Als een pizzabezorger een warme pizza kan bezorgen kan hij ook wel een stel pizza's 5 minuten warm houden hoor..quote:
Erg moeilijk ook!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Zo te zien zijn de pizza's gelukt Hulde Flip
Zoveel tegelijk welquote:
moet wel lukken alleen hij had ze moeten stapelen inplaats van naast elkaar te leggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Als een pizzabezorger een warme pizza kan bezorgen kan hij ook wel een stel pizza's 5 minuten warm houden hoor..
LOL, echt iedereen beweegt behalve saaie Laura. Je kunt haar locken zo.quote:
I love you. Flip is even master.quote:
ze is echt irritant ! als ze zit, heeft ze handen onder dr hoofd of is aan het kriebelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef willem67 het volgende:
Laura mag er van mij wel uit, voegt niks meer toe aan het programma na het uit komen van het geheim.
Haha notquote:
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt Laura zo in de gaten gehouden?
+10quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.
Dat is "anders" volgens vrouwenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Las ik nou wat van een chickie die geen brood meer at ivm dieet?
Wat dacht ze dat een pizza is dan..
Nah, ze kwam ook net uit de kamer.. dus ik denk dat ze een missie heeft ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een irritant kudtwijf is, net als Jo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Las ik nou wat van een chickie die geen brood meer at ivm dieet?
Wat dacht ze dat een pizza is dan..
Misschien moet ze gaan afwassen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ze kwam ook net uit de kamer.. dus ik denk dat ze een missie heeft ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |