mijn resultaat omdat ik ecto was en ben
Ecto? Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb er kussens in gestopt inderdaad. Nee die ene cruisin'-gast ben ik gewoon en die andere ook gewoon. Niks gekunsteld. Al was ik op dat moment van de rug wel trots op mijn resultaat omdat ik ecto was en ben
Maar ja, je ziet wel: je hebt er geen ruk aan. (fles 6 of 7 inmiddels, u know). Het zijn de kleine dingen die het hem doen, maken of breken.quote:
Werk? As in werken, zeg maar? Nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, dus lees idd niet.
daarbij zeg ik nog steeds dat je daar zelf iets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar ja, je ziet wel: je hebt er geen ruk aan. (fles 6 of 7 inmiddels, u know). Het zijn de kleine dingen die het hem doen, maken of breken.
Op een gegeven moment zijn al je vrienden getrouwd, papa enzulks. En dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Delan het volgende:
[..]
daarbij zeg ik nog steeds dat je daar zelf iets aan kunt doen.
wat en dan? dan kun je nog steeds je eigen leventje zo mooi maken als je dat zelf wilt toch? kijk naar mij, ik ben na 8 jaar samen te zijn geweest met iemand (waarvan 2 jaar getrouwd) ook gescheiden, al mijn vrienden zijn stelletjes dan wel met of zonder kindjes! ja je kunt bij de pakken neer gaan zitten of lekker gaan genieten van het leven en net zoals mij weer een heel speciaal iemand tegen komen. maar dat kun je alleen zelf. ik heb mezelf nooit zielig gevonden, heb het ook niet erg gevonden dat iedereen om me heen getrouwd, samen met iemand was of kindjes had. je leven weer oppakken en ervan genieten en je eigen ding daarin doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn al je vrienden getrouwd, papa enzulks. En dan?
Ben ook niet zielig integendeel. Maar op dit moment (de zaterdagavond) voel ik me dat wel. Zonder arrogant te willen overkomen: ik kan nu 4 verschillende meidjes bellen en beetje wipperen, chillen enzo. Maar dat en die wil ik niet. Ik wil weer dat ene gevoel. Die ene mount everest. Die onbekende. (en ja die vind ik niet achter mijn krat en 22inch)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Delan het volgende:
[..]
wat en dan? dan kun je nog steeds je eigen leventje zo mooi maken als je dat zelf wilt toch? kijk naar mij, ik ben na 8 jaar samen te zijn geweest met iemand (waarvan 2 jaar getrouwd) ook gescheiden, al mijn vrienden zijn stelletjes dan wel met of zonder kindjes! ja je kunt bij de pakken neer gaan zitten of lekker gaan genieten van het leven en net zoals mij weer een heel speciaal iemand tegen komen. maar dat kun je alleen zelf. ik heb mezelf nooit zielig gevonden, heb het ook niet erg gevonden dat iedereen om me heen getrouwd, samen met iemand was of kindjes had. je leven weer oppakken en ervan genieten en je eigen ding daarin doen!
klinkt simpel, maar wel de waarheid! je kiest er zelf voor om "zielig"te zijn, ik heb dat niet gedaan!
dat snap ik dat je dat ene gevoel weer wil! en tuurlijk snap ik ook wel dat je je op zo'n zaterdagavond als deze even "zielig " voelt. ook ik heb die momentjes gehad hoor, daar ben je mens voor toch? en nee die/dat ene zul je niet vinden achter een krat bier en een 22 inch scherm nee, maar ach je kunt wel even lekker je verhaal doen en das ook wel fijn soms toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben ook niet zielig integendeel. Maar op dit moment (de zaterdagavond) voel ik me dat wel. Zonder arrogant te willen overkomen: ik kan nu 4 verschillende meidjes bellen en beetje wipperen, chillen enzo. Maar dat en die wil ik niet. Ik wil weer dat ene gevoel. Die ene mount everest. Die onbekende. (en ja die vind ik niet achter mijn krat en 22inch)
Tuurlijk wel, dat heet lexa.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben ook niet zielig integendeel. Maar op dit moment (de zaterdagavond) voel ik me dat wel. Zonder arrogant te willen overkomen: ik kan nu 4 verschillende meidjes bellen en beetje wipperen, chillen enzo. Maar dat en die wil ik niet. Ik wil weer dat ene gevoel. Die ene mount everest. Die onbekende. (en ja die vind ik niet achter mijn krat en 22inch)
Daarom. Dat kan best zittende voor een 22 inch met een krat Dommelsch (?)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, haha, bijvoorbeeld! er zijn zoveel manieren om leuk met mensen in contact te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |