Ja, hij weet wel hoe hij het vrouwtje tevreden moet houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier maakt mijn mannetje een heerlijke pasta del Arty.![]()
Zie ik hier een facebookstatusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier maakt mijn mannetje een heerlijke pasta del Arty.![]()
Reken maar van yes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij weet wel hoe hij het vrouwtje tevreden moet houden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, ik heb een gouden tip: laat je oogleden liften.
Ik denk dat je gezicht daar jonger en vrolijker van wordt. Is helemaal niet zo duur. En het schijnt ook nog eens dat je dan minder hoofdpijn hebt, mocht je daar gevoelig voor zijn.
Thanxquote:En wat is je haar prachtig trouwens. Wauw.
Zullen we samen op verf-workshop gaan? Ik vind het ook moeilijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ben je nou helemaal GEK geworden!! Why the hell zou ik dat doen?? Mijn oogleden zijn volkomen gezond en normaal
![]()
![]()
Niet iedereen hier heeft een MLC he...![]()
Echt dit is wel het vreemdste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft over mijn uiterlijk.. ik bedoel.. als je had gezegd: gebruik eens wat make-up.. tja, dan had ik niet geluisterd omdat ik niet kan verven maar soit, daar kan ik iig nog in komen.. Zou vast iets helpen qua uitstraling, mits ik dat zou kunnenMaar dit..
[..]
Thanx
Oneensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen is fotogeniek. Je moet alleen de rotte punten zien te vermijden
Ik sta nooit leuk op kiekjes vind ik. Ik vind het daarom niet leuk als er een foto van me gemaakt wordt. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe ik eruit zie, als anderen mij leuk vinden. He, moeilijk om dat te formuleren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oneens. Iedereen staat wel eens leuk op een foto, maar er zijn echt mensen die er op foto's echt significant beter uitzien dan irl (en andersom dus ook).
Daar hebben we het dan ook over een hele andere situatie. Dat zijn vaak pro's die ook nog eens onder de professionele plamuur zitten!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oneens. Iedereen staat wel eens leuk op een foto, maar er zijn echt mensen die er op foto's echt significant beter uitzien dan irl (en andersom dus ook).
Ik vond je er erg sympatiek uitzien bij de Isa meet foto Krakkiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik sta nooit leuk op kiekjes vind ik. Ik vind het daarom niet leuk als er een foto van me gemaakt wordt. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe ik eruit zie, als anderen mij leuk vinden. He, moeilijk om dat te formuleren.
Wat nou de rest? Die is toch prima?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Vergeleken met mijn leeftijdsgenoten heb ik nog prima uitziende oogleden moet ik zeggen
Jammer van de rest.
Ik moest 4 keer kijken want ik had een plofkop. Bleek er een huidkleurig ding achter mijn gezicht te zitten......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond je er erg sympatiek uitzien bij de Isa meet foto Krakkie
Nee, daar heeft hij het dus níet over! Gewone mensen.. geen poespas... vakantiekiekjes en zo..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan ook over een hele andere situatie. Dat zijn vaak pro's die ook nog eens onder de professionele plamuur zitten!
Euhm, nee, ik heb het niet over pro's. Gewoon mensen die praktisch altijd goed overkomen op de foto, ongeacht de situatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan ook over een hele andere situatie. Dat zijn vaak pro's die ook nog eens onder de professionele plamuur zitten!
Ik zeg je: iedereen kan leuk op de foto! Misschien is fotogeniek dan het verkeerde woord, maar ik ben van mening dat iedereen leuk op de foto te krijgen is. Bij de een kost het iets meer moeite om los te komen dan bij de ander maar toch kan het!
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij het dus níet over! Gewone mensen.. geen poespas... vakantiekiekjes en zo..
Zelfs die niet bij mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij zijn vaak de foto's waar ik per ongeluk ook op sta en niemand had het door, het leukste..
http://nos.nl/artikel/225(...)roleerde-moment.htmlquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij zijn vaak de foto's waar ik per ongeluk ook op sta en niemand had het door, het leukste..
Kom gerust uit de gordijnen, het was maar een idee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ben je nou helemaal GEK geworden!! Why the hell zou ik dat doen?? Mijn oogleden zijn volkomen gezond en normaal
![]()
![]()
Niet iedereen hier heeft een MLC he...![]()
Echt dit is wel het vreemdste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft over mijn uiterlijk.. ik bedoel.. als je had gezegd: gebruik eens wat make-up.. tja, dan had ik niet geluisterd omdat ik niet kan verven maar soit, daar kan ik iig nog in komen.. Zou vast iets helpen qua uitstraling, mits ik dat zou kunnenMaar dit..
[..]
Thanx
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga mij klaarmaken en richting het noorden. ik hoop zo hard dat het weer geweldig gaat worden, daar kan ik dan nog lang van nagenieten
en in het kader van vnv; 'ja ja ik koooooooooooom, ik kom eraan!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ooglidlift > Pilletjes > Therapie > Kopje thee
Die volgorde, dude
Nu heb ik dit in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom gerust uit de gordijnen, het was maar een idee.
En ik meende iets te lezen over meneer v.d. Boom. Wie dat ook moge zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Dries Roelvink![]()
Maar toch veel plezier dan maar FFT
Welke gordijnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom gerust uit de gordijnen, het was maar een idee.
Ik bespeur een bomen-thema.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik meende iets te lezen over meneer v.d. Boom. Wie dat ook moge zijn.
nou in dat geval...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je je oogleden laat liften, kun je tevens beter omhoog kijken.
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou in dat geval...![]()
laat ik nóg niet in een gezond lichaam snijden![]()
Weet niet hoor, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het niet 'zomaar een idee' eigenlijk. Vast erg ouderwets of bekrompen van me verder, shoot me
Nee hoor, dat is een kwestie van een goed dieet, mocht je al een buikje hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet ik die niet nodig eens laten tucken van je??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |