Lieve Elisa, zou je even het nr van het hondenfoto topic eentje omhoog willen zetten?quote:
Ja, die foto's van vanmiddag!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Geen nieuws, ze doen het goed![]()
Mn ouders waren hier de hele middag, mn moeder heeft Diaz geflest en gemasseerd , en net heeft ie een hele lange massage van de buuf gehad, en die is daarna 1,5 uur met Bill en Sjon het veld in geweest![]()
Nu ga ik zelf snel eten, voor de pups zich weer melden
Oeh, gimme somequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Strega het volgende:
We gaan hier zo eens even een zalmpje marineren en roken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Lieve Elisa, zou je even het nr van het hondenfoto topic eentje omhoog willen zetten?
Dankuwelquote:
Hmm, wij doen de zalm op z'n Japans marineren, paksoi met sesam en rijst erbij.quote:
Ohquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo leuk, mn ouders hadden weer hele toffe koelkastmagneten voor me![]()
Eentje van de afsluitdijk, en eentje zo een snowdome met water, van Maria Kevelaer, daar moest ik vroeger altijd met oma op bedevaart![]()
![]()
En we zaten mn vader uit te horen over vroeger en zo, komt ie dr mee dat ie zn achternaam en zn geboorteplaats veranderd heeft op zn NL paspoort, bij zn naturalisatie bij het trouwen, omdat Interpol m dan niet meer kon vinden![]()
quote:
Wat grappig dan hé, dat je dat nu pas hoort!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik hoorde ook voor het eerst dat mn opa in het hele durp kinderen had, zelfs bij de buren eentje. Mn moeder wist hoe dat meisje heette, mn vader was het alweer vergeten, want hij was toen al lang weg![]()
![]()
Maar weet je nou hoe je eigenlijk had moeten heten van achteruuhhh ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef oh-oh het volgende:
En hij is van China naar Indonesie gegaan samen met zijn vader als opium smokkelaar , mn opaGeweldig!
Zonder uquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar weet je nou hoe je eigenlijk had moeten heten van achteruuhhh ?
zo wil ik t niet noemen, maar de mensen die ik vandaag gesproken hebben zeggen dat ik er uit zie als eenquote:
Charming!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo wil ik t niet noemen, maar de mensen die ik vandaag gesproken hebben zeggen dat ik er uit zie als een [ afbeelding ] en blaf als een [ afbeelding ]
Ik las eerst behangen.. ik dacht al, met laptop?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef Maes het volgende:
Zo dat was lekkerNu lekker bankhangen
met laptop
![]()
Dus er is nu ergens een dorpje in Indonesie met opvallend veel mensen met chinese trekkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik hoorde ook voor het eerst dat mn opa in het hele durp kinderen had, zelfs bij de buren eentje. Mn moeder wist hoe dat meisje heette, mn vader was het alweer vergeten, want hij was toen al lang weg![]()
![]()
Nah, heel veel chinezen daar, heus niet allemaaaaaaal afstammelingen van mijn opaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus er is nu ergens een dorpje in Indonesie met opvallend veel mensen met chinese trekken
Ja, dat zegt ie nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, heel veel chinezen daar, heus niet allemaaaaaaal afstammelingen van mijn opa
quote:
Yeay poepquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, Diaz heeft goed gevreten en goed gescheten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:16 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja hier, net opgezet. Raissa is helemaal hyperquote:
Ja ja, die ouwetjes hebben links en rechts meer uitgevreten dan wij allemaal weten. Ik heb ook zo'n familiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo leuk, mn ouders hadden weer hele toffe koelkastmagneten voor me![]()
Eentje van de afsluitdijk, en eentje zo een snowdome met water, van Maria Kevelaer, daar moest ik vroeger altijd met oma op bedevaart![]()
![]()
En we zaten mn vader uit te horen over vroeger en zo, komt ie dr mee dat ie zn achternaam en zn geboorteplaats veranderd heeft op zn NL paspoort, bij zn naturalisatie bij het trouwen, omdat Interpol m dan niet meer kon vinden![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, die ouwetjes hebben links en rechts meer uitgevreten dan wij allemaal weten. Ik heb ook zo'n familie
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, die ouwetjes hebben links en rechts meer uitgevreten dan wij allemaal weten. Ik heb ook zo'n familie
Wees gerust: bij mij is het in elk geval gestopt; ik zal je dus niet zwanger makenquote:
pffff de opluchtingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees gerust: bij mij is het in elk geval gestopt; ik zal je dus niet zwanger maken
quote:
P-siesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik plant me ook maar niet meer voort, die genen hebben zich al genoeg verspreid
Dat is wel weer erg aantrekkelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: we zouden er wel rijk mee kunnen worden
We kunnen het natuurlijk een keer proberen. Voor de goede zaak zeg maarquote:
Goed planquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk een keer proberen. Voor de goede zaak zeg maar
Is het weer zover?quote:
Ik dacht het is alweer Kerstquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Jammer van het boutnummer maar die negers zingen ook lekker
Net in het restaurant wel, vraag maar aan meneer I.quote:
Ik ben blij verrastquote:
Ai, watsgebeurd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Niet bijgelezen maar net thuis van het zwembad met een tripje ziekenhuis erachteraan
Nee tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Niet bijgelezen maar net thuis van het zwembad met een tripje ziekenhuis erachteraan
Heb je de stream? Greys is aan het zingen nu namelijkquote:
Is ze nu al dronken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Heb je de stream? Greys is aan het zingen nu namelijk
Oh jeetje, beterschap voor Christan, wat een smakkert heeft ie gemaakt zeg...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind is uitgegleden (met twee voeten naar één kant) en flink gevallen. Wond op zijn kin, bult op zijn hoofd, pijn in zijn heup. Duizelig, misselijk, dus naar het ziekenhuis.
Het lijkt mee te vallen, kin is geplakt, geen wond op zijn hoofd. We moeten even in de gaten houden of hij niet weer misselijk wordt, zo ja, moeten we naar het ziekenhuis in Kleve met hem (die hebben een kinderafdeling).
Ja, hij is echt heel ongelukkig terecht gekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh jeetje, beterschap voor Christan, wat een smakkert heeft ie gemaakt zeg...
En ook wakker maken vannacht? Arme jongenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind is uitgegleden (met twee voeten naar één kant) en flink gevallen. Wond op zijn kin, bult op zijn hoofd, pijn in zijn heup. Duizelig, misselijk, dus naar het ziekenhuis.
Het lijkt mee te vallen, kin is geplakt, geen wond op zijn hoofd. We moeten even in de gaten houden of hij niet weer misselijk wordt, zo ja, moeten we naar het ziekenhuis in Kleve met hem (die hebben een kinderafdeling).
Volkomen nuchterquote:
Nee, we hebben geen wekadvies gekregen maar ik ga echt wel af en toe even checken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Maes het volgende:
![]()
En ook wakker maken vannacht? Arme jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |