Lieve Elisa, zou je even het nr van het hondenfoto topic eentje omhoog willen zetten?quote:
Ja, die foto's van vanmiddag!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Geen nieuws, ze doen het goed![]()
Mn ouders waren hier de hele middag, mn moeder heeft Diaz geflest en gemasseerd , en net heeft ie een hele lange massage van de buuf gehad, en die is daarna 1,5 uur met Bill en Sjon het veld in geweest![]()
Nu ga ik zelf snel eten, voor de pups zich weer melden
Oeh, gimme somequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Strega het volgende:
We gaan hier zo eens even een zalmpje marineren en roken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Lieve Elisa, zou je even het nr van het hondenfoto topic eentje omhoog willen zetten?
Dankuwelquote:
Hmm, wij doen de zalm op z'n Japans marineren, paksoi met sesam en rijst erbij.quote:
Ohquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo leuk, mn ouders hadden weer hele toffe koelkastmagneten voor me![]()
Eentje van de afsluitdijk, en eentje zo een snowdome met water, van Maria Kevelaer, daar moest ik vroeger altijd met oma op bedevaart![]()
![]()
En we zaten mn vader uit te horen over vroeger en zo, komt ie dr mee dat ie zn achternaam en zn geboorteplaats veranderd heeft op zn NL paspoort, bij zn naturalisatie bij het trouwen, omdat Interpol m dan niet meer kon vinden![]()
quote:
Wat grappig dan hé, dat je dat nu pas hoort!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik hoorde ook voor het eerst dat mn opa in het hele durp kinderen had, zelfs bij de buren eentje. Mn moeder wist hoe dat meisje heette, mn vader was het alweer vergeten, want hij was toen al lang weg![]()
![]()
Maar weet je nou hoe je eigenlijk had moeten heten van achteruuhhh ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef oh-oh het volgende:
En hij is van China naar Indonesie gegaan samen met zijn vader als opium smokkelaar , mn opaGeweldig!
Zonder uquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar weet je nou hoe je eigenlijk had moeten heten van achteruuhhh ?
zo wil ik t niet noemen, maar de mensen die ik vandaag gesproken hebben zeggen dat ik er uit zie als eenquote:
Charming!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo wil ik t niet noemen, maar de mensen die ik vandaag gesproken hebben zeggen dat ik er uit zie als een [ afbeelding ] en blaf als een [ afbeelding ]
Ik las eerst behangen.. ik dacht al, met laptop?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef Maes het volgende:
Zo dat was lekkerNu lekker bankhangen
met laptop
![]()
Dus er is nu ergens een dorpje in Indonesie met opvallend veel mensen met chinese trekkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik hoorde ook voor het eerst dat mn opa in het hele durp kinderen had, zelfs bij de buren eentje. Mn moeder wist hoe dat meisje heette, mn vader was het alweer vergeten, want hij was toen al lang weg![]()
![]()
Nah, heel veel chinezen daar, heus niet allemaaaaaaal afstammelingen van mijn opaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus er is nu ergens een dorpje in Indonesie met opvallend veel mensen met chinese trekken
Ja, dat zegt ie nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, heel veel chinezen daar, heus niet allemaaaaaaal afstammelingen van mijn opa
quote:
Yeay poepquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, Diaz heeft goed gevreten en goed gescheten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja hier, net opgezet. Raissa is helemaal hyperquote:
Ja ja, die ouwetjes hebben links en rechts meer uitgevreten dan wij allemaal weten. Ik heb ook zo'n familiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo leuk, mn ouders hadden weer hele toffe koelkastmagneten voor me![]()
Eentje van de afsluitdijk, en eentje zo een snowdome met water, van Maria Kevelaer, daar moest ik vroeger altijd met oma op bedevaart![]()
![]()
En we zaten mn vader uit te horen over vroeger en zo, komt ie dr mee dat ie zn achternaam en zn geboorteplaats veranderd heeft op zn NL paspoort, bij zn naturalisatie bij het trouwen, omdat Interpol m dan niet meer kon vinden![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, die ouwetjes hebben links en rechts meer uitgevreten dan wij allemaal weten. Ik heb ook zo'n familie
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, die ouwetjes hebben links en rechts meer uitgevreten dan wij allemaal weten. Ik heb ook zo'n familie
Wees gerust: bij mij is het in elk geval gestopt; ik zal je dus niet zwanger makenquote:
pffff de opluchtingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees gerust: bij mij is het in elk geval gestopt; ik zal je dus niet zwanger maken
quote:
P-siesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik plant me ook maar niet meer voort, die genen hebben zich al genoeg verspreid
Dat is wel weer erg aantrekkelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: we zouden er wel rijk mee kunnen worden
We kunnen het natuurlijk een keer proberen. Voor de goede zaak zeg maarquote:
Goed planquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk een keer proberen. Voor de goede zaak zeg maar
Is het weer zover?quote:
Ik dacht het is alweer Kerstquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Jammer van het boutnummer maar die negers zingen ook lekker
Net in het restaurant wel, vraag maar aan meneer I.quote:
Ik ben blij verrastquote:
Ai, watsgebeurd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Niet bijgelezen maar net thuis van het zwembad met een tripje ziekenhuis erachteraan
Nee tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Niet bijgelezen maar net thuis van het zwembad met een tripje ziekenhuis erachteraan
Heb je de stream? Greys is aan het zingen nu namelijkquote:
Is ze nu al dronken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Heb je de stream? Greys is aan het zingen nu namelijk
Oh jeetje, beterschap voor Christan, wat een smakkert heeft ie gemaakt zeg...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind is uitgegleden (met twee voeten naar één kant) en flink gevallen. Wond op zijn kin, bult op zijn hoofd, pijn in zijn heup. Duizelig, misselijk, dus naar het ziekenhuis.
Het lijkt mee te vallen, kin is geplakt, geen wond op zijn hoofd. We moeten even in de gaten houden of hij niet weer misselijk wordt, zo ja, moeten we naar het ziekenhuis in Kleve met hem (die hebben een kinderafdeling).
Ja, hij is echt heel ongelukkig terecht gekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh jeetje, beterschap voor Christan, wat een smakkert heeft ie gemaakt zeg...
En ook wakker maken vannacht? Arme jongenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind is uitgegleden (met twee voeten naar één kant) en flink gevallen. Wond op zijn kin, bult op zijn hoofd, pijn in zijn heup. Duizelig, misselijk, dus naar het ziekenhuis.
Het lijkt mee te vallen, kin is geplakt, geen wond op zijn hoofd. We moeten even in de gaten houden of hij niet weer misselijk wordt, zo ja, moeten we naar het ziekenhuis in Kleve met hem (die hebben een kinderafdeling).
Volkomen nuchterquote:
Nee, we hebben geen wekadvies gekregen maar ik ga echt wel af en toe even checken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Maes het volgende:
![]()
En ook wakker maken vannacht? Arme jongen
Ja, rennen in het zwembad, geen goed idee. Maar ja, kun je 100 keer zeggen natuurlijk (hebben we ook gedaan)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Stream, waar?![]()
Jeetje Rewimo, arme jongen. In het zwembad uitgegleden?
Snappen we alletwee nietquote:
+ 1!quote:
Ik zou het ook doen, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen wekadvies gekregen maar ik ga echt wel af en toe even checken.
Als ze gillend in een palmboom hangen was het misschien een ietsjepietsje vals en als ze gewoon rustig op de bank zitten mag ze volgend jaar meedoen aan de voorronde van het songfestivalquote:
Ah, helderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze gillend in een palmboom hangen was het misschien een ietsjepietsje vals en als ze gewoon rustig op de bank zitten mag ze volgend jaar meedoen aan de voorronde van het songfestival
Oh jee...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
(Greys)
De Abba Singstar versie gaat er nu in, je kunt nu beter je streams even uit zetten APK
Fuck's sake!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
(Greys)
Tombo was aan het jokken.
Ik heb niet gezongen.
Ik durf weer niet
(G) Het gaat er niet om dat er iets fout kan gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck's sake!![]()
Wat kan er nou fout gaan joh?
Zijn toch allemaal vriendelijke mensen daar![]()
(T) smoel houden of hier komen zingen nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck's sake!![]()
Wat kan er nou fout gaan joh?
Zijn toch allemaal vriendelijke mensen daar![]()
Hmmz, dat van die vriendelijke mensen neem ik terugquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
(T) smoel houden of hier komen zingen nu
Ja zie, en dat is dan mijn publiekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dat van die vriendelijke mensen neem ik terug
Je bent gewoon een Lauraquote:
Dan doe je toch gewoon Bjorn of Benny!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
En die Abba nummers zijn ook veel te hoog voor een schorre brommer als ik
Ze doen nu Waterloo. Heel kittig![]()
Ah gossiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Een saai zeikwijf?
Komt aardig in de buurt ja
Hier liggen ze om me heen.. als ik me omdraai zijn ze beledigdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan nooit dwars in mn bed liggen omdat alle honden dat doen
Ja hier ook om me heen, allemaal dwarsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hier liggen ze om me heen.. als ik me omdraai zijn ze beledigd
Sterkte en beterschap; hopelijk valt het meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Pfff, nou we gaan zelf ook maar naar bed, dik kans dat we er nog uit moeten.
Zo zit ik er ongeveer bij op de bank als de anderen zingen jaquote:
Zou ik nog wel ff kunnen doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Elies, moet jij niet heel hard gaan party crashen?
Wij zingen bij de Deep River wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik nog wel ff kunnen doen
Ben ik er om 1:45; net op tijd om een duetje met MissG te zingen
Je kan ook hier puppies komen masserenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik nog wel ff kunnen doen
Ben ik er om 1:45; net op tijd om een duetje met MissG te zingen
Da's weer eens wat andersquote:
Wel snel zijn, over een uurtje gaan we te bedde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's weer eens wat andersHoewel ik ook nog nooit een duetje heb gezongen met G...
Moeilijk hoor; welke kant zal ik nou eens 200km op gaan rijden op zaterdagavond om 23:25Ow wacht, ik kan ook over een uurtje lekker warm achter de beeb in bed kruipen
Moeilijke keuze
Ja, vastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Wel snel zijn, over een uurtje gaan we te bedde.
Jij zou echt gek staan te kijkenquote:
Ik zou net het 'pom pom pom' gedeelte zingen van die kikkersong.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij zou echt gek staan te kijken
Maar nee, ik durf niet; Tombo rost me in elkaar, want ik ga gegarandeerd weer vreselijk lachen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
Als jullie over een uurtje naar bed gaan, dan hoor een dirty 'uitje' bij het weekend; kan niet anders
Herstel: na 3 poms wilde ze hem afgeven. Het duurde toch zeker een pom of 10 voor ze hem in de handen van Ing gefrutseld kreeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou net het 'pom pom pom' gedeelte zingen van die kikkersong.
Na drie poms heb ik de microfoon weer over gegeven
Ze maken er wel rare geluiden bij he?quote:
Ging wel snel he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze maken er wel rare geluiden bij he?
Ik slaap wel bij julliequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging wel snel he?
Van een paar smsjes naar dit
Nou! Korte metten en zo!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging wel snel he?
Van een paar smsjes naar dit
Triest he?quote:
We switchen gewoon: Tombo bij je meneer, jij bij mij.quote:
Maar jij hebt gisteren prei gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We switchen gewoon: Tombo bij je meneer, jij bij mij.
Maar die is al helemaal doorgezakt en afgedingest en zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar jij hebt gisteren prei gehad
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
Ing, prei en Cat is vast net zo gevaarlijk als maoam en Cat.
Ik zou de gok niet nemen als ik jou was
Vrijgezel die gaat pas slapen als ie alle sterren heeft gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar die is al helemaal doorgezakt en afgedingest en zo.![]()
En wil je nu werkelijk bij iemand slapen die iets laags of homo met Tombo aan het doen is?
Op z'n grieks dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vrijgezel die gaat pas slapen als ie alle sterren heeft gezien
De groene ster hebben we vanmiddag al gezien, dus we zijn al een eind!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vrijgezel die gaat pas slapen als ie alle sterren heeft gezien
Kom maar even mee naar boven, fluister ik het in je oor.quote:
Nou vooruit, jij mag ook mee.quote:
In totaal, verdeeld over 3 nummers... toch zeker een noot of 10.quote:
Das meer dan vorige keer, toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In totaal, verdeeld over 3 nummers... toch zeker een noot of 10.
Zeker verbetering.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meer dan vorige keer, toch?![]()
Gooi er nog een wijntje in, de schaamte er vanaf, en gááán.
Waar is Heidi?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meer dan vorige keer, toch?![]()
Gooi er nog een wijntje in, de schaamte er vanaf, en gááán.
Door de nasiquote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar is Heidi?
En nee, ze wil niet
En, waren de oogbolletjes knapperig?quote:
En niet eentje voor mij overlaten.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb sneeuw nodig om de schaamte voorbij te geraken.
Nou, dat hielp bij de vorige meet anders ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb sneeuw nodig om de schaamte voorbij te geraken.
En net schaamde je je nog voor onsquote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Niet zeuren greys zuipen en laat je gaan zo zijn ze het wel gewend hier in friesland
Sneeuw met Ll is toch andersquote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat hielp bij de vorige meet anders ook niet.
Wij falen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En net schaamde je je nog voor ons
[..]
Sneeuw met Ll is toch anders
Zelfs vastbinden en die microfoon voor haar mond houden werkt nietquote:
Ze wil alleen ESF maar dat is er nietquote:
Ik heb besloten dit als compliment op te vatten.quote:
We hebben Waterloo. Wilde ze ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil alleen ESF maar dat is er niet
Met de nadruk op "ze"quote:
Rien ne va plus.quote:
Ils ne l'a pasquote:
On itquote:Op zondag 13 maart 2011 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moeten jullie eerst een beetje ruzie maken met Greys, dat werkt altijd prima
Pluh!quote:
Ik heb nu wel ruzie met jouquote:Op zondag 13 maart 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Tombo gilt dat er een vibrator te koop staat in V&A?
Het moet groeien, net als andere dingen... maar daar hadden we al Pokon voorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Ll, hoe krijg jij mij altijd op de kast?
Pokon?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet groeien, net als andere dingen... maar daar hadden we al Pokon voor
Hebben jullie lekker gegeten?quote:
We hebben heerlijk gebuffet.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hebben jullie lekker gegeten?
Volgens mij zitten er een paar leuke restaurants in Friesland in het kader van de restaurant week!
(Maar "chez Ing" is natuurlijk ook goed.
Nog veel fun!
Oeoeoeh! Slinks plan om de concurrentie in kaart te brengen!quote:
Ik heb daar geen behoefte aan hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 13-03-2011 00:47:19 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ach ja, wij gaan woensdag.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben heerlijk gebuffet.Restaurantweek begint volgens mij maandag pas, dus die optie hadden we sowieso niet.
Fotoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuwe patta's. Zei ik vanmiddag ook al
Niet de moeitequote:
Weddenquote:En ik zou jou nooit slaan!
Hoog/laag? Leer/suede?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuwe patta's. Zei ik vanmiddag ook al
Uhhh.... gewoon sneakersquote:
Trustequote:We gaan hier naar bed. WWC nog veel plezier!
Sommige dingen moeten gewoon niet gezegd wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoe zit dat nu met die pokon wil het wel eens weten
Slaap lekker, wij gaan hordenlopenquote:
Trustenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef oh-oh het volgende:
Knorrende pups, ik ga wandelen en slapen zolang ze me laten, vermaak jullie nog
Nog steeds geen blessures?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker, wij gaan hordenlopen
Geen idee wie de blonde is, maar ze ligt te kotsen over de rand van het bedquote:
Gadverquote:Op zondag 13 maart 2011 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wie de blonde is, maar ze ligt te kotsen over de rand van het bed
[ afbeelding ]
Heeft meneer I. ook iets te compenseren dan?quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef Barbaaf het volgende:
Heeft meneer I. ook iets te compenseren dan?
Iets met pokon geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar
Wat heeft tombo te compenseren dan?
Als ze op een handdoekje gaat zitten vindt Inge alles best volgens mijquote:
Ik zit braaf thuis, dus ik ben het nietquote:Op zondag 13 maart 2011 03:46 schreef Barbaaf het volgende:
't Is alweer een tijdje stil hier, maar de WW hebben zich nog niet afgemeld. P2000 meldt overigens een containerbrand in Friesland, ik weet niet of er nog mensen aan het gatecrashen waren?
Oh my.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere blonde in Friesland is ook behoorlijk de weg kwijt
Owkee, kruip tussen ze vandaan, ga naar beneden, zet een kopje thee. Wacht minimaal een half uur en ga dan terug en doe of je neus bloedt. Nu Greys, GO!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Mogge, wij zijn alweer terug uit het ziekenhuis. Dit keer in Kleve. Christan was nog misselijk vanmorgen (vannacht ging het goed) en hij heeft hoofdpijn dus toch maar weer even een check-up. Voorlopig even rustig aan doen, en als het niet erger wordt is er niks aan de hand. Als het wel erger wordt (wat de dokter niet verwacht) alsnog melden in Kleve. En morgen voor de zekerheid nog even naar de huisarts. Hij heeft een Schädelprellung. Mooi woord voor een bult op zijn kop
En daarnaast dus een stel stoere pleisters onder zijn kin en een pracht van een blauwe plek op zijn heup.
Beterschap.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Gisteravond een nare smak gemaakt in het zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |