Gezellige meid manquote:Op zondag 13 maart 2011 10:11 schreef Bozz187 het volgende:
Hoi mensen. Maakt niet uit hoor tam we hadden al een ander meiske gefixt
Wat mij betreft nog steeds de beste film die ik ooit heb gezien!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Saving private Ryan? Ik heb hem net gekeken. Ik heb hem al zeker 10 x gezien, maar man, wat blijft ie goed.
Morgen starship troopers.
By the way, voor jou:quote:Op zondag 13 maart 2011 10:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar trein reizen al niet handig voor is
en om dat je terug bent Japanse kinderliedjesquote:Op zondag 13 maart 2011 10:41 schreef Rossdale het volgende:
Si senor
Nouja iig terug in het land. Ben nu bij mijn ouwe lui, vanmiddag richting huis
Goede vakantie gehad?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:41 schreef Rossdale het volgende:
Si senor
Nouja iig terug in het land. Ben nu bij mijn ouwe lui, vanmiddag richting huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Ja man, ging lekkerAl was het wel bijna waterskien aangezien het boven op de berg nog steeds zo'n + 10 graden was
Wel fantastisch weer gehad, veul ge-ski'd, ge-apres-ski'd, ge-apres-apres-ski'd en uitgeweest
Meesterlijke week.is ook niet moeilijk gappie, i'm White!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Ja man, ging lekkerAl was het wel bijna waterskien aangezien het boven op de berg nog steeds zo'n + 10 graden was
Wel fantastisch weer gehad, veul ge-ski'd, ge-apres-ski'd, ge-apres-apres-ski'd en uitgeweest
Meesterlijke week.Nog Oh Oh Tirolers tegengekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar waar ben je geweest?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Gelukkig niet. Ik zat in Kirchberg, zaten die kanslozen daar ook?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nog Oh Oh Tirolers tegengekomen?
Nee maar waar ben je geweest?
Hier mag je wel over zeggen dat het hoeren zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef kutkabouter het volgende:
Tijd voor jailbait mooie jongedames.
http://www.dumpert.nl/med(...)elingen_%282%29.html
edit: Ik moet natuurlijk wel respectvol blijven...
Dit ook nog tegen gekomen?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik zat in Kirchberg, zaten die kanslozen daar ook?
Maar het is een "tweeling".quote:
Kirchberg is mijn zus ooit ook heen geweest. Kan je wel goed partyen als ik de verhalen mag geloven.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik zat in Kirchberg, zaten die kanslozen daar ook?
....quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
Als we nou eens allemaal een Wii met mariokart halen
Hier elke avond mario kart double dash op de gamecube met huisgenoten. Elke avond weer epische shit.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
Vertel.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben ook weer tot de levenden, of iig ik adem nog, en daar is alles ook mee gezegd. Wat voel ik me verrot zeg.
Date diner van een veritas dispuut. Bier ging hardquote:
Haha, dat geloof ik best ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Date diner van een veritas dispuut. Bier ging hard
Jaja is een veritein dus ik moest wel meequote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik best ja.Met je scharrel?
Nieuwe jersey shore gezien trouwens? Sammi moet echt dood.
Pierre! Staat Lissabon nog overeind?quote:
Heb ik alquote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
Aha ok, nee niet gezien gelukkigquote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben ook weer tot de levenden, of iig ik adem nog, en daar is alles ook mee gezegd. Wat voel ik me verrot zeg.
En rossdale, welkom terug ouwe straatsoldaat. Die paupers van oh oh tirol zaten wel in Kirchberg.
Haha nee gelukkig nietquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit ook nog tegen gekomen?
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_noorwegen.html
Jij hebt zo'n beetje elke console of niet?quote:
Echt he.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaja is een veritein dus ik moest wel meeNieuwe shore al lang gezien en idd, two faced bitch is het. Wel heel mooi dat Ronnie het opnam voor Sitch en haar uit ging schelden
Ik geen PS3 en geen DS, voor de rest wel zo'n beetje geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n beetje elke console of niet?
Lissabon wel, ik na 11 dagen niet meer echtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre! Staat Lissabon nog overeind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die rechter, die ogen.![]()
[ afbeelding ]Hele mooie ogen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker een Rus.
All good things are wild and free.
[ afbeelding ]been there done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle vrouwen op die picturequote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat die vrouw daarachter met dat pittige korte kapsel?
[ afbeelding ]Het wordt hier wel een soort 2e dumpert tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ook al!quote:Op maandag 14 maart 2011 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vandaag nog thuiszit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |