Wat voor de 1 betaalbaar is is voor de ander een godsvermogen en voor weer een ander een schijntje, beschrijf ff wat je allemaal nodig hebt en in welke range je budget ligt...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef Belly76 het volgende:
Hallo, voor ons nieuwbouwhuis ben ik bezig met de badkamer en wc in te richten. Ik vraag me alleen af welk merk sanitair en welk merk kranen goed is. (en betaalbaar!)
Hopelijk heb je tips voor me! Merci
Die wel goed functioneren.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Venlo is vergelijkbaar met de cheape series van Grohe, de Costa enzo. Gewoon simpele designloze kraantjes.
Vormgeving kan ik meegaan, maar het gaat er bij mij niet in dat je door een goedkope pot sneller heen pist dan door een dure.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Kwaliteit van porcelein en vormgeving.
Wat veel mensen niet weten is dat een thermostaatkraan onderhoud nodig heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:33 schreef Zwolsboy het volgende:
Venlo kranen niks mis mee gaan met gemak 30 jaar mee zaterdag nog een voormalig huurhuis bekeken en daar zat nog een badkamer uit 1983 in met die kranen erin.
Grohe kranen zijn gevoelig voor kalk zeker de thermonstaatkranen krijgt vaak na 5/7 jaar keuren waardoor de tempratuur regeling niet meer klopt.
Maarja je betaald voor design.
Soms verbaas ik me dat mensen in een rijtjeshuis een douche thermonstaatkraan van 400 euro hebben hangen en hoevaak ben je in de badkamer op een dag ? hooguit een half uur gewoon wegegooit geld.
In mijn huis heb ik een LiDL thermostaatkraan hangen van 4 tientjes die werkt nog steeds perfect hij ziet er wat simpeler uit en is niet kapot te krijgen.
Kalk op de kraan zelf vangt elke kraan op af en toe met azijn eraf poetsen en ze zien weer eruit als nieuw.
Nee dat niet, maar goedkoop sanitair is wel vaak krom.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vormgeving kan ik meegaan, maar het gaat er bij mij niet in dat je door een goedkope pot sneller heen pist dan door een dure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |